Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, חבר מחפש לקנות רכב ראשון.

סטודנט שצריך אוטו שישמש אותו לנסיעות בית-עבודה, שזה אומר ראשל"צ-תל אביב והסביבה, או בקיצור רכב שיתמודד עם העיר ופקקי כביש 4 ואיילון.
דרישות הרכב:

שנתון 2013 לפחות

אמינות, צריכת דלק, ובכל זאת בחור צעיר אז גם רכב שניראה טוב לא יזיק.
ידני אופציה, אם כי העדיפות לאוטומט
ההתמקדות היא על הסגמנט מיני/סופר-מיני (עדיפות לסופר מיני), ואלו הן ההצעות שעלו הן (לפי עדיפות):

פולו/איביזה

קליאו 0.9 ידנית/1.2 אוטומט
i20
פיקנטו/i10

 

הפולו/איביזה קשה למצוא בנתונים הרצויים, גם לא בטוח איזה מנוע/גיר עדיף מהמבחר.
הקליאו 0.9 ניראת אופציה טובה, למרות שהבנתי שהיא טיפה קשיחה בעיר ושהמזגן טיפה חלש, על הגרסה עם המנוע 1.2 אשמח לשמוע חוו"ד
i10/פיקנטו נכנסות בסגמנט המיני ופחות דיברו אליו
i20 על הנייר ניראת מעולה, כנ"ל אשמח לשמוע חוו"ד איך היא מול המתחרות.

נשמח לשמוע הצעות נוספות והמלצות 

 

פורסם

הקליאו אופציה טובה, אמנם קשיחה אבל תנסה, מנגד היא נראית טוב כמו שאתה רוצה, הביצועים לא רעים וגם האבזור די טוב.

לגבי המזגן, גם תנסה, אולי לך הוא יהיה בסדר.

מנוע ה 1.2 חזק יותר אך משולב לתיבה אוטומטית רובוטית, המנוע םא הכי אמין, יש עכשיו תביעה בנוגע לצריכת שמן , גם הגיר קיבל תלונות בנוגע למח גיר.

 

עוד אופציה היא 208/קקטוס עם מנוע 1.2, נוחות, האבזור לא רע (לחפש רמת אבזור אקטיב ב208).

צריכת דלק טובה.

החיסרון הוא ברצועת טיימינג שיכלה להתפורר, לכן כדאי לבדוק האפ הרצועה הוחלפה, חלק מדווחים על צריכת שמן מוגברת במנועים שהרצועה כבר התפוררה.

 

עוד אופציה היא דאציה סנדרו סטוופאי, המנוע כמו לקליאו 0.9, אבל נוחה משמעותית, מנגד איכות חומרים וסלון מיושנים יותר.

 

סוזוקי סוויפט ידנית גם אופציה, אמינה אם כי תהיה יותר יקרה לשנתון מאשר הצפרתיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו שצויין מעל לגבי הקליאו ה1200 תוותר,ה900 היא סבבה לגמרי ושווה בדיקה.

לגבי פולו ואביזה תשקול ידניות בלבד, האוטומט פחות מומלץ לתוואי עירוני בעיקרו.

הI20 לטובה היא תהיה אמינה לרעה אפשר לומר כל השאר היא מיושנת ופחות נעימה מהמתחרות האירופאיות(גם חיצונית לא משהו בלשון המעטה)

לגבי הסוויפט דיי דומה לI20 בפלוסים והמינוסים.

 

אופציה נוספת שאפשר לקחת בחשבון היא פונטו ידנית.

וכמו שצויין גם ה208 ידנית או אוטומט(אצלה האוטומט הוא באמת אוטומט ולא רובוט אז אין בעיה עם נסועה עירונית), או הC3 אותו היצע של יחידות הנעה אך קצת יותר נוטה לכיוון הנוחות והרכות, בניגוד ל208 שמשלבת גם התנהגות טובה.

ואופציה נוספת זה הקורסה, אין לה הרבה פינוקים אבל מבחינת VFM היא לא רעה בכלל.

וכמובן גם הפיאסטה- רק ידנית, היא מצויינת בהתנהגות, המינוס העיקרי שלה הוא האבזור שבארץ הביאו דגמים דיי ערומים.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

מצורף להצעה לבדוק סויפט. מהקטנות בקטגוריה, מתבטא בעיקר בתא המטען הקטן. אמינות טובה. גיר פלנטרי 4 מצבים, יש גם גרסה ידנית לא נפוצה.

