Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה צובעים את החניונים בצע החלק הזה, במיוחד שהוא רטוב זה סכנת נפשות


bjlb
שימו לב! השרשור הזה בן 1242 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש רישום מהמיון? זה בדיוק כמו בתאונת דרכים: האורתופד כותב "מוסרת כי החליקה ......" מכאן זה עובר לעורך הדין. מה גם ששבר במרפק הוא סיפור לא פשוט. בימים אלה של מצלמה בכל טלפון ו-Google Tineline ורישום מדוייק של שעת הכניסה למיון וכו' יש הרבה אפשרויות להצלבת מידע. אבל את זה נשאיר למשפטנים ולחוקרים הופורנזיים שבינינו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפוקסי לכשעצמו לא מונע החלקה ובגלל פני שטח חלקים מאד יהיה חלק בעירוב מים.
מה שעושים הוא תוספת של שבבים (פלסטיק\גומי\זכוכית) שיוצרים פני שטח מחוספסים ואוחזים מאד (כמעט כמו אספלט).
אבל, כמו כל דבר בארץ - רמת הביצוע הנמוכה והפיקוח האפסי על הקבלנים (בטח בבנייה פרטית כמו מרכזי קניות\חניונים) מוביל למצב הקיים של אין אחיזה.
קחו את זה בחשבון כשאתם בחניון בחורף וסעו במהירות אפס.

בתור חובב מהירות שלא נעקף הרבה בכבישים בין עירוניים - במקום כזה אני נוסע לאט יותר מרוב האוכלוסיה, כי הסיכון שיקפוץ מולך ילד\ילדה\קורולה ליסינג\ערס שמשחק קנדי קראש בטלפון גבוה מאד במקומות האלה.

  • מעניין 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.12.2020 בשעה 05:44, kompy כתב:

1. אם הגלגלים מפרפרים בתחילת נסיעה - הנהג האיץ מהר מדי במחשבה " יש עליה(בדר"כ) אז צריך רגל כבדה על דוושת האוץ" או שצמיגי הרכב קרובים לסיום חייהם.

2. בחניון לא נוסעים במהירות אשר מתאימה לכביש, לא כל שכן בסיבוב בחניון.

3. רעש צורמני? לא מטרד רב מדי. אם כבר, הוא מוסיף לבטיחות.

4. החלקת הו"ר תקרה לרוב במהירות הליכה גבוהה יחסית כשלכך יש לצרף את סוג סולית הנעל.

יש לך רוכבי דו גלגלי במשפחה הקרובה? תשאל אותם מה הם מרגישים כאשר הם נוסעים בחניון כזה ויש טיפה מים על הריצפה.. 

או שגם הם לא נעלו את הסוליות המתאימות באותו יום?

כל הטענות שהועלו פה על הצבע המזעזע הזה נכונות וחבל שאתה מזלזל ומגמד אותן כך.

התגובה שלך מנותקת מהמציאות ומתנשאת ברמות, גם אם מנומסת. 

אישית לדעתי חלק מהתגובות פה לגמרי הגיעו לך, למרות שחרגו מכללי הנימוס המקובלים.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציפוי בחניון של גרנד קניון בחיפה ממש מסוכן!
בקיץ יש לו אחיזה נמוכה ובחורף כשרטוב היא בכלל לא קימת.
כול האצה או סיבוב לא זהיר גורמת להחלקה מידית, זה כמו לנסוע על שלולית שמן ענקית.
גם כשהולכים אלו ברגל אפשר בקלות להחליק וליפול.
באמת לא מבין מי המטומטם שחשב על זה ואיך הם מחזיקים מעמד מול כול התביעות של אנשים שנפגעו במקום.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור למטומטם, אלא אי-עמידה בתקנים מחמירים נגד החלקה, לכן יש את ההחלקה

כי הישראלים ידועים בתרבות החפיף שלהם, ואם אפשר לחסוך, אז למה לא. 

