Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ה205 שלי ביקשה שאני יפנק אותה

אז הבטחתי לה טיפול, והבטחות צריך לקיים.

 

בינתיים קניתי שמן ונוזל קירור לרדיאטור

רציתי שתגידו לי אם הם טובים לרכב שלי.

 

1. שמן Liqui moly

10W-40

אריזה בצבע זהב, גלון של 5 ליטר

תמונה למטה

 

2. נוזל קירור Preston

סוג Long Life

אריזה אפורה, הנוזל עצמו בצבע כתום

תמונה למטה.

 

האם הם מתאימים לרכב??

ועוד שאלה,

האם בפילטרים (אוויר+שמן) זה חשוב שיהיה פילטרים מקוריים??

והאם כדי להחליף גם פילטר דלק

טיפול 140 אלף

בטיפול 130 אלף (אצל הבעלים הקודמים) הוחלף הפילטר דלק

תמונה001.jpg

תמונה002.jpg

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

ועוד שאלה שנזכרתי. האם המיכל של הנוזל קירור יספיק לי (3.8 ליטר)

או שצריך לקנות עוד אחד

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

הנוזל קירור -תלוי אם אתה מחליף אותו בכל מערכת הקרור .או שרק ברדיאטור ובמיכל..

בנוגע לשמן-לפי זכרוני בעבר דובר על השמן ונאמר שהוא איכותי.

כמה קניתה אותו?

פורסם

אני מרוקן את כול מערכת הקירור ממים ומחליפים למיים האלה

האם זה יספיק?

 

ובקשר לשמן מלבד זה שהוא איכותי, האם הוא מתאים ל205 שנת 94 הזרקה

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

אין לי ספר

(הרכב 94 יד שלישית) וחיפשתי בהיינס ולא מצאתי

אבל לפי מה שראיתי על הגלון זה נוזל שצריך מהילה (70-30 אז ככה שלא נראה לי שיחסר)

 

ובקשר לשמן

ראיתי את הביקורת עליו פה בפורום ודיי חששתי

אז החלפתי את השמן לסוג שיש את התמונה שלו למטה

LM חצי סיננטי 10W-40 מתוסף

תמונה003.jpg

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

נו מה

כול כך הרבה בעלי 205

וכול כך הרבה אנשים שמבינים בשמנים

ואף אחד לא יכול לעזור לי??

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם
אין לי ספר

(הרכב 94 יד שלישית) וחיפשתי בהיינס ולא מצאתי

אבל לפי מה שראיתי על הגלון זה נוזל שצריך מהילה (70-30 אז ככה שלא נראה לי שיחסר)

 

ובקשר לשמן

ראיתי את הביקורת עליו פה בפורום ודיי חששתי

אז החלפתי את השמן לסוג שיש את התמונה שלו למטה

LM חצי סיננטי 10W-40 מתוסף

שמן מצוין(השתמשתי בו בפעם הקודמת).

GO FOR IT.

 

ניצן

פורסם

הליקווי הזהוב אחלה שמן שבעולם, ובניגוד לדעת חברי המלומדים, אני חושב שתדירות החלפת השמן עולה בחשיבותה על איכותו [לא להחליף כל יומיים שמן של שלוש שקל, אבל הבנתם למה אני מתכוון]

 

לגבי נוזל הקירור - אני חוזר שזה קצת OVERKILL, כלומר, הוא טוב מידי למנוע שלך, וכל נוזל קירור אחר היה עושה את העבודה נפלא, בהנחה שאינו מיים.

 

 

לגבי פלאגים - ההמלצה של הצרפתים היא וולאו - VALEO, אבל משום מה, לצרפתיה שלי, רנו לצורך העניין, ה-VALEO עשו רק רע והיא אהבה פלאגים של NGK פי כמה וכמה.

ממליץ להמנע מפלאגים "משופרים" או מרובי אלקטרודות - הם בזבוז מוחלט של כסף למכוניות שלא נדרשות להם.

 

בהצלחה

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

המון תודה לכולכם.

בקשר לנוזל קירור שלי

כתוב עליו שהוא צריך מהילה.

עם איזה מים הכי טוב למהול אותו? מים מהברז, מים מזוקקים, מים מינרלים?

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

תרשה לי לתקן אותך, לא קניתי באוטו דיפו.

קניתי באחד מחניות החלפים בחדרה. המחיר היה 118 ש"ח כולל מע"מ

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

×
×
  • תוכן חדש...