Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם מיצובישי ספייס סטאר היא טובה ואמינה? או לברוח ממנה?


Hod135
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

כרכב - שצריך לעשות מה שרכב צריך לעשות (וזה להאיץ, לבלום, לפנות) - הוא גרוע, מה גרוע, יותר גרוע מרכבים עתיקים ממנו בהרבה.

 

כדי לכסות על זה הוא עטוף בהרבה דברים שעושים אותו "אטרקטיבי" כמו אבזור.

 

הבעיה העיקרית שלו היא שהמדינה שלנו משופעת במעגלי תנועה, וכמו שאמרתי במשפט הראשון, פניות זה לא משהו שהספייס סטאר / אטראז' עושות טוב. למעשה הן עושות את זה דיי גרוע.

מהירות טיפה גבוהה ופנייה טיפה הדוקה מדי והרכב בתת היגוי יחסית קיצוני, שצריך בלימה דיי קיצונית כדי להחזיר את האחיזה לגלגלים הפונים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

נכתב כבר הרבה על האטראז' / ספייס סטאר בפורום, ממליץ לך להריץ חיפוש ולקבל החלטה מושכלת.  לדעתי האישית (ומנסיון לא מועט בצבא) אני ממליץ לכל מי ששוקל את הרכבים הנ"ל להתרחק, האטראג' היא אחד הרכבים הג

תמשיך לחפש I20 או מאזדה 2, הן פשוט מרגישות הרבה יותר אפויות מאשר הספייס-סטאר.

הטענות שלי כלפי המיצובישי הן לא בתחום האמינות, ממה שאני מבין היא נחשבת אמינה למדי.  הבעיה היא שמדובר ברכב לא טוב (שוב לדעתי האישית), היא לא נוחה, לא איכותית, בעלת מאפייני ניהוג ירודים ועוד תכונות

חייב לציין שלא משנה באיזה כיכר או תנאי מזג אוויר לא הגעתי לתת היגוי, אלא אם הכניסה הייתה מעל הממוצע.

  • רעיון טוב! 1

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה ממוצע של מה...

 

אם אני אסתכל על זה כעל ממוצע של כלל הרכבים שנהגתי עליהם אז האטראז' מורידה את הממוצע.

למשל מעגל תנועה שאני רגיל לקחת ב-30 בלי שום בעיה עם ה-3, מביא אותי לתת היגוי מורגש עם האטראז'.

מעגל תנועה שעם ה-3 צריך לקחת אותו ב-60 כדי לקבל תת היגוי, ב-40 עם האטראז' אתה כבר בתת היגוי קשה, שמצריך בלימה חזקה להחזרת האחיזה.

פניה שרכבים מסביבי לוקחים ב-90-100, ב-60 עם האטראז' כבר מתחילה הרחבת פנייה, ב-70 אתה כבר בתת היגוי.

 

להתעלם מזה זה לקבור את הראש בחול, יכולת הפנייה של האטראז' (וכפועל יוצא מזה של הספייס סטאר) היא אחת הנמוכות מכל המכוניות שנמכרו כאן בעשור הקודם

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממוצע ביחס לשאר כלי הרכב.

אולי חלוקת המשקל האטאג מעט שונה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחשב בכך שאני מבין איך עובדת פונקציית ממוצע, אני חייב לחלוק על דעתך.

 

אם ניקח את אוסף הרכבים שנמכרו כאן בעשור של 2010-2020, נעביר אותם באותה פנייה, במהירות המקסימלית שהם יכולים בלי להגיע לתת היגוי (Vmax), ונעשה ממוצע על הנתון הזה, האטראז' יוריד את הממוצע.

מכיוון שהוא מוריד את הממוצע, הוא לא יכול להיות ממוצע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, לא יודע מה המצב באטאג, מדבר על הספייס, לא היו בעיוך בכיכרות או פניות.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היינו הך, אין הבדל, וזה רק הולך ונהיה גרוע עם צמיגים סיניים.

 

באופן לא מפתיע זה גם מה שכותבים בערך כל הביקורות, בכל המדינות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב בגדול מסכים עם זה שהספייס מרעישה (וזאת הסיבה שרכשתי עכשיו פיקנטו), אבל ביחס לדרישה של נסיעה מA ל B, בעלות מינימאלי היא עושה את זה יופי,

ולמי שמבלה את עיקר זמנו בנסיעה עירונית הרעש עוד פחות מורגש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי הרעש הרבה פחות מפריע מאשר האחיזה, אם הייתה אחיזה וכל השאר היה נשאר אותו דבר זה היה אחלה רכב להמליץ עליו כרכב בסיסי.

