Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

 

אני מעוניין לשמוע חוות דעת על סיטרואן DS מודל 2011-2013,אני בחור בן 34 אז צריך משהו צעיר, הנסיעות זה בעיר בלבד, לעבודה חזרה פ"ת-ת"א יד אליהו, סידורים וחברים (הכל תוך גוש דן באותה אזורים)

 

אני בחור בן 34 נוסע הכי הרבה בסביבות 5000-6000 ק"מ בשנה (אם עובד מהבית אז הרבה פחות)

ב6 שנים האחרונות היה לי אלפא 147 ידנית שלמרות שקניתי אותה שבורה ועשיתי לה קו יישור מכני, סה"כ נהנתי מאוטו ולא היה בעיות מיוחדות.  

לפניה היה לי פיאט 131 במצב מושלם מודל 82' במשך 7 שנים (ואין יותר שלא מצטער על זה שמכרתי) 

בקיצור מחפש רכב קטן מעניין שנכנס בכל חנייה, אותו סגנון של 147 עדיפות ענקית לידני אבל קשה למצוא, חיפשתי (ועדייןן מחפש) נואשות לנציה אפסילון אבל קשה מאוד למצוא (אני ממש מת על הרכב הזה, חולה על הצורה שלו) 

בקיצור אני חייב לקנות אוטו דחוף תוך שבועיים ואני צריך עוד אפשריות או לקנות סתם אוטו זמני זול זמני עד 10,000 שקל (כגון קליאו 3 או דומה) עד שאני אמצא אפסילון\משהו אחר מעניין או לקנות משהו אחר לטווח ארוך בסביבות 20 אלף.

מצאתי סיטרואן DS אוטומטי (לא ראיתי ידני) איך האוטו הזה לטווח ארוך של 10 שנים? עונה לדרישות? כרגע דורשים עליו מעל מחירון, האם הרכב הזה עם נתונים טובים וצבע אדום נמכר מעל מחירון? 

איך הגיר ברכב הזה? אמין? האם אפשרי להפוך אותו לידני או שלא כדאי להתעסק עם זה?

 

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

בשנים 2011-2013, הגרסה האוטומטית הגיעה עם מנוע 1.6 אטמוספרי, 120 כ"ס וגיר ה-AL4 הותיק בעל 4 הילוכים בלבד. למתאר הנסיעה שלך, היא מספקת, אבל הנאה גדולה לא תפיק ממנה. הגיר אמין בשנים הללו ועלות האחזקה שלו זולה. 

 

הסבה לידני לא כלכלי בעליל. 

הגרסה המעניינת יותר (והידנית)הגיעה עם מנוע THP156 שסבל מלא מעט מחלות. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לגבי ה  DS3:

לחיוב - אכן ייחודית, מסוגננת (עניין של טעם) , מכלולים מכניים נפוצים בתאגיד PSA. 

לשלילה - מנוע די חזק אבל אמינות בינונית ועלול לייצר בעיות בק"מ מתקדם . הגיר האוטומטי - AL4 - בשנתונים אלו כבר אמין אבל מסרס מאוד את ביצועי המנוע. 

להחליף בגיר ידני - לכאורה רצוי , בפועל יקר ולא מעשי. 

 

לך עם הלב שלך - לך על הלנצ'יה איפסילון.   לי יש אפסילון ידנית כבר 5 שנים.  אני מאוד מרוצה. 

 

 

לא חזקה אבל מאוד אמינה ועמידה. 

ראיתי שיש ביד 2 שתי הצעות - זולה ובעייתית קמעא ועוד אחת סבירה. 

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=21&gearBox=0

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, orankohn כתב:

לגבי ה  DS3:

לחיוב - אכן ייחודית, מסוגננת (עניין של טעם) , מכלולים מכניים נפוצים בתאגיד PSA. 

לשלילה - מנוע די חזק אבל אמינות בינונית ועלול לייצר בעיות בק"מ מתקדם . הגיר האוטומטי - AL4 - בשנתונים אלו כבר אמין אבל מסרס מאוד את ביצועי המנוע. 

להחליף בגיר ידני - לכאורה רצוי , בפועל יקר ולא מעשי. 

