Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

חבר שלי מסיים את תקופת הליסינג עוד מעט, ואני מחפש בדיוק את הרכב שיש לו (טויוטה ורסו 2017).

הוא אמר לי שיש לו אפשרות לקנות את הרכב בסוף, והוא יכול לנסות לבקש שאני אקנה את הרכב (הוא ממשיך לרכב ליסינג הבא).

מצד אחד, זה נראה לי יתרון, כי אני מכיר אותו- הוא לא קרע את הרכב, ויודע שלא היו תאונות.

מצד שני, אין לו מושג איך טיפלו באוטו- הוא יודע שלקחו והחזירו אחרי כל טיפול.

האם זה כדאי? מה אתם אומרים?

מדובר בליסינג מחברת באדג'ט.

 

פורסם (נערך)

הסיכוי שהרכב טופל במוסך של יבואן הוא אפסי - באדג׳ט כן נוטה לטפל במוסכים שלה שהם לא מוסכי יבואן ולרוב לא בחומרים הכי אייאיאי(לא רק הם, רוב חברות הליסינג כאלו).

 

אגב, ליבואן אסור לתלות אחריות יצרן בטיפול במוסך היבואן - כל עוד הרכב טופל לפי הספר במוסך מורשה משרד התחבורה היבואן חייב לכבד אחריות.

 

אבל אם תוכל להוציא מהחברת ליסינג היסטוריית טיפולים שלמה תוכל לדעת את המצב.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

באדג'ט מטפלת לרוב במוסכים שלה.

אם הרכב תקין, הייתי מנסה לרכוש אותו ומיד מכניס למוסך שאני סומך עליו להחלפה יזומה של כל הנוזלים וכל הפילטרים ברכב, מכניס במקומם את החומרים בהתאם למפרט הייצרן, והכי טובים שאפשר, ונוסע לשלום לעבר השקיעה.

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 15 שעות, noknok כתב:

הסיכוי שהרכב טופל במוסך של יבואן הוא אפסי - באדג׳ט כן נוטה לטפל במוסכים שלה שהם לא מוסכי יבואן ולרוב לא בחומרים הכי אייאיאי(לא רק הם, רוב חברות הליסינג כאלו).

 

אגב, ליבואן אסור לתלות אחריות יצרן בטיפול במוסך היבואן - כל עוד הרכב טופל לפי הספר במוסך מורשה משרד התחבורה היבואן חייב לכבד אחריות.

 

אבל אם תוכל להוציא מהחברת ליסינג היסטוריית טיפולים שלמה תוכל לדעת את המצב.

אני בוודאי אוציא היסטוריית טיפולים, אבל מה זה יעזור לי? נניח שכתוב שהרכב טופל במוסך של באדג'ט, אני עדיין לא אדע איזה שמן ואיזה פילטרים הם שמו לי.

 

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

באדג'ט מטפלת לרוב במוסכים שלה.

אם הרכב תקין, הייתי מנסה לרכוש אותו ומיד מכניס למוסך שאני סומך עליו להחלפה יזומה של כל הנוזלים וכל הפילטרים ברכב, מכניס במקומם את החומרים בהתאם למפרט הייצרן, והכי טובים שאפשר, ונוסע לשלום לעבר השקיעה.

 

יש לך מושג כמה דבר כזה אמור לעלות?

מה הכוונה כל הנוזלים וכל הפילטרים?

פורסם

שמן תיבת הילוכים, מנוע, נוזל בלמים, פילטר דלק וכו'

בודק שברדיאטור יש נוזל קירור ולא מי ברז

על הדרך גם צמיגים אם הנוכחיים הם סינים

בלי צמיגים יעלה באזור ה2000 תלוי רכב ומוסך.

פורסם

כמה קילומטרים עבר הרכב?

דבר ראשון, אם אין לרכב תאונות והוא במצב שמור+ ננהג בצורה נורמלית - תחטוף אותו בלי לחשוב פעמיים.

ורסו במצב נורמלי מבוקשת מאוד ונמכרת מעל מחירון יצחק לוי.

בקשר לטיפולים - נוזל בלמים מחליפים בצורה חלקית כל 30 אלף קילומטרים.

נוזל קרור מחליפים אחרי 150 אלף קילומטרים - אין מה לגעת בו לפני כן. אם הוא בצבע ורוד, זה עדיין מקורי מהמפעל.

גם מסנן דלק אין מה לגעת.

