Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, 

לפני שבוע קיבלתי רכב חדש מהיבואן מסוג פולקסוואגן טיגואן. 
אחרי יומיים הרכב לא הניע והקודנית צפצפה, חשבתי שטעיתי בקוד חיכיתי שעה ואז הניע. 

היום הבעיה חזה והתברר שהמצבר ריק. 

מבירור עם החברה אמרו לי תתניע עם קבלים וזה בגלל שלא חיכית עד שהמצבר התמלא !! 

האם זה הגיוני? מה הם זכויותיי עכשיו? 

 

בנוסף אני רואה בכמה מקומות ברכב שהצבע קצת מוזר הנחתי שזה סגלל החומר שהם שמים על רכבים חדשים, האם גם זה פגם? 

 

תודה לעונים. 

פורסם

דבר ראשון תתחדש ותהנה מהרכב !

לגבי בעיית ההתנעה - המצב אינו תקין. קנית רכב חדש שאמור להיות עם מצבר טעון ותקין. אם המצבר ריק או התרוקן לאחר יומיים משהו לא תקין או במצבר או במערכת הטעינה. 

סביר להניח שבגלל הקורונה קיבלת רכב שעמד זמן ממושך והמצבר נחלש . בטח הניעו בכבלים, הטעינו קצת ומסרו לך. 

גש למרכז שירות מוסמך ודרוש בדיקה יסודית. או שיחליפו למצבר חדש ותקין או שיבצעו עבורך טעינה איטית ומלאה. 

לגבי הצבע - קשה לדעת רק לפי תיאור מילולי. נסה לצלם ולהעלות תמונות טובות שיהיה ניתן לחוות דעה. 

 

פורסם

בשום מצב לא אמור להיות מצבר ריק או מרוקן באוטו בן שבוע ! התירוץ שלא חיכית שהמצבר יתמלא מתאים למערכון של הגשש יותר מאשר לתשובה של מוסך מרכזי.

יתכן ישנה זליגה מסוימת, אולי מהקודנית שמרוקנת את המצבר.

אתה צריך ללכת למוסך, לדרוש בדיקה מקיפה של המצבר, של מערכת הטעינה ושיבדקו אם ישנה זליגת זרם כלשהי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 11.10.2020 בשעה 13:11, Saif Shaib כתב:

שלום חברים, 

לפני שבוע קיבלתי רכב חדש מהיבואן מסוג פולקסוואגן טיגואן. 
אחרי יומיים הרכב לא הניע והקודנית צפצפה, חשבתי שטעיתי בקוד חיכיתי שעה ואז הניע. 

היום הבעיה חזה והתברר שהמצבר ריק. 

מבירור עם החברה אמרו לי תתניע עם קבלים וזה בגלל שלא חיכית עד שהמצבר התמלא !! 

האם זה הגיוני? מה הם זכויותיי עכשיו? 

 

בנוסף אני רואה בכמה מקומות ברכב שהצבע קצת מוזר הנחתי שזה סגלל החומר שהם שמים על רכבים חדשים, האם גם זה פגם? 

 

תודה לעונים. 

1816797336_WhatsAppImage2020-10-12at17_21.16(1).thumb.jpeg.a9653aeac2758f56b81da060b6dc09a5.jpeg425903227_WhatsAppImage2020-10-12at17_21_16.thumb.jpeg.0c5b59480a70c5f5c7a3b5020f992fa3.jpeg1716498397_WhatsAppImage2020-10-12at17_21_15.thumb.jpeg.f11c197acd34628c60a9e692bce8c2f2.jpeg1816797336_WhatsAppImage2020-10-12at17_21.16(1).thumb.jpeg.a9653aeac2758f56b81da060b6dc09a5.jpeg425903227_WhatsAppImage2020-10-12at17_21_16.thumb.jpeg.0c5b59480a70c5f5c7a3b5020f992fa3.jpeg

בתאריך 11.10.2020 בשעה 13:19, beamvelavan כתב:

דבר ראשון תתחדש ותהנה מהרכב !

לגבי בעיית ההתנעה - המצב אינו תקין. קנית רכב חדש שאמור להיות עם מצבר טעון ותקין. אם המצבר ריק או התרוקן לאחר יומיים משהו לא תקין או במצבר או במערכת הטעינה. 

סביר להניח שבגלל הקורונה קיבלת רכב שעמד זמן ממושך והמצבר נחלש . בטח הניעו בכבלים, הטעינו קצת ומסרו לך. 

גש למרכז שירות מוסמך ודרוש בדיקה יסודית. או שיחליפו למצבר חדש ותקין או שיבצעו עבורך טעינה איטית ומלאה. 

לגבי הצבע - קשה לדעת רק לפי תיאור מילולי. נסה לצלם ולהעלות תמונות טובות שיהיה ניתן לחוות דעה. 

 

ראה תמונות שהוספתי. 

 

תודה 

פורסם

בנוגע למצבר, בשום פנים ואופן לא הייתי מניע רכב חדש בכבלים, באופן כללי זה פחות מומלץ ברכבים מודרניים בגלל ריבוי מערכות חשמל עדינות, ואפילו בשביל האופציה הקלושה שבטעות הכבלים יחוברו הפוך ברכב בן שבוע לא הייתי עושה את זה.
גם ההסבר שלהם שהמצבר לא טעון אינו מתקבל על הדעת, הרכב לא צריך להיות מונע/לנסוע שעה כדי לטעון מצבר בטח אחד תקין וחדש...
רכבים יכולים לעמוד גם שבועיים ואף יותר בלי תזוזה והמצבר אמור להיות טעון מספיק כדי להניע אותם.

נשמע לי שהמצבר אינו תקין או שבאמת יש בעיה כלשהי בהתקנה של הקודנית/איתורן.

בנוגע לצבע, נראה לי כמו אבק שלא נוקה טוב בשטיפה, היה לנו מצב דומה עם קאמיק חדשה לפני מספר חודשים, ממליץ לך לנסות לשטוף את זה בבית עם צינור או אפילו להתיז על זה מים עם שפריצר ולבדוק מה קורה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
×
×
  • תוכן חדש...