 

לך עם הלב שלך - לך על הלנצ'יה איפסילון.   לי יש אפסילון ידנית כבר 5 שנים.  אני מאוד מרוצה. 

 

 

לא חזקה אבל מאוד אמינה ועמידה. 

ראיתי שיש ביד 2 שתי הצעות - זולה ובעייתית קמעא ועוד אחת סבירה. 

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=21&gearBox=0

 

 

 

 

אבל הבעיה שאני לא מוצא אפסילון  ואני צריך דחוף, אני רוצה ידני (אני מעדיף שלא להתעסק עם הרובטי אלא אם כן יש משהו עם קמ ממש נמוך והדגם עם גג)

הלכתי לראות אחת לפני חודש כמעט קניתי נראה טוב אבל והרכב היה צריך השקעה של כמה אלפים (מבלי שלקחתי את האוטו לבדיקה אפילו)

עבר צבע והוא גם לבן בעע והוא לא מוכן להוריד במחיר (הוא עדיין למכירה - ממש מוזר שלא מוכר) 

 

מחר הולך לראות C3 אולי אני אקנה אותה בנתיים עד שאמצא בסבלנות אפסילון עם ק"מ נמוך וידני כמו שאני רוצה, לצערי הסי3  אוטומטי

לפני 9 שעות, orankohn כתב:

לגבי ה  DS3:

לחיוב - אכן ייחודית, מסוגננת (עניין של טעם) , מכלולים מכניים נפוצים בתאגיד PSA. 

לשלילה - מנוע די חזק אבל אמינות בינונית ועלול לייצר בעיות בק"מ מתקדם . הגיר האוטומטי - AL4 - בשנתונים אלו כבר אמין אבל מסרס מאוד את ביצועי המנוע. 

להחליף בגיר ידני - לכאורה רצוי , בפועל יקר ולא מעשי. 

 

לך עם הלב שלך - לך על הלנצ'יה איפסילון.   לי יש אפסילון ידנית כבר 5 שנים.  אני מאוד מרוצה. 

 

 

לא חזקה אבל מאוד אמינה ועמידה. 

ראיתי שיש ביד 2 שתי הצעות - זולה ובעייתית קמעא ועוד אחת סבירה. 

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=21&gearBox=0

 

 

 

 

אגב מה אתה אומר על האפסילון האדומה שעומד 4 שנים, הייתה מתעסק עם זה? הרישיו מוקפא 

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אני מאוד מופתע לטובה מהלנצ'יה איפסילון הידנית שאצלי שעובדת די קשה ומגלה אמינות מעולה. 

מצד אחד מבחינת המכלולים המכניים הרכב מצויין. רכיבים פשוטים ומוכחים שיש במגוון רכבי התאגיד - גרנדה פונטו, 500, פנדה וכו'. 

הייחוד באיפסילון הינו גם בסגנון ובעיצוב וגם באיכות גימור ובנייה משופרים . גם לאחר עשור זה הרכב השני הכי נמכר באטליה. 

לגבי האיפסילון האדומה: 

לכאורה מציאה.  המחיר מגוחך. אם אין הפתעות מוסתרות הרי בעלות סבירה תוכל להשמיש את הרכב ולקבל בדיוק מה שרצית. 

הדבר מצריך קצת סבלנות וטירחה למצוא בעל מקצוע ראוי לוודא את המצב ולבצע יישור קו. 

פורסם

ראיתי בינתיים אחת ביד 2 עם המנוע הטוב (1600 165 כס) ידנית

לא מכיר את המוכר ולא יודע מה הרמה אבל זה שווה בדיקה.

מה שכן עדיף אם כבר לקנות רכב זמני בכמה גרושים עד שתמצא את הDS המתאימה לך- זה לא רכב לקניה בלחץ אתה צריך לעשות סקר שוק כראוי ולחפש אקזמפלר שמור.