 

נוחות היא עניין אישי, וכיין שאתה מדבר על מכוניות לכ צעירות היא תלויה במה עבר על המושבים. תצטרך לבחון כל מועמדת באופן אישי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

הקליאו אופציה טובה, אמנם קשיחה אבל תנסה, מנגד היא נראית טוב כמו שאתה רוצה, הביצועים לא רעים וגם האבזור די טוב.

לגבי המזגן, גם תנסה, אולי לך הוא יהיה בסדר.

מנוע ה 1.2 חזק יותר אך משולב לתיבה אוטומטית רובוטית, המנוע םא הכי אמין, יש עכשיו תביעה בנוגע לצריכת שמן , גם הגיר קיבל תלונות בנוגע למח גיר.

 

עוד אופציה היא 208/קקטוס עם מנוע 1.2, נוחות, האבזור לא רע (לחפש רמת אבזור אקטיב ב208).

צריכת דלק טובה.

החיסרון הוא ברצועת טיימינג שיכלה להתפורר, לכן כדאי לבדוק האפ הרצועה הוחלפה, חלק מדווחים על צריכת שמן מוגברת במנועים שהרצועה כבר התפוררה.

 

עוד אופציה היא דאציה סנדרו סטוופאי, המנוע כמו לקליאו 0.9, אבל נוחה משמעותית, מנגד איכות חומרים וסלון מיושנים יותר.

 

סוזוקי סוויפט ידנית גם אופציה, אמינה אם כי תהיה יותר יקרה לשנתון מאשר הצפרתיות.

תודה.
ב208 ראיתי שיש מנוע 1.6 ומנוע 1.2 (טורבו?), איזה מביניהם הוא העדיף? 
במשפחה יש לנו c3 2012 וחווינו איתה לא מעט בעיות, בעיקר שקשורות למזגן וקצת בגיר, האם יש משהו דומה ב208? משער לעצמי שאותה פלטפורמה
הדאצי'ה נופלת על מראה חיצוני בעיקר, והסוויפט דיי יקרה בפער משמעותי מהמתחרות לנתונים הרצויים

לפני שעתיים, ik3 כתב:

כמו שצויין מעל לגבי הקליאו ה1200 תוותר,ה900 היא סבבה לגמרי ושווה בדיקה.

לגבי פולו ואביזה תשקול ידניות בלבד, האוטומט פחות מומלץ לתוואי עירוני בעיקרו.

הI20 לטובה היא תהיה אמינה לרעה אפשר לומר כל השאר היא מיושנת ופחות נעימה מהמתחרות האירופאיות(גם חיצונית לא משהו בלשון המעטה)

לגבי הסוויפט דיי דומה לI20 בפלוסים והמינוסים.

 

אופציה נוספת שאפשר לקחת בחשבון היא פונטו ידנית.

וכמו שצויין גם ה208 ידנית או אוטומט(אצלה האוטומט הוא באמת אוטומט ולא רובוט אז אין בעיה עם נסועה עירונית), או הC3 אותו היצע של יחידות הנעה אך קצת יותר נוטה לכיוון הנוחות והרכות, בניגוד ל208 שמשלבת גם התנהגות טובה.

ואופציה נוספת זה הקורסה, אין לה הרבה פינוקים אבל מבחינת VFM היא לא רעה בכלל.

וכמובן גם הפיאסטה- רק ידנית, היא מצויינת בהתנהגות, המינוס העיקרי שלה הוא האבזור שבארץ הביאו דגמים דיי ערומים.

הקורסה קפצה הרבה בלוחות, אפשר להכניס אפילו את הדגם של אחרי המתיחת פנים של 15-16,יש איזשהם דברים ספיצים לחפש? תקלות נפוצות?

פורסם

ה1.2 הוא טורבו ומשודך לתיבה יפנית, ה 1.6 הוא אטמוספרי, חלש יותר ועם תיבה בת4 הילוכים מיושנת.

אבל הייתה בעיה עם רצועת הטיימינג ב 1.2, יש ריקול בנושא, היו תלונות על צריכת שמן מוגברת לאחר ההחלפה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לגבי הפיגו רק ה1200, ה1600 זה המיושן והוא פחות אמין(לפחות בגרסה הזאת שלו).

ה1200 הוא מגיע טורבו אוטומט או אטמוספרי ידני.

לגבי שניהם צריך לפני הקנייה לוודא את מצב הרצועה.

בטורבו לשים לב במיוחד לרצועה שם הפונציאל נזק גדול יותר- כמובן שאפשר למנוע בקלות בעזרת תחזוקה נכונה, אבל לא כולם עושים את זה.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

×
×
  • תוכן חדש...