Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 32 דקות, Benor כתב:

^הבדל הוא שלפרשנויות האלה, עלולות להיות השלכות על חיי אדם/בריאות נפשית.  (למזלי כפי שרשמתי, לוקח מכאן הכל בערבון מוגבל).

יחי ההבדל הקטן.

אנשים יכולים לקרוא בפורום, ולהכנס ללחץ למרות שאני בעד שיהיה כאן חופש התבטאות לרשום גם דעות פאסימיות וגם אופטימיות.

 

במקרה השני - ההשלכות הן על התקינות המכאנית של הרכב ובמקרים מסויימים גם על הבטיחות.

 

עובד לשתי הצדדים , אנשים קוראים שצעירים לא מתים מזה, וזה עלול לעלות להם בחיים. 

או שהם עלולים להורג את ההורים שלהם , או את הסבתא שלהם וגם את השכנים שלהם.

 

פורסם (נערך)

לכן ידידי רצוי לצרוך מידע מאוזן.

לשמחתינו לא מדובר בשפעת הספרדית או גרוע מזה.  המגיפה עושה רושם כקטלנית באופן יחסי אך "כבודה" במקומה מונח.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 1
פורסם

הכל סבבה, גם ככה עוד שנה שנתיים אחרי הקורונה אני אחליף את היוזר שלי פה ואף אחד לא מכיר אותי.

 

יבגני הביא ציטוט יפה שלי, מתחילת המשבר, רשמתי שאם הציבור לא יענה לסגר נגיע ל ...  

אבל הציבור כן נענה לסגר, אני לא חשבתי שיצליחו במדינות המערביות לעשות סגר כמו בסין?

בפברואר חשבתי שאין שהציבור יענה על ההגבלות , לכן התחזית הייתה כפי שהיא הייתה.

 

נכנסת למודלים של אוניברסיטת סינגפור  https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5722802,00.html 

אלו בדיוק הגרפים של האקסלים שלי, הם נכנסו לאותה טבלה כמו שלי , התאימו את הפרמטרים שיתאימו למצב בפועל 

ויצא להם מועד סיום המגיפה בכל מדינה.

הטעות שלהם , היא שהמודל שלהם חוזה מתי המגיפה תסתיים אם כל מדינה תמשיך לנהוג כפי שהיא נוהגת עכשיו.

האם אתה רואה אותנו ממשיכים להתנהג כפי שהתנהגנו בחודש האחרון ? אני לא. 

אני עדיין מאמין שהוירוס מספיק חמקמק וקטלני, הסיכוי קלוש שנצליח להכחיד אותו (אולי כן , לא סגור על זה 100%),

וצריך להגיד את האמת יש לנו בחירה קשה בתנאי אי ודאות:

 

1) לשחרר ולתת לוירוס להדביק כמות נכבדה של ישראלים עכשיו - עד אוגוסט ספטמבר, נכון תהיה תמותה , אבל כמה שיותר ישראלים יעברו את הוירוס בקיץ.

2) להחזיק יותר חזק את הציבור, למשוך כמה שיותר זמן בלי הדבקות פה, לשלם מחיר כבד בפגיעה בכלכלה, המחיר הכבד ביותר עלול להתגלות רק בחורף, אם תהיה התפרצות קשה החל מאוקטובר, יהיה הרבה יותר קשה להתמודד עם כמויות של חולים בחורף קר. 

נכון, סיכוי סביר שיהיו יותר תרופות לטיפול באוקטובר, סיכוי סביר שידעו יותר. 

 

לא יודע מה נכון יותר, לא יודע אם בכלל אפשר לבחור באפשרות 2, מניח שבחרו ב-1 (ככה הם מתנהגים בכל אופן) , עם אופציה לעבור ל-2 במידה ותהיה קטסטורפה. 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, Benor כתב:

לכן ידידי רצוי לצרוך מידע מאוזן.

לשמחתינו לא מדובר בשפעת הספרדית או גרוע מזה.  המגיפה עושה רושם כקטלנית באופן יחסי אך "כבודה" במקומה מונח.

זה בטוח ^ => קצב ההידרדרות של הנדבקים בשפעת ספרדית היה מבעית.

