Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

amir74

חוק ההסדרים חושף: יופסק השימוש במצלמות המהירות

Recommended Posts

בהולנד יש שבילי אופניים? רמזורים ומערכת תמרורים?

או שהם רוכבים על מדרכות ובין רכבים?

 


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אני לא משווה לארץ, כי אין מה להשוות לארץ כי בארץ אין כלום.

אומר בכלליות.

 

וגם בהולנד וגם בדנמרק יש פאשלות גם עם שבילי האופניים וגם עם הרמזורים. יש על זה המון מידע ביוטוב, עם הסברים מדוייקים מה לא נכון.

 

  • אהבתי 1

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, halperin96 כתב:

מה נעשה...

גם לפיזיקאי שחוקר את נגיף הקורונה ומחפש לו תרופה וגם לזה שחוקר את השפעת האלכוהול על נשים מצריות בימי הביניים יעניקו תואר דוקטוור.

 

חבל שהמדינה מסבסדת את שניהם במ"ש.

 

היי, המחקר על הנשים המצריות חשוב יותר מה"מחקרים" שהופיעו כאן!

 

לפני 14 שעות, David32 כתב:

היי אני רוצה רק לבקש שתפרידו בנושא הקסדה בין אופנועים וקטנועים לאופניים.

כי בזמן שבדו"ג הממונעים אני חושב שאין ספק בכלל בנוגע לקסדה, במקרה של אופניים הצורך בקסדה הוא תלוי שימוש ומצוי במחלוקת מסויימת.כמו כן, לרוכב אופניים בלי קסדה יש השפעה על הנעשה בכביש מבחינה בטיחותית.

 

לא חושב שיש הבדל, פעם הייתי בהרצאה של בחור, פגוע בעמוד השדרה, על כיסא גלגלים, היה רוכב דו"ג שעשה בין היתר הרבה שטויות (לפי עדותו), ובסוף מה ששבר אותו זה גבעה קטנה של חול, שהוא לא ראה, בתוך החניה של הבניין שבו הוא גר, במהירות פחות מ-10 קמ"ש.

תאונה שהיא עד כמה שהוא יודע סוג "סערה מושלמת" או כמעט מושלמת כי הוא נשאר בחיים, אבל ממש במהירות אפסית התהפכות ונחיתה על הצוואר שהתקפל מהעומס של המכה.

 

לפני 4 שעות, sperial כתב:

ועניין אחרון הו נושא המחקרים. יש מקום למחקרים של המנגנונים כמו מחקרי הבובות, אבל היישום בשטח לא תמיד עוקב אחריהם. הנה, דוגמא: בשנים האחרונות מדברים הרבה על ADAS ואחד מהם הוא בקרת הסטיה מנתיב. אז, שוב, ה-IIHS: אם מישהו ציפה שמערכות אלה יפחיתו בהרבה את מספר התאונות הנגרמות מכך נכונה לו אכזבה. בארה"ב מספר התאונות שנמנע בזכות מערכות אלה עומד על כ-10% מהתאונות מסוג זה (עם הפחתה יותר ניכרת של כ-20% במספר הנפגעים בהן). מדובר בפרסום מ-2017 שמתקשה להסביר למה התוצאות כה צנועות לעומת מחקר של וולבו בשוודיה, שבו התוצאות היו הרבה יותר מרשימות. ההשערה שהועלתה - ולא נבדקה - היא ההתנהגות האנושית. אנשים מכבים את המערכת. גם בנושא הקסדות עניין היישום על ידדי הרוכבים בולט מאד, כאשר למרות המשמעות הבטיחותית במקומות בהם הוסרה חובת חבישה הישמוש בהן ירד בעשרות אחוזים, ובמקביל עלה מספר הנפגעים בתאונות.

 

למחקרים עם הבובות לפחות יש השפעה כלשהי ותרומה כלשהי לשטח.

איזה תרומה יש למחקרי האוננות על המהירות? כלומר חוץ מהמשכורת והתארים לכל המאוננים למיניהם.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא חושב שיש הבדל, פעם הייתי בהרצאה של בחור, פגוע בעמוד השדרה, על כיסא גלגלים, היה רוכב דו"ג שעשה בין היתר הרבה שטויות (לפי עדותו), ובסוף מה ששבר אותו זה גבעה קטנה של חול, שהוא לא ראה, בתוך החניה של הבניין שבו הוא גר, במהירות פחות מ-10 קמ"ש.

תאונה שהיא עד כמה שהוא יודע סוג "סערה מושלמת" או כמעט מושלמת כי הוא נשאר בחיים, אבל ממש במהירות אפסית התהפכות ונחיתה על הצוואר שהתקפל מהעומס של המכה.

 

אבל קסדות אופניים לא מגנות על הצוואר בכלל.

הבחור מסכן, אין ספק בכלל. אבל זאת אנקדוטה. באותה מידה מישהו יכול למעוד ולדפוק את הראש במעקה בזמן שהוא עולה במדרגות. אני בטוח שיש גם מקרים כאלה.

  • אהבתי 1

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, m3x7r3m3 כתב:

למחקרים עם הבובות לפחות יש השפעה כלשהי ותרומה כלשהי לשטח.

איזה תרומה יש למחקרי האוננות על המהירות? כלומר חוץ מהמשכורת והתארים לכל המאוננים למיניהם.

