Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוף טופיק צבאי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, התקבלתי כפרוייקטנט, גם לחיל חימוש וגם לחיל אוויר.

ובינתיים יש לי אפשרות להחליט לאיזה ללכת.

 

יש פה אולי מישהו עם נסיון בדבר ? לאיזה חיל יותר כדאי ?

 

נכון חיל אוויר נשמע יותר טוב מאיזה חיל חימוש מסריח..

 

יש עצות ?

פורסם

מה נסגר איתך ?????????? חימוש??????????? מה פתאום23%@#@#%@#%$!@#

 

אלוהים יעזור לך

 

תתקשר עכשיו ותגיד שאתה רוצה חייל אוויר @#$@$# מייד@!@!@@!!

 

 

אח שלי , מחימוש לא יוצאים (טוב.. אני יצאתי) זה חרא שלא יאומן , חברים שלי רק בוכים לי כל הזמן , אני בח"א מאושר והם בחימוש בוכים

 

ב ר ח מחימוש!!

פורסם

ברור שעדיף לך חיל האויר

אבל כפרויקטנט של חיל האויר אני ממליץ לבצע את הפרוייקט לא דרך הצבא

פורסם

עזוב אותך חימוש או אויר...

לך לשריון....

תנהג על 60 טון של פלדה...........

 

או שלא... :shock:

 

 

הראל,

אנ"ב (ארגון נפגעי ביסל"ש).

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
מה נסגר איתך ?????????? חימוש??????????? מה פתאום23%@#@#%@#%$!@#

 

אלוהים יעזור לך

 

תתקשר עכשיו ותגיד שאתה רוצה חייל אוויר @#$@$# מייד@!@!@@!!

 

 

אח שלי , מחימוש לא יוצאים (טוב.. אני יצאתי) זה חרא שלא יאומן , חברים שלי רק בוכים לי כל הזמן , אני בח"א מאושר והם בחימוש בוכים

 

ב ר ח מחימוש!!

 

אתה בח"א? לא ב-24?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איזה סוג בדיוק של פרוייקטור ?

 

מה התפקיד דוגרי .

 

אני יודע שלאנשי מחשבים יש דווקא תפקידים לא רעים בחימוש למי שאוהב מאגרי מידע .

×
×
  • תוכן חדש...