בכל הקשור להתנהגות האנושית => מטמינת ראש בחול ועד היסטריה וציד מכשפות וכל מה שבאמצע -

בדיוק אותו דבר, חטפנו את מלוא הספקטרום :-)

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

לא יודע מה נכון יותר, לא יודע אם בכלל אפשר לבחור באפשרות 2, מניח שבחרו ב-1 (ככה הם מתנהגים בכל אופן) , עם אופציה לעבור ל-2 במידה ותהיה קטסטורפה. 

 

אין זו הקלה בשבילך שאתה לא נדרש ולא צריך לקבל את ההחלטות האלה?

 

לא הבנתי למה אתה צריך להחליף יוזר אם ממילא לטענתך, אף אחד לא מכיר אותך.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, Benor כתב:

אין זו הקלה בשבילך שאתה לא נדרש ולא צריך לקבל את ההחלטות האלה?

 

לא הבנתי למה אתה צריך להחליף יוזר אם ממילא לטענתך, אף אחד לא מכיר אותך.

 

ואם ארצה למכור את הקורולה 2015 , יד ראשונה לא מרופא  , עם 87,000 ק"מ?

ביקרה רק פעמיים במוסך מורשה - ב 13,000 ק"מ ו ב 29,000 ק"מ.

אין הסטורית טיפולים.

שאר הטיפולים:

שמן מוטול או קיקס או צימפיון - ( מה שהיה במבצע) הוחלפו כל 10,000 ק"מ ליד הבית.

רפידות של HiQ הוחלפו ביחד עם צלחות סיניות לבד ליד הבית. 

והכי חשוב שמן גיר רציף הוחלף לא לשמן מקורי (קסטרול), 3 החלפות חלקיות - באופן לא מקצועי.

 

זאת בעיה..

 הקורולה האחרונה שעזבה את המשפחה , הייתה בציר 99.. עם 265,000 ק"מ (יד ראשונה)

והיא בסופו של דבר נמסרה חינם לעובד מד"א  (עם קטנוע) שבמקרה היה בזמן הנכון במקום הנכון.

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

אם אתה חושש מזה ומהאנונימיות שלך אני יכול להבין אותך. (אתה גולש דרך PROXY/VPN? אתה ממש לא חייב לענות.)

סתם לצורך הדוגמא - לא אכפת לי מזהותך כל עוד אתה אדם אמין, והרכב מטופל.

אני אישית ברוב המקרים הייתי מעדיף לקנות מחבר פורום פעיל, מאשר משתמש חדש שהצטרף אך ורק בשביל למכור את רכבו.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, korola כתב:

 

התואר חתום מלפני 20 שנה ..

למה לא רלוונטי? 

כל הקורסים האלה זה בדיוק זה.

 

image.png.f929f43e58479f0dfcc444defc52c032.png

image.png.a3f566877e0fc705576c804bbf9a9d7e.png

 

image.png.b55c64f9713d783fe0db07804ab4de76.png

 

image.png.48194b5236c0cda201be96f109e2e3d8.png

 

 

אז ההשכלה שלך בסטטיסטיקה מגיעה מקורסים במנהל עסקים? אה.... עכשיו הכל מסתדר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • מצחיק 2
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, malcishua כתב:

 

אז ההשכלה שלך בסטטיסטיקה מגיעה מקורסים במנהל עסקים? אה.... עכשיו הכל מסתדר.

 

שמח לשמוע שהכל הסתדר לך,  גם סימן טוב סיים תואר שני במנהל עסקים התמחות במימון, אולי זה גם מסביר כמה דברים.

מצד שני גם שי באב"ד בוגר תואר שני במנהל עסקים וכלכלה. 

השאלה איזה סטטיסטיקאי אתה רוצה שיקח החלטות?

 

לפני 29 דקות, Benor כתב:

אם אתה חושש מזה ומהאנונימיות שלך אני יכול להבין אותך. (אתה גולש דרך PROXY/VPN? אתה ממש לא חייב לענות.)

סתם לצורך הדוגמא - לא אכפת לי מזהותך כל עוד אתה אדם אמין, והרכב מטופל.

אני אישית ברוב המקרים הייתי מעדיף לקנות מחבר פורום פעיל, מאשר משתמש חדש שהצטרף אך ורק בשביל למכור את רכבו.

