Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית כל מציע לך לא לקנות על עיוור, אלא פיזית בחנות לראות התאמה לצבע, נוחות, חומרים וכד'.

לא מזמן קניתי כיסוי הגה הכי יפה ונוח של אדר רוזן, שידרג את חווית הנהיגה. 

 

ברוב הרכבים המידה היא M. חשוב להקפיד על זה כי מדובר על נוחות. הכיסוי אמור להיכנס מהרבה לחץ

על שהוא מולבש על ההגה. לאחר מכן אין סיכוי שהוא יזוז. לגבי כיסוי עור, ראיתי מעור אמיתי מחירים של 110 ש"ח די יפים

ממליץ שוב לקפוץ לחנות לראות מגוון דוגמאות, לוודא גודל (שוב, כמעט בטוח M) ואם תחליט להזמין, תדע בדיוק את הגודל.

 

לטעמי יפה וגם נוח. 

 

IMG_20201118_112207.jpg

 

 

IMG_20201118_112217.jpg

  • רעיון טוב! 1
פורסם

* נא לא לצטט הודעה שנמצאת מעל ההודעה שלך.

 

מקום טוב לבדוק כיסוי הגה זה באוטו דיפו, לא לקנות שם (מחירים מופרזים) רק לראות דוגמאות

כי שי שם כמעט את כל הסוגים. ככה עשיתי, ובסוף שילמתי 30 ש"ח פחות ממש שהם מוכרים.

טופ -קאר גם מקום טוב לבדוק (באשור תעשייה בחולן) ויש עוד חנויות. ריאתי דווקא עור יפה (אמיתי ) של אדר רוזן

בסביבות ה 110 ש"ח יש להם גם מעל ל - 200 ש"ח. אישית לא אוהב עור, לא אוהב הגה חם. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...