Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 2 מאוורים .. השמאלי ( :shock: ) נוטה לעשות רעש של חריקה מדי כמה שניות , זה קורה שהחום עובר את ה 90+ ובהפעלת מזגן..

 

האם לשמן או שהיוניט עומדת להחזיר נשמתה לבורא?

פורסם

שמן דק לא יזיק (WD40) , אבל גם לא יעזור.

הצרפתים הלא מייצרים את החלקים שלהם מקרטון פריך. במאוורר זה משפיע על תושבת המיסב של המאוורר שנשחקת במוקדם (בד"כ) או במאוחר.

תכין את הכיס ,ההחלפה בוא תבוא (שאל את ROY306 :wink: ).

פורסם
שמן דק לא יזיק (WD40) , אבל גם לא יעזור.

הצרפתים הלא מייצרים את החלקים שלהם מקרטון פריך. במאוורר זה משפיע על תושבת המיסב של המאוורר שנשחקת במוקדם (בד"כ) או במאוחר.

שמן אכן לא ממש יעזור...

החלפה כן. פירוקיות, שוב... :wink:

שמר, למה להיות רשע? האוטו שלו משנת 94', החלפת מאוורר נשמעת לי

הגיונית... :roll:

קרטון פריך מזין? נשמע טעים... :wink:

MCS 2008

פורסם
שמן דק לא יזיק (WD40) , אבל גם לא יעזור.

הצרפתים הלא מייצרים את החלקים שלהם מקרטון פריך. במאוורר זה משפיע על תושבת המיסב של המאוורר שנשחקת במוקדם (בד"כ) או במאוחר.

שמן אכן לא ממש יעזור...

החלפה כן. פירוקיות, שוב... :wink:

שמר, למה להיות רשע? האוטו שלו משנת 94', החלפת מאוורר נשמעת לי

הגיונית... :roll:

קרטון פריך מזין? נשמע טעים... :wink:

 

אכן הגיוני ,רק שזה קורה על כל החלקים באוטו , כל הזמן... :?

תראו ,אני אכלתי יותר קש מכולכם עם צרפתיות , ועדיין טוב לי ואני לא אחליף לתוצרת אחרת.

אבל אמינות זה לא הצד החזק . הבעייה לא ביצרן כזה או אחר אלא באופי החשיבה הדפוק שלהם שגורם להם להתחכם ולייצר חלקים ופתרונות מוזרים ומשונים.

זה עובד טוב בבאגטים ,יינות,גבינות ושאר מאכלים.

גם בסקס זה עובד לא רע.

אבל מכניקה ? :?

פורסם

שיק צרפתי, אולי :?:

:wink:

 

ללכת על צרפתיות :?:

רק בגלל לטישיה קאסטה... :shock:

 

me709Laetitia_Casta_034.jpg

 

:wink:

נ.ב.

ממש התאפקתי עם התצלומים שלה, לידיעתכם. :p

 

וכדי שלא יגידו שההודעה לא קשורה לטיפול ברכב, 2 פיז'ו שונות

עם גישה שונה בתא המנוע.

engine-001.jpg

אמין :?:

(המכונאים של ליטל לא יעצרו נשמתם למראה תא מנוע זה :wink: )

 

s_Ultron5.jpg

אמין :?:

(been here, done that - יאמרו מכונאי ליטל למראה ה-16V הנ"ל)

 

:lol:

MCS 2008

פורסם

כמה תמונות שהייתי חייב להראות... לעיונכם:

hotturbo.jpg

מגדש טורבו של פיז'ו 505 GTI טורבו תחת עומס מלא.

זו הסבה של מנוע שנלקח ממאטרה מורנה ומוצאו הבסיסי הוא מקרייזלר.

הטמפרטורה בסביבות המגדש יכולה להגיע ל-950 מעלות צלזיוס... :shock:

 

505race.jpg

זו ה-505 המדוברת... :shock:

murena012g.jpg

זו המאטרה מורנה - Matra Murena.

 

ועכשיו נציץ תחת מכסה המנוע של פיז'ו 206.

לא מעניין :?: מעניין כאשר זו ה-206 של פרנסואה דלאקור...

delecoursml.jpg

 

pugengine.jpg

מרוב קונקטורים, לא רואים את המנוע :wink:

הקישור לגלריה המלאה כאן.

תהנו :!:

MCS 2008

פורסם
יש לי 2 מאוורים .. השמאלי ( :shock: ) נוטה לעשות רעש של חריקה מדי כמה שניות , זה קורה שהחום עובר את ה 90+ ובהפעלת מזגן..

 

האם לשמן או שהיוניט עומדת להחזיר נשמתה לבורא?

 

תכין את הג'ובות... :evil:

 

כמות המאווררים שנמכרה מיום רביעי (תחילת השרב) היתה פשוט פנטסטית, כן ירבו :D - לא סתם הוזמנו היום עוד 30-40 מאווררים לסטוק ;-), פרנסה טובה כבר אמרתי, לא ? :-D;-):-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק, אתה זוכר מה המחיר שלהם?

יש לכם גם משומשים?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
איציק, אתה זוכר מה המחיר שלהם?

יש לכם גם משומשים?

 

אין משומשים, אני יכול לברר מחיר אם תתן לי מידה וכיוון תנועה (דוחף/יונק) - למרות שאת האחרון אפשר לשנות ע"י חיבור הפוך של הפלוס והמינוס.

מידת המאוורר חשובה (בגב המאורר, במנוע שלו, יש מספר כמו לדוגמא C-27 עם A או S בסוף, המספרים נעים בד"כ בין 23 ל 34 - והקשר בינם לבין גודל המאורר הוא הפוך - ככל שהמספר עולה המאורר קטן ולהפך).

 

המאווררים המפלצתיים (לרדיאטור) ל C15/309 למשל מאוד יקרים (באיזור ה 600 שח), המאוררים הנוספים למזגן, אלו מפלסטיק ש"מלבישים" כתוספת למכוניות עם מיזוג אויר, יותר זולים (הקטנים ביותר עולים באיזור ה 150-200 והמחיר עולה ככל שהמאוורר גדל).

 

את מה שאתה צריך תפרט לי בה"פ ונראה אם אוכל לסייע במשהו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...