Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, כן, אני יודע שזה לא מגנזיום אלא סגסוגת :-)

 

אבל... יש לי 3 ג'נטים עקומים (ג'נטים מקוריים של סיאט איביזה טורבו 16")...

 

איפה אני יכול ליישר אותם במחיר נורמלי באיזור המרכז ? (עדיפות לנתניה והסביבה)

פורסם

אל תיישר אותם.

 

במיוחד אם אתה מתכנן לנסוע באיביזה טורבו שלך במהירות המתבקשת.

 

לא קשה להשיג כאלו (ע"ע הונדה), שכן איביזות משביתות עצמן לדעת על ימין ועל שמאל.

 

אם זה קרה לך במסגרת תאונה, אז תפעיל ביטוח ותקבל חדשים.

פורסם

לא יודע מה מצבם של הגלגלים שלך , אבל מוסך התחייה בת"א (מכון פרונטים , רח' התחייה ,צמוד לבלומפילד בת"א) מבצע גם יישור ג'אנטים.

פורסם

אל תיישר אותם.

 

 

 

במיוחד אם אתה מתכנן לנסוע באיביזה טורבו שלך במהירות המתבקשת.

 

לא קשה להשיג כאלו (ע"ע הונדה), שכן איביזות משביתות עצמן לדעת על ימין ועל שמאל.

 

 

 

אם זה קרה לך במסגרת תאונה, אז תפעיל ביטוח ותקבל חדשים.

א - זה לא קרה במסגרת תאונה...

ב - זה לא עיקום רציני, אפילו לא רואים אותו... אני אפילו לא יודע אם הג'נט עקום, פשוט יש לי רעידות בהגה וכבר בדקתי ה-כ-ל (כולל הכל) חוץ מאת הג'נטים... אז רציתי לבדוק מה מצבם ובמידה וצריך ליישר אותם

פורסם

גם אני ממליץ לך לפנות למכון התחיה.

 

גם אם הג'אנטים שלך לא עקומים, אני מאמין שהם יוכלו למצוא את הבעיה ברכב, בהנחה שהיא בפרונט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
א - זה לא קרה במסגרת תאונה...

ב - זה לא עיקום רציני, אפילו לא רואים אותו... אני אפילו לא יודע אם הג'נט עקום, פשוט יש לי רעידות בהגה וכבר בדקתי ה-כ-ל (כולל הכל) חוץ מאת הג'נטים... אז רציתי לבדוק מה מצבם ובמידה וצריך ליישר אותם

מה זאת אומרת בדקת הכל? בדקת צמיגים? גם אותם כמעת בלתי אפשרי לבדוק בעין. תנסה להרכיב צמיגים חדשים ותאה שהרעידות יפסקו. אפילו אם הג'אנט באמת עקום תבצע איזון גלגלים אבל תלחץ אליהם לעשות אותו טוב טוב

 

בהצלחה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אולי מישהו ישכילני?

איך אפשר לישר סגסוגת?

 

הדבר הזה לא גמיש בגרוש...

ממה שהבנתי - אם יש עיקום כנראה שיש סדקים (גם אם לא נראים).

ישור- או שישבור או שיחליש כל כך, שאחרי כמה מכות בבורות החישוק ישבר.

פורסם
מה לגבי שריטות/חריטות בגנט כתוצאה ממדרכות , יש מישהו שמתעסק ?
הפתרון היחיד לבעיה הזו היא לעשות טבילה לג'אנט בניקל/כרום/מה שבא לי או לך...

המחיר הוא בערך 400 שקל ל-4 ג'אנטים.

יש ביפו מקום שמתעסק עם זה ועושה עבודה טובה, אבל איני יודע את שמו(איפה רפי לין?)

פורסם

שאלה דומה, אני רוצה לצבוע את הג'אנטים שלי.

איפה אני יכול לצבוע ?

כמה זה עולה ?

ציפוי עדיף ?

 

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אוקיי... אז אני אסכם את השרשור הזה בתשובה לעצמי :)

 

הלכתי בהמלצה של משהו שאני מכיר לצמיגי מלי פה בנתניה באיזור התעשייה...

 

ישבו על האוטו שלי בערך 4 שעות... פירקו ג'אנט ג'אנט ויישרו 3 מתוך ה -4 (תשובה למי ששאל, כן,

אפשר ליישר סגסוגת, בצד הפנימי, איפה שהיא דקה, לא בצלעות, איפה שזה יצוק ועבה) ג'אנטים...

 

אחרי זה עשו איזון - הרעידות לא פסקו

 

התחלנו לעשות משחק הג'נטים (כמו משחק הכסאות, אבל בג'אנטים :) ), אחרי 3 החלפות בערך ו 8 איזונים שונים (הוא איזן את כל ה 4 ושם משקולות רגילות, אבל אז בנסיעת מבחן הוא בעצמו העיף את אחת המשקולות כתוצאה מהאצה, אז הוא פירק שוב את כל ה 4 ואז החליף את המשקולות במשקולות נדבקות), בסופו של דבר עשינו נסיעת מבחן ובינתיים, אני מדגיש, בינתיים, כי זו לא הייתה נסיעה ארוכה מדי, ההגה לא רעד יותר מדי, אבל עדיין רעד רעידות קטנות - כנראה, שאני אצטרך להסתפק בזה...

 

עכשיו עוד שאלה, מישהו יכול להגיד לי האם צלחות ברקס קדמיות יכולות לגרום לרעידות במהירויות גבוהות????

פורסם

מישהו פה בשרשור כתב שאפשר לטבול ג'נט לציפוי כרומטי... איפה????

 

עכשיו אני נוסע לעשות את זה... חיפשתי לקנות ג'נט כרום, אבל אם אפשר לצפות את שלי, פעמיים כי טוב...

 

השאלה היחידה היא, האם הציפוי מחזיק או שמתקלף מכל מכה קטנה?

×
×
  • תוכן חדש...