 

Circle jerk 

ברגע שיש כאלה שלוקחים אותם ועושים בהם שימוש,זה מעגל שמזין את עצמו.


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 דקות, David32 כתב:

אבל קסדות אופניים לא מגנות על הצוואר בכלל.

הבחור מסכן, אין ספק בכלל. אבל זאת אנקדוטה. באותה מידה מישהו יכול למעוד ולדפוק את הראש במעקה בזמן שהוא עולה במדרגות. אני בטוח שיש גם מקרים כאלה.

 

לא ראיתי וידאו של התאונה עצמה, אבל לטענתו אם הייתה לו קסדה זה היה נמנע.

כמובן שזו אנקדוטה, הנקודה היא שגם במהירות אפסית יכולות להיגרם תאונות קטסטרופליות.

 

לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

Circle jerk 

ברגע שיש כאלה שלוקחים אותם ועושים בהם שימוש,זה מעגל שמזין את עצמו.

 

כן רק צריך להתייחס לזה בהתאם, אם כיף להם אחלה, שיעשו את זה על חשבון הזמן שלהם, הכסף שלהם, ושלא ישתפו אותנו בתהליך.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, sperial כתב:

ותאונות שמספרן ובעיקר חומרתן גדלה עם המהירות והטיפול בנפגעיהן עולה הון עצום. לאף אחד מאתנו אין הכלים לחשב את נקודת האיזון בין כל השיקולים כיוון שהראיה הנדרשת היא ראיה כוללת של המשק, לא הראיה האישית שלי או של כל  אחד מכם. זו גם הסיבה להסתמכות על מה שאתם מכנים בזלזול "פקידים": להם אמורים להיות הכלים שיאפשרו אומדן של עלות ותועלת כדי לקבוע איזה השקעה תעשה באיזה ציר ואיזה מהירות יש להתיר בו.

 

אתה ממשיך באופן מאוד עקבי לא להתייחס למה שנכתב. הטענות שלך הופרכו כבר 3-4 פעמים בדיון הזה.

 

הפקידים משנים את הדעה שלהם על מגבלות המהירות. אפילו הסקר העממי מארהב מלמד על זה. כלומר הטענה שלך כאילו הם יודעים לפגוע באיזה sweet spot היא חסרת בסיס לחלוטין. בצרפת, למשל, הורידו את המהירות המותרת בחלק מהכבישים (ועדיין המהירות הממוצעת גבוהה מהמותרת). בתל אביב סומנו אזורי מיתון תנועה בחצי מהרחובות בשכונה שלי. כלומר הפקידים של היום הגיעו למסקנה שהפקידים שלפני כמה שנים טעו. בדיוק כמו שקרה בארה״ב לצד השני ב-1994. גם בנדמרק (שם על פי הסקרים כ-70% מהנהגים מודים שהם נוהגים במהירות גבוהה מהמותרת - ולמרות זאת מספר ההרוגים בתאונות דרכים נמצא בירידה כבר 20 שנה) העלו את המהירות המותרת. ואני לא יודע מה קורה שם עכשיו, אבל הטענה הייתה שזה לא גרם לנהגים לטוס, אבל דחף נהגים איטיים להעלות טיפה את הקצב. וזה בתורו תרם לפחות עקיפות ונהיגה פחות אגרסיבית מצידם של אחרים - מה שבוודאי תורם לבטיחות יותר. וזה לא מפתיע. כל מי שאי פעם נסע בכביש בינעירוני בחיים שלו בטח ראה נהגים שיוצאים לעקיפות לא במהירות גבוהה במיוחד בהכרח, אבל ״סתם״ כדי לא להתקע אחרי הסבא התורן שנרדם על 69 קמש.

 

הנתונים על מה יקרה אם יעלו את המהירות המותרת הם ספקולטיבים. מעשית, מספר ההרוגים בעולם מתאונות יורד. למרות שהמכוניות היום מהירות יותר ובממוצע גם מאיצות טוב יותר, מאלו של פעם. וזה מתקשר לזה שבגישה שלך חסר מימד של זמן. מה שהיה הוא מה שיהיה. וזה מתקשר לזה שבגישה שלך מהירות זה מושג אבסטרקטי לחלוטין. משהו שנקבע מלמעלה שככה הוא צריך להיות וככה זה. וזה מתקשר לניסיון שלך בנהיגה. וכמובן שאין ולא יכול להיות לך שום הסבר איך זה שעבירה על מהירות מותרת היא נפוצה כ״כ בכל העולם. לא רק פה. 

 

ואני לא מזלזל בפקידים. את הגישה שלי הסברתי באריכות הרגילה. אני מזלזל באובססיית האכיפה סביב עניין המהירות דווקא. בהתחשב בפקקים בכבישי ישראל, ״לטוס״ קשה בהם גם ככה. והעוד 10-20 קמש שאפשר לסחוט בכביש 1 או כביש החוף או כביש 90 זה באמת, באמת, באמת הדבר האחרון שצריך להעסיק את המשטרה.

 

ולגבי תחבצ וכו׳: לא צריך מסילות רכבת. אוטובוסים סבירים עם נתיבים ייעודים יעשו קסמים גם כן.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 2

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...