Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרט לשמן, נראה ששאר החלקים מתומחרים בסדר. אם השאלה היא לגבי החלקים היקרים - נראה שמדובר בבאמפר אחורי או לפחות חלק ממנו אז הגיוני שזה יקר כי זה גם מקורי. 

 

ממליץ לצנזר את הפרטים שלך. 

2016 BMW M235i.

פורסם

לדעתי צריך להתווכח על כל הצעת מחיר כזאת.

נראה שהם מראש מנפחים מחירים כדי לתת הנחה.

אז צריך לסחוט מהם הנחה גדולה יותר.

המחירים של השמן והפילטרים סטנדרטיים ללובינסקי, דהיינו יקרים. גם העבודה תמיד יקרה.

רוב העלות זה החלפת בטנה ופלסטיקים ועבודה, מניח שבעקבות תאונה קלה כי יש גם החלפת מוט מקשר.

אין ממש טעם בקמ ושנתון כזה להיכנס אליהם.

הייתי מנסה לקבל הצעה ממקום נוסף.

לא בטוח שיש חלפים לא מקוריים כאלה וחלקי פלסטיק כאלה מפירוק גם לא להיט, אלא אם כן הרכב מפירוק עבר תאונת אחור בלבד... יתכן ששווה להפעיל ביטוח.

כן חובה לטפל בשמן בתקן , פילטר שמן ואוויר מקורי.

אני מקווה שעבר החלפת טיימינג, זה מודל 2015 עם 97k. אם לא זה פצצת זמן מתקתקת.

היה לי רכב כזה בדיוק. רכב נהדר אם מטופל טוב.

פורסם
לפני 6 שעות, Fraysa כתב:

פרט לשמן, נראה ששאר החלקים מתומחרים בסדר. אם השאלה היא לגבי החלקים היקרים - נראה שמדובר בבאמפר אחורי או לפחות חלק ממנו אז הגיוני שזה יקר כי זה גם מקורי. 

 

ממליץ לצנזר את הפרטים שלך. 

שמן מוביל 1 בתקן החדש של PSA, זה המחיר בארץ בכל מקום. 

פורסם

שמן - היה אפשר להסתפק ביותר זול למרות שהמוביל 1 הוא שמן איכותי ביותר.

מסית רוח , מגן מנוע , מגן בוץ - יש בזה באמת צורך?. זה מחיר מטורף לגמרי לחתיכות פלסטיק.

מוט קישור בד"כ מחליפים ביחד ולא 1 - ועוד הוא לקח על העבודה 240 שקל שזה לוקח לו בדיוק 5 דק' בלי להגזים.

×
×
  • תוכן חדש...