בקשר להחלפת שמן גיר רציף, בהוראות היצרן אין שגרת ההחלפה בכלל , כל חיי הגיר. אבל אני מאוד ממליץ לך להחליף. בעצמי החלפתי כבר פעמיים ( ב 75 ו 135 אלף קילומטרים ), והשמן לא היה נקי . ההחלפה היא חלקית.

4 ליטרים של שמן מקורי עולים 400₪, עבודת עוד 200-300₪. לא נורא פעם ב 60 אלף קילומטרים לעשות החלפה כזאת, הגיר יקר מאוד להחלפה/ שיפוץ. רק תמצא לך מוסך שיחליף את השמן.

זה השמן הנכון

https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-toyota-cvt-fluid-tc-4l-0-08886-02505

בקיצור, אחרי הרכישה תעשה טיפול החלפת שמן מנוע ( סינטטי מלא API SN מיצרן מוכר), מסנן שמן , מסנן אוויר, מסנן מזגן ( מקוריים ), החלפת נוזל בלמים ושמן גיר ( אם הרכב כבר עבר 75 אלף קילומטרים ).

צמיגים הכי טובים לרכב הזה Michelin primacy 4 - חווית נסיעה שווה כל שקל.

אם יש לך עוד שאלות בקשר לטויוטה ורסו - אתה מוזמן.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב עבר 65,000 קילומטר. אני יודע שאין לו תאונות והוא ננהג בצורה נורמאלית כי הוא היה אצל חבר שלי.

זה עדיין רכב מליסינג, אבל נראה ממה שאתם אומרים פה שאם אני אעשה לו יישור קו של שמנים ומסננים (נניח במוסך מורשה של טויוטה) זו יכולה להיות עסקה טובה.

מה צריכת הדלק אצלך?

פורסם

אצלי 1:11.5 לאורך 4 שנים.

טיפול כזה במוסך טויוטה חולון עולה כ 1000₪ ( ללא החלפת שמן גיר ).

טיפ קטן להבא:

אל תקנה רפידות בלימה במוסך מורשה טויוטה, רפידות תחליפיות איכותיות ( של Ferodo, לדוגמה ) עולות שליש מחיר.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם אם רק הוא יכול לקנות את הרכב בהנחה (לרוב יש בחוזה אפשרות למי שחוכר לקנות ב15% הנחה שיקנה ותיקח ממנו,
זה קלומטרג' נמוך מאוד ביחס לרכב כזה בליסינג....

מציאה אמיתית.

פורסם

לא בטוח שחברת ליסינג תוריד 15% ממחירון יצחק לוי לטויוטה ורסו 2017 עם 65 אלף קילומטרים.

אם כן - עוד יותר כדאי לחטוף.

ורסו עם נתונים כאלה לא מגיעות למגרשי חברת ליסינג , אם העובד (שהרכב היה ברשותו בליסינג) בעצמו לא קונה, אז החבר/ קרוב משפחה של העובד שם יד על הרכב.

בפועל בשוק החופשי ורסו נמכרת מעל המחירון הזה, גם פרטית וגם מליסינג.

יש הפרש גדול מאוד בין יצחק לוי למחירון יד 2 ( האחרון יותר גבוה ).

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סתם לידע כללי בתור בור ועם הארץ בליסינג.

זה ליסינג ממקום העבודה?

במידה ולא,
למה לקחת רכב כ"כ אמין בליסינג ולא לדוגמא איזה גרמניה חיננית, להחזיק 3 שנים ולהעביר את הכאב ראש הלאה..?

פורסם

לפני 3 שנים זה היה הרכב הכי זול עם 7 מקומות שהיה ניתן לקחת בליסינג ( להוציא דאצ'יה לוג'י שהיא רק ידנית ).

 

אני מניח שמדובר בליסינג תפעולי ממקום העבודה.

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 15.7.2020 בשעה 19:29, אסטון מרטין כתב:

סתם לידע כללי בתור בור ועם הארץ בליסינג.

זה ליסינג ממקום העבודה?

במידה ולא,
למה לקחת רכב כ"כ אמין בליסינג ולא לדוגמא איזה גרמניה חיננית, להחזיק 3 שנים ולהעביר את הכאב ראש הלאה..?

כן, זה ליסינג ממקום העבודה שלו. אין לי מושג למה לקח את זה ולא משהו אחר. אני רק יודע שגם לפני כן היה לו טויוטה ורסו (2014), שאותה חבר קנה בסוף התקופה.

×
×
  • תוכן חדש...