Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

אז כאמור מדובר על רכב אטמוספרי.

השאלה בעיקרון באה בכדי להבין מה בעצם יגרום שינוי גרסה לתקן EURO נמוך יותר.

לדוגמא: נתקלתי בפורומים בחו"ל שמעדכנים את המחשב רכב לתקן EURO 2 ואז לטענתם הרכב מגיב טוב יותר וצריכת הדלק יורדת.

יש כאלה שהורידו בנוסף גם את הממיר הקטליטי לקבל עוד (שזה פחות מעניין)

השאלה אם זה באמת עובד ומה זה גורם בעצם? ובנוסף האם זה יגרום להכשלת טסט שנתי בגלל זיהום?

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

אין כלכך טעם לשפר הספק באטמוספרי, עדיף כבר להחליף לרכב עם טורבו אם מה שחשוב לך זה אפשרות לשפר הספק.

השיפורים האפשריים לאטמוספרי יתנו שיפור קטן מאוד, הורדה של הממיר גם תהפוך את הרכב ללא חוקי בעליל.

ובנוסף זה יעלה המון כסף ביחס לתועלת(כאשר על התועלת מדובר על אחוזים בודדים בלבד אם בכלל).

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה שיפור נחמד אם אתה לוקח את הרכב למסלול על עגלה ונוסע בו רק שם.
אם אתה משתמש ברכב כדי לנסוע בדרכים ציבוריות, תשאיר את הממיר. יש סיבה לזה שהוא שם.
 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אז זהו שאני לא מתכוון להוריד ממירים, אבל אשמח להבין מה בעצם ישנה ברכב אם לצרוב מחשב לתכנות EURO2?

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 4.8.2021 בשעה 09:10, mitsugli כתב:

אז זהו שאני לא מתכוון להוריד ממירים, אבל אשמח להבין מה בעצם ישנה ברכב אם לצרוב מחשב לתכנות EURO2?

 

מקס

Euro 2 זה התקן הישן עוד לפני הממיר קטיליטי 

תקן יורו 2 המשמעות היא ביטול ממיר קטיליטי ממוחשב (ביטול חיישן חמצן מס' 2) והורדת הממיר פיזית מהרכב.

אם כבר מבטלים אז יש כבר חובה גם להוריד, למה? כי ברגע שהממיר מבוטל מהמחשב :

א' לא תפיק שום תועלת בלהשאיר אותו.

ב' במקרה שהממיר יסתם החיישן לא יידע לדווח, לחץ אוויר שיחזור בחזרה למנוע יכול לגרום לנזק.

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...