Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

סקודה רומסטאר 1.6 2009

לפעמים כאשר אני מסובב את הסוויטש' כדי להניע אין תגובה מהסטרטר. זה לא קורה כל הזמן, ברוב ניסיונות ההנעה הסטרטר מסתובב והרכב מניע. 

התופעה הזו מתרחשת גם כשהרכב חם וגם כאשר קר. 

הייתי אצל חשמלאי רכב, הוא החליף רכיב חשמלי בסויטש'. לאחר בדיקה של כמה ימים התופעה חזרה שוב, כנראה זו לא הייתה הבעיה, חזרתי לחשמלאי שוב הפעם אמר שהבעיה בסטרטר.

משהו נתקל בתופעה? 

מה יכולה להיות הבעיה? 

תודה מראש

טל

פורסם
לפני 8 שעות, ב.מ.שרותי רכב כתב:

בדוק + לתיבת נתיכים מעל המצבר . 

החשמלאי שהייתי אצלו בדק את הנתיכים מעל המצבר. 

לפני 9 שעות, ArikB כתב:

יש קודן ברכב? 

האם המפתח נפל/קיבל מכה חזקה? ניסית להניע עם מפתח אחר? 

יש קודן ברכב, אם לא מכניסים את הקוד הרכב מניע וכבה לאחר 2 שניות. זו לא התופעה שמתרחשת כעת, אין סטרטר בכלל לסירוגין. לא ניסיתי להניע עם מפתח אחר, יכול להיות קשור למפתח? 

לפני 10 שעות, אבירם טל כתב:

שלום 

סקודה רומסטאר 1.6 2009

לפעמים כאשר אני מסובב את הסוויטש' כדי להניע אין תגובה מהסטרטר. זה לא קורה כל הזמן, ברוב ניסיונות ההנעה הסטרטר מסתובב והרכב מניע. 

התופעה הזו מתרחשת גם כשהרכב חם וגם כאשר קר. 

הייתי אצל חשמלאי רכב, הוא החליף רכיב חשמלי בסויטש'. לאחר בדיקה של כמה ימים התופעה חזרה שוב, כנראה זו לא הייתה הבעיה, חזרתי לחשמלאי שוב הפעם אמר שהבעיה בסטרטר.

משהו נתקל בתופעה? 

מה יכולה להיות הבעיה? 

הקושי הוא גם לאתר את הבעיה כי ברגע שאני אצל החשמלאי ברוב ניסיונות ההנעה כן יש סטרטר. 

תודה מראש

טל

 

פורסם
לפני שעתיים, אבירם טל כתב:

לא ניסיתי להניע עם מפתח אחר, יכול להיות קשור למפתח?

אני לא יודע אם זו הבעיה, אבל למה לא לנסות?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...