Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש שמן מנוע סינטטי Motul 8100 X-cess במחיר שפוי או שמן זהה מבחינת תכונות.


Haim_gds
שימו לב! השרשור הזה בן 1011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד שבוע-שבועיים אני אמור לבצע את הטיפול הקטן הסטנדרטי (שמן מנוע, פילטר שמן/אוויר) ואני לא מצליח למצוא את השמן המועדף עלי בשנים האחרונות MOTUL 8100 X-CESS 5W-40 עם  MB-APPROVAL 229.5 / 226.5 במחיר שפוי, עד עתה שילמתי 110-120 ש"ח לגלון בחנויות החלפים במסגר והיום מדברים על סכומים של 170-180 ש"ח. אני זקוק לשני גלונים (המנוע שלי הוא M272 הדורש כ 7.9 ליטר) והייתי שמח לרכוש גם שמן איכותי (הרכב כבר עם 195K ק"מ) וגם לא יותר מדי ביוקר.

-היכן ניתן למצוא את השמן הזה בזול? חיפוש קצר (בעברית) באינטרנט מוצא חנויות המוכרות ב 150 ש"ח (בלי המשלוח), יש חנות מומלצת? (קצת מדאיג אותי אחרי ששמעתי על תופעת הזיופים)

-ישנו שמן אחר מומלץ באותה רמה או טוב יותר ברמת המחיר הזו? (עד 150 ש"ח לגלון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי לפני כשבועיים באוטוסטור בדיוק את השמן הזה.

אם אני זוכר נכון, גלון אחד עלה לי 149 ש"ח לפני משלוח (מעל לסכום מסויים המשלוח חינם)

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני משתמש ב מוטול  8100 ב  4 שנים האחרונות.. ואכן המחיר עלה
ב אוטוסטור המחיר כ 149 ש"ח ל 5 ליטר.

יש עוד שמנים טובים של  קסטרול אדג' ומגנט'ק , וולוולין  סיןפוואר וכו' -
כלל השמנים הללו מחירם סביב ה 150-170 ש"ח ל 5 ליטר ..


למעט השמן של
יוראול - Eurol - אשר נחשב לטוב ומתאים, וקצת יותר זול סביב ה 129 ש"ח, ל 5 ליטר.

שמן Eurol Turbo DI 5W40 5L

https://www.autostore.co.il/product/שמן-eurol-turbo-di-5w40-5l-html/
 

במצב הנ"ל , הייתי ממשיך עם ה מוטול

 

 

 

אייל.
 


 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך באוטוסטור שמן Shell Helix Ultra שעומד בתקנים הנדרשים

https://www.autostore.co.il/product/שמן-shell-helix-ultra-5w40-4l/

 

לרכב שמתקרב ל 200 אלף קילומטרים הייתי מעדיף אותו על מוטול ( בגלל התוספים שמשפרים ניקוי פיח במנוע ומניעת היווצרות בוצה).

תקרא קצת על המוצר, במידה ואינך מכיר את החברה הזאת:

https://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-5w-40.html

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, ואצל "אבי חלקי חילוף " רחובות המחיר יותר גבוה ( גם למוטול , אבל מוטול זה 5 ליטרים ו shell 4 בלבד)

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-shell-helix-ultra-5w40

 

https://www.justmotor.co.il/items~140~0~16632.htm

 

(כל אלה עומדים בתקנים לרכב שלך ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כבר ראיתי את המחיר הזה בחיפוש הראשון שלי בגוגל, חשבתי שיש שם טעות או משהו.... עוד שאלה קצת קשורה, ניתן לגלות סימני בוצה במנוע? אין לי "טחינה" על הסטיק או מכסה השמן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"טחינה" זה סימן של ערבוב שמן עם מי קרור, לא קשור לבוצה. 

כאשר בטיפול  מרוקנים את השמן ניתן לראות האם הוא שקוף או עם לכלוכים יותר מוצקים ( בכל נקרה השמן יוצא כהה, ככה צריך להיות,  זה תפקידו ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, החליק לי....

ברכב הקודם שקניתי עשיתי פלאשניג בזמן הרכישה (כחלק מהישור קו) רק כדי להיות בטוח, אני פשוט תוהה אם כדאי גם עכשיו עם 200K על המנוע.

הרכב תמיד פונק בשמן סינטטי וחלפים איכותיים אבל כיצד ניתן לדעת אם צריך? (בטיפול הקרוב אציץ בשמן/פילטר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא קשור כי אצלי טויוטה בנזין - אצלי ב 180 אלף קילומטרים השמן יוצא שקוף ואפילו לא שחור.

 לא מתכוון לעשות שום פלאשינג.  אחרי 150 אלף קילומטרים ( בהמלצת המכונאי ) צמצמתי החלפת שמן ל 10 אלפים קילומטרים במקום 15 אלף , מבחינתי זה הפינוק. לא קונה שמן יקר אלא Eurol / Wolf סינטטי מלא הכי זול שיש בחנות. אבל אצלי אין דרישה לתקן ייעודי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Haim_gds כתב:

כן, כבר ראיתי את המחיר הזה בחיפוש הראשון שלי בגוגל, חשבתי שיש שם טעות או משהו.... עוד שאלה קצת קשורה, ניתן לגלות סימני בוצה במנוע? אין לי "טחינה" על הסטיק או מכסה השמן. 

תצטרך לפתוח מכסה שסתומים ו/או אגן שמן כדי להיות בטוח.

אולי תצליח עם מצלמת נחש דרך פתח מילוי שמן אבל צריך לעבוד מאוד בסבלנות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1011 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...