Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני והבת זוג רוצים לקנות רכב קטן (מיני/סופר מיני) לשנינו לבנתיים (עוד כמה שנים יגיעו גם הילדים) לנסיעות בעיר ולעבודה (מרחק של חצי שעה נסיעה).

 

התקציב הוא 40-50 אלף, מעדיף שנת 16/17 ולא יותר מ- 100 אלף ק"מ.

 

אני מודה שאני לא מבין גדול ברכבים אז חרשתי את האינטרנט ועברתי על ביקורות בכל מני מקומות על כל רכבי המיני/סופר מיני והגעתי למסקנה שהרבה מהדגמים ממש דומים, מה שמבדיל ביניהם זה כמובן העיצוב והתחזוקה/אמינות...

 

אהבתי את ה- i10, שברולט ספארק והספייס סטאר למרות שהתא מטען שלהן ממש קטן. אם היה לי תקציב גדול יותר הייתי הולך על ההונדה ג'אז...

 

מה הייתם ממליצים לזוג צעיר עם התקציב שלנו?

פורסם

יותר נוח יהיה עם סופר מיני כאשר יש ילדים.

הייתי מחפש סיטרואן קקטוס למשל, נוחה, זריזה, ותתאים יותר לעגלה.

אפשר גם לבדוק את פיגו 2008 בעל מנוע גיר דומים, גם היא נוחה אך איכות חומרים פחות טובה.

לרכבים הללו יש ריקול לגבי רצועת טיימינג בעיייתית שיכלה להתפורר, לכן כדאי לבדוק האם הוחלפו, לדגמי 2018  לא אמור להיות ריקול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 53 דקות, yulianx כתב:

יותר נוח יהיה עם סופר מיני כאשר יש ילדים.

הייתי מחפש סיטרואן קקטוס למשל, נוחה, זריזה, ותתאים יותר לעגלה.

אפשר גם לבדוק את פיגו 2008 בעל מנוע גיר דומים, גם היא נוחה אך איכות חומרים פחות טובה.

לרכבים הללו יש ריקול לגבי רצועת טיימינג בעיייתית שיכלה להתפורר, לכן כדאי לבדוק האם הוחלפו, לדגמי 2018  לא אמור להיות ריקול.

 

היי יוליאן, 

אקח את זה בחשבון.

מבחינת אמינות וחיסכון בדלק האם שווה אולי להשקיע עוד קצת כסף ולקנות את הג'אז או להישאר עם ה-i10, ספארק והספייס? עד כמה ההבדל יהיה משמעותי?

בשנים הקרובות רק שנינו ניסע בו.

פורסם

הגאז מרווחת יותר מאחור אך פחות חזקה, אמינה,חסכונית אך השאלה כמה אתה נוסע בשנה?

לספארק תא מטען קטן, הייתי מוותר.

ביניהם הספייס עדיפה מבחינת המרווח, לנו יש ספייס, מה שהיינו עושים זה להכניס את האמבטיה לסלון והשילדה בתא המטען, בהמשך כשעברנו לטיולון לא הייתה בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 13 דקות, yulianx כתב:

הגאז מרווחת יותר מאחור אך פחות חזקה, אמינה,חסכונית אך השאלה כמה אתה נוסע בשנה?

לספארק תא מטען קטן, הייתי מוותר.

ביניהם הספייס עדיפה מבחינת המרווח, לנו יש ספייס, מה שהיינו עושים זה להכניס את האמבטיה לסלון והשילדה בתא המטען, בהמשך כשעברנו לטיולון לא הייתה בעיה.

 

מבחינתי ה ג'אז היא future proof, היא יכולה לשמש כרכב עיקרי בעתיד גם אם המשפחה תתרחב. אני תוהה אם שווה להשקיע עוד 10-15 אלף עליה עכשיו או במשהו קטן יותר וזול שיתאים לטווח היותר קרוב...

 

תודה על העזרה! 

פורסם

השאלה כמה זמן אתם תחזיקו את הרכב?

להרבה שנים? קחו גאז שגם תתאים לילד, במיוחד אם עוד שנתיים/ שלוש יהיה ילד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 דקות, yulianx כתב:

השאלה כמה זמן אתם תחזיקו את הרכב?

להרבה שנים? קחו גאז שגם תתאים לילד, במיוחד אם עוד שנתיים/ שלוש יהיה ילד.

אני מאמין שנחזיק אותו לפחות 5 שנים, בעתיד הרחוק גם כנראה נקנה רכב שני, צריכים שיחזיק עד אז.

 

תודה על העצות, נתת חומר למחשבה,  ממש מעריך את זה!

פורסם

אם גאז בהחלט אופציה טובה.

חפשו את רמצ אבזור קומפורט ולא טרנד, הקומפורט לא רק מאובזרת יותר, אלא גם בעלת יותר מערכות בטיחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שמע, אין לי ילדים, יש לי אחיינים.

לאחותי הייתה בהתחלה יונדאי גטץ. היום סיטרואן c1 הקטן ממש אם אני לא טועה.
לאבא שלי ספארק 2011.

מסתדרים יופי יופי ו יש להם 2 ילדים.

נכון, לא הכי מפוארים ו יקרים וכל זה, אבל זה מספיק.

גם סיפרתי פה בעבר, לפי שנולד האחיין השני, לי היה איביזה רפרנס 2015, הם לקחו לי את הרכב ו נסעו לצפון, לא היה להם צפון ו עוד נשאר מקום בתא מתן. (ככה כותבים?).

בנוסף לכל זה, ככשר חיפשתי רכב חדש לעצמי, רציתי לא להוציא יותר מ 80 אלף ו שלא אצטרך מוביליי ולא התקנות מקומיות, היחיד שעמד בזה, היה הספארק, זה משהו שתכיר, יכול להיות ש היום זה השתנה וכבר יותר רכבים לא צריכים מוביליי, אבל לא בטוח חדש כמה יעלו 80 אלף או פחות.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...