לגבי הדגם הקודם של המנוע ה156 זה מנוע עם בעיות אמינות ולכן עדיף להמנע ולחפש את הגרסה המחודשת של ה165 כס.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

זורק שלוש הצעות נוספות:

מיני קופר / וואן זמינות גם עם גיר ידני, יתכן ובתקציב יכנסו דגמים מסביבות שנת 2008-2010 המנוע ד״א בבסיסו זהה לזה שבסיטרואן סי 3 (מנוע פרינס)

 

פיאט 500, נשמעת לי כמו אופציה לא רעה שנכנסת בתקציב, לפי מיטה הבנתי קיימת גם גרסה ידנית עם מנוע ה1.4 עם כ100 כ״ס בעוד רוב הגרסאות מצויידות במנוע ה1.2. 

 

אופל אדם ידנית - יתכן ולא נכנסת בתקציב אבל הדגם הידני מגיע עם מנוע 1.4 שלפי מה שקראתי לא נחשב כבעייתי חוץ מזה נשמע שהרכב עונה על הדרישות. 

 

בהצלחה!

 

עריכה: הצצתי הצצה זריזה וראיתי שמפורסמת עכשיו ביד 2 פיאט 500 ידנית עם מנוע 0.9 טורבו ב25 אלף, אין לי קשר למודעה אבל הרכב נראה שמור ונשמע מעניין 

עריכה אחרונה על ידי shakedi
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, ik3 כתב:

ראיתי בינתיים אחת ביד 2 עם המנוע הטוב (1600 165 כס) ידנית

לא מכיר את המוכר ולא יודע מה הרמה אבל זה שווה בדיקה.

מה שכן עדיף אם כבר לקנות רכב זמני בכמה גרושים עד שתמצא את הDS המתאימה לך- זה לא רכב לקניה בלחץ אתה צריך לעשות סקר שוק כראוי ולחפש אקזמפלר שמור.

לגבי הדגם הקודם של המנוע ה156 זה מנוע עם בעיות אמינות ולכן עדיף להמנע ולחפש את הגרסה המחודשת של ה165 כס.

כן, הבנתי שDS ידני מגיע מנוע בעייתי 156 כ"ס ו120 מגיע רק באוטומט?

לפני 21 שעות, shakedi כתב:

זורק שלוש הצעות נוספות:

מיני קופר / וואן זמינות גם עם גיר ידני, יתכן ובתקציב יכנסו דגמים מסביבות שנת 2008-2010 המנוע ד״א בבסיסו זהה לזה שבסיטרואן סי 3 (מנוע פרינס)

 

פיאט 500, נשמעת לי כמו אופציה לא רעה שנכנסת בתקציב, לפי מיטה הבנתי קיימת גם גרסה ידנית עם מנוע ה1.4 עם כ100 כ״ס בעוד רוב הגרסאות מצויידות במנוע ה1.2. 

 

אופל אדם ידנית - יתכן ולא נכנסת בתקציב אבל הדגם הידני מגיע עם מנוע 1.4 שלפי מה שקראתי לא נחשב כבעייתי חוץ מזה נשמע שהרכב עונה על הדרישות. 

 

בהצלחה!

 

עריכה: הצצתי הצצה זריזה וראיתי שמפורסמת עכשיו ביד 2 פיאט 500 ידנית עם מנוע 0.9 טורבו ב25 אלף, אין לי קשר למודעה אבל הרכב נראה שמור ונשמע מעניין 

.1 מיני קופר\ONE הרבה מעבר לתקציב לא? אם אני לא טועה סביב 40-50

 

2. אופל אדם נשמע אופציה מעולה, מנוע כמו של קורסה? נסעתי באדם נוסע מעולה יחסית לקטן אבל קשה מאוד למצוא ידני, היה אחת עם ק"מ גבוהה

איך האוטומט שלהם?

 

3. פיאט 500 יש לה בארץ תדמית של רכב מאוד נשי, אני מפחד מהתגובות סביבי חח גם אני מעדיף רכב פחות נפוץ, אגב ב25 אלף ראיתי יש כבר אלפא מיטו מנוע 900 גיר ידנית 2014 מה עם הרכב הזה? אם קצת סבלנות אפשר למצוא אחת שלא עברה ידיים (יד 00 או 01) ופחות מ100 ק"מ אבל משום מה בקצובה של אלפא אומרים לא להתקרב לרכב הזה, למה? לנסיעות בעיר הוא כל כך גרוע?

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

×
×
  • תוכן חדש...