Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אני חדש כאן בפורום. אחותי ואני מחפשים לקנות רכב שיהיה הרכב הראשון במשפחה. היחידים שינהגו הם אחותי ואני,

שנינו נהגים חדשים והיא בנוסף גם נהגת צעירה (עם ותק של שנה). הרכב מיועד עבור נסיעות בתוך גוש דן

למקומות העבודה ועבור סידורים (קניות מהסופר להורים וכו') ויהיה לו תו נכה של אבא שלי.

התקציב שאנחנו רוצים להעמיד הוא 50,000 ש"ח, אבל אפשר לחרוג ממנו קצת.

 

עד כאן ראינו פיג'ו 208 יד 2 שנת 2017 עם קילומטראז' של 27 אלף ק"מ במחיר של 53,000 ש"ח

(אבל עם מכה מתחת לדלת שהמוכר מתקשה להסביר) וניסאן ג'וק יד 2 שנת 2012 עם קילומטראז'

של 80 אלף ק"מ במחיר של 42,000 ש"ח (עם קרע בריפוד בכיסא הנהג).

הבעיה שאין לנו בכלל מושג מה עדיף לנו מבחינת עלויות, מאחר ואנחנו צריכים להכניס בחשבון גם

ביטוח לנהג חדש, ואין לנו מושג בכלל לגבי התיקונים שיידרשו להם.

 

מה אתם חושבים יתאים לנו יותר? נשמח לשמוע הצעות גם לדגמים אחרים.

תודה רבה מראש לכל העוזרים

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

בתקציב הזה הייתי מחפש הונדה ג'אז 2016 או טויוטה יאריס 2015. שתיהן אמינות מאוד אוטומטיות וחסכוניות בדלק. אין הרבה הונדות צריך לחפש טוב כדי למצוא אחת פרטית שמורה. לניסן ג'וק אני חושב שיש בעיות עם הגיר הרציף תברר.

גם סוזוקי סוויפט / בלנו יכולות להתאים מבחינת אמינות וצריכת דלק בינונית.

מאמין שאתה מחפש אוטומט.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
פורסם

תרד מהניסן ג'וק. תחפש סופר מיני בסגנון של ה-I20, מאזדה 2, יאריס, ג'אז, סוויפט וכיו"ב

 

 

 

לגבי התג נכה, אולי עדיף לכם לרשום את הרכב ע"ש אביכם, ככה תחסכו בעלות אגרת הרישוי. לבעלי תג זה 26 ש"ח במקום עלות מלאה.

פורסם

לדרישות שלכם הייתי מחפש רכב מיני, למשל שברולט ספארק ברמת אבזור הבכירה ltz.

מקובר על רכב מאובזר, זריז יחסית ויהיה די חדש לתקציב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...