 

אל תגזים, VPN , פרוקסי,  התעודות שצילמתי אולי מצאתי אותם באינטרנט. 

שאני אגמור עם הקורולה לא יהיה מה למכור בה.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, korola כתב:

שמח לשמוע שהכל הסתדר לך,  גם סימן טוב סיים תואר שני במנהל עסקים התמחות במימון, אולי זה גם מסביר כמה דברים.

מצד שני גם שי באב"ד בוגר תואר שני במנהל עסקים וכלכלה. 

השאלה איזה סטטיסטיקאי אתה רוצה שיקח החלטות?

 

הייתי רוצה להאמין שבר סימן טוב מקבל ייעוץ מקצועי - בין השאר - מסטטיסטיקאים מומחים שההשכלה והניסיון שלהם חורגים (קצת) מקורסים במנהל עסקים. יפתיע אותי מאוד לגלות שהוא יושב לבד בבית, מדביק מספרים באקסלים, לוחץ על הפלוס הקטן וגורר למטה, ולפי זה מקבל החלטות. אבל לך תדע...

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם
לפני 14 דקות, malcishua כתב:

 

הייתי רוצה להאמין שבר סימן טוב מקבל ייעוץ מקצועי - בין השאר - מסטטיסטיקאים מומחים שההשכלה והניסיון שלהם חורגים (קצת) מקורסים במנהל עסקים. יפתיע אותי מאוד לגלות שהוא יושב לבד בבית, מדביק מספרים באקסלים, לוחץ על הפלוס הקטן וגורר למטה, ולפי זה מקבל החלטות. אבל לך תדע...

 

 

 

קיצוצים, הוא היה לבד בבידוד.  

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, korola כתב:

 

הצעה מעולה, נכון.. הרי שבועיים אחרי ההצעה הזאת היו תורים מטורפים בכל הסופרים.  

 

 

2 תארים בהצטיינות מספיק טוב עבורך? 

 

image.png.3b54ef6e63ba44c6a8869f9fd84a46ca.png

 

 

 

 

image.png.0a0e1c3158ee9fb8bd5eabf10aa24130.png

לפני הכל כל הכבוד על ההצטיינות.

 

אתה יכול להיות גם פרוסור למתטימקה זה לא ישנה את העובדה שאינך יכול לחזות שום דבר.הדבר היחיד אשר אתה עושה זה ליצור גרפים באקסל ולבלבל את המח.כל התחזיות שלך לא התגשמו,ההתנהגות וההתבטאות שלך היא כמו של פרוסור לס.תבדוק למה הבן אדם לא רלוונטי שנים.

 

הדבר היחיד אשר התמונות שלך מוכיחות הן שתואר לא הופך אדם להיות חכם רק שהוא הצליח לחרוש טוב בלימודים\שליפים\שלל דברים אחרים.

תשאל את עצמך מדוע אם מחשיב את עצמך ככלכלן כל כך טוב אשר מצליח לחזות את העתיד,מדוע אינך  מחזיק בחברת תחזית המניות המוצלחת בעולם.

בנוסף על כך מדוע הבמה היחידה שיש לך היא אשכול באוף טופיק בפורום שקשור למכוניות ולא קוראים לך לכל מינה תוכניות.

עריכה אחרונה על ידי arturkopit
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

עיריית תל אביב מתחילה ליצור מתווה חזרת מסעדות לשגרה בצל קורונה

 

ראיתי במיילים שהם נותנים פטור מארנונה.

מחר אלך לעשות סיבוב, לראות מה נשאר מבתי הקפה פה באזור.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

פותחים צימרים

בלי בריכה, בלי גקוזי ובלי משחקים לילדים

אם הייתי רוצה לשכור חדר לפי שעה הייתי הולך לאלנבי איפה שהולכים ספונסרים עם הבחורות שלהן

למה שמשהו יסע לצימר כשאין בו שום דבר?

אחר כך יגידו להם "קיבלתם אישור לעבוד אתם כבר לא באחריות המדינה"

 

לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

ראיתי במיילים שהם נותנים פטור מארנונה.

מחר אלך לעשות סיבוב, לראות מה נשאר מבתי הקפה פה באזור.

 

הכל נשאר אותו דבר

פשוט סגור

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...