 

הבעיה היא שמי שלא מעריך את האחיזה, הוא דווקא זה שאין לו את היכולות, ידע ותרגול להתמודד עם האובדן אחיזה כשהוא מגיע, ובאטראז' / ספייס סטאר הוא מגיע הרבה יותר מוקדם.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השנקל שלי נהגתי לא מעט בספייס ומעט באטראז, להרגשתי האטראז' משמעותית יותר גרועה מהספייס כנראה עקב הזנב וחלוקת המשקל כמו שכתב @yulianx. באטראז' הגעתי לזריקות זנב בכיכרות מידי בקלות. בספייס לא היו דברים כאלה ובאופן כללי לא סבלתי בסיבובים מתת היגוי לדעתי עקב כך שהרכינה גורמת אינסטינקטיבית להיכנס לסיבוב במהירות יותר איטית שמתאימה לרכב. כשאני חושב על זה פרקטית הרכינה מסייעת לנהיגה בספייס, מעניין.

 

העדפתי בזמנו את הספייס עקב החסכון המשמעותי - 18 קמ"ל בבינעירוני למרות נהיגה במהירויות "כביש 6" פעם אחרי פעם. אבל בהחלט אני מסכים שהאלטרטיבות האחרות שהוצגו כאן יותר טובות למעט צריכת הדלק ובקרת השיוט שעזרה לי מאוד.

עריכה אחרונה על ידי tza
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 שעות, Hod135 כתב:

היי,
התייעצתי כאן לגבי רכב בשביל אמא שלי וקיבלתי הצעות ללכת על יונדאי i20 או מאזדה 2.
לצערי לא מצאתי משהו שיתאים לתקציב שלי (עד 30 אלף), הגעתי היום למגרש רכבים והציעו לי מיצובישי ספייס סטאר.


תמשיך לחפש I20 או מאזדה 2, הן פשוט מרגישות הרבה יותר אפויות מאשר הספייס-סטאר.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, yulianx כתב:

הכול בספייס סטאר גרוע?

כמכלול כן.

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

מרווח?

לא שמתי לב למרווח יוצא דופן ביחס לרכבי סופר מיני אחרות.

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

תא מטען?

הוא גדול בכאילו,פתח הטענה מצומצם.

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

זריזות?

ככל שהיא עושה יותר רעש היא גם תיסע.

לא הייתי קורא לכך זריזות.

לפני 9 שעות, yulianx כתב:

שימו לב שהוצעה לו הספייס סטאר ולא האטארג בעלת מתחרות אחרות.

נהגתי על שתיהן.

בספייס יוצא לי לבלות פה ושם כנוסע-שני הרכבים גרועים.

למעט היכולת שלהם לזוז ממקום למקום עם צריכת דלק סבירה.

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 37 דקות, tza כתב:

השנקל שלי נהגתי לא מעט בספייס ומעט באטראז, להרגשתי האטראז' משמעותית יותר גרועה מהספייס כנראה עקב הזנב וחלוקת המשקל כמו שכתב @yulianx. באטראז' הגעתי לזריקות זנב בכיכרות מידי בקלות. בספייס לא היו דברים כאלה ובאופן כללי לא סבלתי בסיבובים מתת היגוי לדעתי עקב כך שהרכינה גורמת אינסטינקטיבית להיכנס לסיבוב במהירות יותר איטית שמתאימה לרכב. כשאני חושב על זה פרקטית הרכינה מסייעת לנהיגה בספייס, מעניין.\

 

א. מילא אם היינו מדברים על זריקת זנב, אני מדבר על תת היגוי, שני דברים שונים בתכלית.

ב. הרכינה גורמת להיכנס לסיבוב במהירות איטית יותר, זה מופיע תחת ההגדרה המילונית למשפט "זה לא באג, זה פיצ'ר".

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן עניין זריקת הזנב זה תוספת שלי, לתת ההיגוי התייחסתי בהמשך עם הרכינה.

לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ב. הרכינה גורמת להיכנס לסיבוב במהירות איטית יותר, זה מופיע תחת ההגדרה המילונית למשפט "זה לא באג, זה פיצ'ר".

לגמרי..😂

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Potato

הספייס מתחרה ברכבי המיני, שם המרווח מורגש מאוד.

כניראה שאתה לא מכיר את הקטגוריה טוב אם הכול גרוע בספייס.

  • רעיון טוב! 1

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...