 

יותר חמור שמתווכחים על זה כאן בעזות מצח, למרות שמדובר על עובדות. (אנשים מחליקים, מה צריך יותר מזה) וזאת לא הפעם הראשונה שאנשים לא מוכנים להסתכל לצדדים, אולי יש עוד דברים מעבר למה שהם מכירים/יודעים. זה קרה בסוכך שמש שמחליטים (בודדים) להתעקש שמשקפי שמש עדיפים (והם לא)  ועוד שאר דברים שלא מאפשרים  לצאת מהמקובעות שמאפיינת חלק מהאנשים. (בטח לא לנהל דיון ענייני)

 

פתיחות זאת לא מילה גסה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוסכים רצפת אפקוסי היה ענין מקובל לתקופה ונתקלים בזה הרבה ושום רכב לא מחליק או הולך רגל, בסביבה רטובה ומחליקה יותר מאשר תנאי חניון רגיל. 

יש כמובן גם חניונים עם ציפוי כזה ושום החלקה לא מתרחשת שם, גם שיש מים על הרצפה. 

אז כנראה זה עניין של הקפדה על התקנות, איכות הקבלן המבצע וסוג הציפוי שנבחר. 

 

הרעש שמדברים עליו הוא לא רעש נסיעה, אלא רעש גומי של עוות הצמיגים עקב אחיזת יתר של הציפוי הזה או רעש של איבוד אחיזה עם הציפוי לא תקין או מפרפרים עם הגלגלים (בכוונה או שלא הכוונה). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, danniel כתב:

רעש גומי של עוות הצמיגים עקב אחיזת יתר של הציפוי הזה

 

אולי אני לא זוכר את המספרים נכון, אבל צמיגים לא מקבלים עיוות (Slip Angle) מתחת למהירות של איזה 20 קילומטרים לשעה או משהו כזה; אז סביר להניח שמדובר ברעש החלקה.

 

רצפת אפוקסי ללא החספוס ש@shellcase ציין זה פחות או יותר אותו סוג משטח כמו מגרש החלקה. קרי: מאוד חלק; לפחות כשהוא רטוב. אני חושב שהוא לא סופח משקעים של שמן כמו אספלט, ולכן יש בו תועלת במקומות בהם רכבים עומדים במקום כמו מוסכים וחניונים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיג הוא גומי ולכן מקבל עיוות גם במצב סטטי. אפשר לראות עיוות זה בעיין כשמסובבים הגה מבלי לנסוע כלל, שהרכב על ליפט מסילות או רצפת אפוקסי.

 

רצת אפוקסי קלה לניקוי ויוצרת מראה אסטטי ולכן משתמשים בציפוי זה בחניונים ומוסכים, אם כי במוסכים הטרנד היום הוא סוג של מרצפות קרמיקה מיוחדות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב סטטי זה סיפור אחר לגמרי מנסיעה.

 

בנסיעה, הצמיג מקבל עיוות (זווית "החלקה") אבל רק מעל מהירות מסוימת. מאוד אטית במונחים של נהיגת כביש, אבל לא כל כך אטית במונחים של נסיעה בחניון. אני עדיין מחפש את המספרים המדויקים...

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט

It is important to note that slip angle only exists when the vehicle is in motion. At a standstill (and at speeds under about 10mph) the lateral stiffness of the tyres generates the forces that constrain the vehicle to its intended path. As speed rises above walking pace, the tyres have a falling static lateral stifness until above about 5m/s (12mph) they have effectivelly none.1

 

יעני, מתחת למהירות הזו אין זווית "החלקה", שהיא עיוות של הצמיג. בעמידה יש עיוות, אבל לא זווית "החלקה" כי אין כוח צד.

 

זו מהירות מאוד אטית כמובן (16-20 קילומטרים לשעה), אבל במונחים של חניון?

_______________

1 Michael Blundell‏, Damian Harty‏, The Multibody Systems Approach to Vehicle Dynamics (Elsevier, 2004), p. 7.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי לי מה להתווכח עם עוד מומחה גוגליסט .

סע לחניון עם רצפת  אפוקסי "דביקה" ותווכח בעצמך.
אני רואה וחווה את זה על בסיס קבוע במוסך עם רצפת אפוקסי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, danniel כתב:

אם כי במוסכים הטרנד היום הוא סוג של מרצפות קרמיקה מיוחדות. 

ג'יזס, באיזה מוסכים אתה מסתובב, בנאדם?! 😅  במוסכים שאני מכיר ה"טרנד" הוא אספלט/בטון/מה שהיה שם כשהם הגיעו מאז ומעולם וכנראה גם לעולם. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1242 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...