Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שנשאר זה להצטרף למועדון יגואר, פרטים במשרד מועדון החמש.

 

תהנה מהרכישה.

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם
אמליץ לך להיכנס לשרשור שפתחתי-http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2601272#post2601272

אולי תאמץ רעיון :-o

 

תיקון לינק-http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2601283#post2601283

פורסם

בכל מקרה מי שמחפש יגואר מדהימה ונדירה במצב מעולה, לשיפוץ קל יחסית עם עוד שנים

נוספות לחלקים שיצור איתי קשר בפרטי בלבד-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בחרת לך קלאסיקה אמיתית.

 

לפני שנה בארה"ב ראיתי אחת כזו למכירה על US1 בדרכי ל KEY WEST בעלות של 1800$, עומדת על הכביש. אפילו המפתחות היו בסוויטש..

בהצלחה

היי מאיר

אני בדיוק קורה את הסיפור,ונתקל בתגובה שלך.ונזכר בנסיעה שלנו,לכיוון KEY WEST.ואוסיף עוד "פיקנטרייה".תוך כדי נסיעה עם מאיר,על ה US 1 , לכיוון האיים,אני קולט בימין הדרך רכב יפייפה,2 דלתות,ועל השמשה הקידמית שלט למכירה.זיהינו שהרכב מסוג יגואר XJ-S.תוך כדי נסיעה אמרתי למאיר שאם הרכב שווה 5000 $ אני קונה.מאיר מציץ אלי בחצי עין,ואומר,תוכל גם ב 1500 $ לקחת אותו.אין לו שוק בארה"ב.למרות שהחלום שלי היה ונשאר ה"מוסטנג",גירדה לי הסקרנות לגבי הרכב המקסים שחלפנו על פניו לפני כרגע.התווכחנו,התערבנו על המחיר,וחזרנו לראות את הרכב מקרוב.לא להאמין.על השמשה הקידמית קיבל את פנינו שלט למכירה ,ועליו כתוב,1800 $ או O.B.O. (או תן הצעה).חיצונית,יפיפייה אמיתית.צבע זהב כמדומני,ללא חלודות כלל.הרכב היה מכוסה אבק של מס' חודשים.הצצנו פנימה,ושומו שמים,המפתחות בפנים!!!!איזה אמון יש להם לאמריקאים.הדלת פתוחה,וחלום של סלון.ריפודי עור,הכל במצב מושלם.פתחנו מכסה מנוע,ומנוע 12 צילינדר מפואר שוכב מתחת למכסה.מדהים.עמדנו מול הרכב,משתוממים על המחיר,על היופי שנח מולנו,ונפרדנו לשלום מהרכב,לא לפני שנאנחנו אנחת אכזבה,על כך שגם אם רצינו,לא היינו יכולים ליבא אותה לארץ.הרכב היה משנת 1982,והיו חסרים כמה שנים לרכב אספנות ע"פ תקנות המכס בארץ.

אני מאל לך יבוא מוצלח,וקל.הרכב הוא לדעתי יצירת אומנות אמיתית.

בהצלחה:mm_yeah:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

מה עם השברולט החלודה שליד? שוכבת שם הרבה זמן? אני רואה שהיא כבר בלי צמיגים. יש דרך לשחרר אותה?

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם
מה עם השברולט החלודה שליד? שוכבת שם הרבה זמן? אני רואה שהיא כבר בלי צמיגים. יש דרך לשחרר אותה?

 

זו קאדילק, הגיעה לפני שבועיים יחד עם הקורבייר שלי (מימין לה). אני מניח שהבעלים בתהליך שחרור...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...