Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים צריך את עזרתכם 

יש לי דייהטסו סיריון שלא הרבה זמן בבעלותי 

בהנעה יש רעש חזק לחצי דקה 

רעש שמדמה מנוע שעובד על 4000 סלד

לחצי דקה .... זה עובר והרכב עובד שקט מאוד עד כדי לא נשמע בכלל ... נסיעה חלקה נוחה ללא נורות תקלה בכלל . 

חלק אומרים לי שזה תקין וחלק שלא 

אשמח לייעוץ

יש לציין שהרכב אחרי טיפול עם שמן 5-30 האיכותי ביותר שקיים

🤲

פורסם
לפני 1 דקה, wildlands2019 כתב:

תעלה סרטון שבו שומעים את הרעש, אחרת קשה לדעת מה זה.

כמו שאתה נוסע על סלד גבוהה בדיוק אותו רעש, המנוע עובד חזק ... אחרי 30 שניות שהיא מתחממת הכל משתתק ונעלם והיא חוזרת ל600 סלד ושקטה מאוד 

אמרו לי שככה זה ברכב יפני ישן גם במאזדה וטויוטה שככה היא מתחממת ובונה לחץ שמן , ושזה אמור להיות, בכל זאת אני רוצה חוות דעת ממישהו שיודע . 

מחר אעלה סירטון

פורסם

סל"ד סרק מהיר עד איזור 1500 למשך 30 שניות אחרי ההתנעה זה תקין.

 

רשמת בהתחלה שהרעש כמו ב 4000 סל"ד. מה מראה שעון הסל"ד?

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, Buki כתב:

סל"ד סרק מהיר עד איזור 1500 למשך 30 שניות אחרי ההתנעה זה תקין.

 

רשמת בהתחלה שהרעש כמו ב 4000 סל"ד. מה מראה שעון הסל"ד?

כן צדקת , בול 1500 בהנעה עכשיו בדקתי ... 

וכשזה יורד לאיזור 600 הרעש מפסיק זה לוקח בערך 10-30 שניות...

כנראה שככה הרכב 👋

פורסם

כמה עבר הרכב?

ישנה תופעה של התארכות שרשרת הטיימינג ברכבים הללו, לרוב סביבות 180-200 אלף קמ. ואז בהנעה שומעים את השרשרת פוגעת במכסה שלה, רעש שלרוב נעלם אחרי שהרכב מתחמם טיפה. 

שרשרת הטיימינג נמצאת ליד רצועת האביזרים. פתח מכסה מנוע ותאזין לאיזור הזה אחרי הנעה.

  • מעניין 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שעה, Kobi1234 כתב:

כן צדקת , בול 1500 בהנעה עכשיו בדקתי ... 

וכשזה יורד לאיזור 600 הרעש מפסיק זה לוקח בערך 10-30 שניות...

כנראה שככה הרכב 👋

 

 

כאמור סרק 1500 סל"ד אחרי התנעה קרה זה תקין ובאמת קיים בהרבה מאוד מכוניות.

 

אבל הרעש צריך להיות רעש רגיל כמו שאתה נותן גז עד 1500 סל"ד כשהמנוע כבר בטמפ' עבודה. האם אצלך זה ככה? 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...