Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת הגה כח - סקודה פאביה


A3ro
שימו לב! השרשור הזה בן 1045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

ברשותי סקודה פאביה ידני 1.4  שנתון 2011.

ניסיתי היום להניע עם כבלים, בטיפשותי שמתי את את הכבלים הפוך (הפלוס למינוס ואת המינוס לפלוס).

ראיתי שהיה ניצוץ מהמצבר בסקודה. לאחר מכן, החלפתי למצב פלוס לפלוס ומינוס למינוס התנעתי את הרכב וראיתי תקלה של הגה כח.

image.png.3f5e6df5395728cf72f8dedc2bdf6371.png

בדקתי את קופסת הפיוזים - הפיוז נראה תקין.

בדקתי את נוזל ההידראולי - תקין.

יש לי 2 כיוונים:

1. לבדוק האם תיבת נתיכים הנוספת ליד המצבר נפגעה? 

סעיף מספר 7

איך ניתן לבדוק חוץ מהחלפה?

image.png.0800441ee7214bf3616fae1f4f9e18eb.png

 

2. מתח מצבר נמוך?

 

תודהלעוזרים :) 

עריכה אחרונה על ידי A3ro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, על ההגה צריך להפעיל כח.

וכן, המצבר טעון.

אני חושב יותר בכיוון הנתיחים שעל המצבר, השאלה אם אפשר לפתוח אותם, או ללכת יותר על ההחלפת הפלטת פיוזים.

כי מבחינה מכאנית אני לא חושב שיש בעיה, זה משהו חשמלי וזה קרה רק לאחר התיאור הנ"ל.

Screenshot_20210515-232105_Gallery.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעזרת מנורת ביקורת או רב מודד אתה יכול לבדוק את תקינות הפיוזים.

 

כאשר הרכב מונע חבר צד אחד של המנורה לגוף הרכב (מינוס) ואת הצד השני של המנורה חבר פעם אחת לפני הפיוז ופעם נוספת אחרי הפיוז במידה והמנורה דולקת בשתי הבדיקות הפיוז תקין.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.5.2021 בשעה 23:55, מרק10 כתב:

בעזרת מנורת ביקורת או רב מודד אתה יכול לבדוק את תקינות הפיוזים.

 

כאשר הרכב מונע חבר צד אחד של המנורה לגוף הרכב (מינוס) ואת הצד השני של המנורה חבר פעם אחת לפני הפיוז ופעם נוספת אחרי הפיוז במידה והמנורה דולקת בשתי הבדיקות הפיוז תקין.

אכן בדקתי עם DVM רציפות, ולא היה. 

פתחתי את מכסה הפיוזים, ובאמת אחד הפיוזים של 50A היה שרוף - קשור להגה כח אלקטרו הידראולי.

 

 

image.png.cc8fa33c64c1e771633417ced23be3ae.png

 

תודה על העזרה,

כרגע מחפש תיבת פיוזים עדיפות למשומש.

  אשמח אם מישהו מוכר במחיר שפוי.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי A3ro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...