Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי תקציב של 30k מתלבט לגבי 2 רכבים ואשמח לעוד חוות דעת לגבי רכבים שיכולים להתאים.

 

  1. רנו קליאו שנת 2014-2016 אוטמט - מאז ימי הפיאט פונטו אני שומע שאין אמונה בצרפתים,האמת שאני משוטט פה,אני עדין רואה אנשים עם חוות דעת שליליות לגבי הרכב.

אשמח לשמוע מה דעתכם?

2 .   יונדאי i25 שנת 2014 בערך - לגבי יונדאי אני אני משוחד,היו לי כמה כאלה ותמיד הייתי מבסוט,מה דעתכם?

 

אני יודע ששניהם זה סגנון אחר לגמרי והאמת שאני קצת מבולבל כי אני רוצה משהו צעיר ועם מראה חדשני אבל גם רכב שיהיה אמין.

אשמח לעזרה ולעוד כלי רכב שיכולים להתאים ולפתוח לי את הראש 🙂

 

פורסם

הקליאו משמעותי חזקה יותר, אבזור טוב כבר ברמת אבזור הבסיסית ולדעתי גם המושבים נוחים יותר.

איכות חומרים עדיפה.

מנגד הגיר פחות אמין- תלונות לגבי מח גיר.

 

היונדאי בעלת תא מטען גדול יותר, היא רכה יותר בעיר אך הכיול עצמו פחות טוב, בבין עירוני.

מנוע ה 1.4 עצל ולא חסכוני, עדיף כבר 1.6.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קודם כול פיאט פונטו זה רכב איטלי.

 

לגבי האין אמונה בצרפתים, לצרפתים יש רכבים טובין יותר ורכבים טובים פחות ספציפית לגבי הקליאו 1.2 tce יש תלונות על בעיות עם הגיר וגם לאחרונה עם המנוע אני הייתי נוטה להמליץ על הרכב אבל לנוכח הממצאים האחרונים נמנע כרגע מלעשות את זה.

 

חוץ מזה כדי להמליץ לך על רכב חסר פרטים חשובים כמו מה התקציב שלך? מי הולך לנסוע בדרך כלל ברכב? באיזה דרכים (עירוני או בין עירוני) איזה ק"מ ממוצע אתה הולך לנסוע בשנה?

כמה ביותר פרטים על השימוש ברכב והדברים שחשובים בו יעזרו לנו להמליץ לך על דגם רכב כמה שיותר מתאים לדרישות שלך.

פורסם
לפני 3 שעות, Gavrik כתב:

קודם כול פיאט פונטו זה רכב איטלי.

 

לגבי האין אמונה בצרפתים, לצרפתים יש רכבים טובין יותר ורכבים טובים פחות ספציפית לגבי הקליאו 1.2 tce יש תלונות על בעיות עם הגיר וגם לאחרונה עם המנוע אני הייתי נוטה להמליץ על הרכב אבל לנוכח הממצאים האחרונים נמנע כרגע מלעשות את זה.

 

חוץ מזה כדי להמליץ לך על רכב חסר פרטים חשובים כמו מה התקציב שלך? מי הולך לנסוע בדרך כלל ברכב? באיזה דרכים (עירוני או בין עירוני) איזה ק"מ ממוצע אתה הולך לנסוע בשנה?

כמה ביותר פרטים על השימוש ברכב והדברים שחשובים בו יעזרו לנו להמליץ לך על דגם רכב כמה שיותר מתאים לדרישות שלך.

היי אחי,התקציב עד 30,000 

בדר״כ אני אסע ברכב וזה גם בדרכים עירוניות וגם בחוץ - אני עצמאי שנוסע לא הרבה,אבל נוסע.

בערך 20 - 22 קילומטר לשנה.

חשוב לי שיהיה צעיר ואמין 

לפני 4 שעות, yulianx כתב:

הקליאו משמעותי חזקה יותר, אבזור טוב כבר ברמת אבזור הבסיסית ולדעתי גם המושבים נוחים יותר.

איכות חומרים עדיפה.

מנגד הגיר פחות אמין- תלונות לגבי מח גיר.

 

היונדאי בעלת תא מטען גדול יותר, היא רכה יותר בעיר אך הכיול עצמו פחות טוב, בבין עירוני.

מנוע ה 1.4 עצל ולא חסכוני, עדיף כבר 1.6.

מה לגבי ה208 של פגו?

ואם היה לך 30,000 על איזה 3 רכבים היית חושב לקנות שהם גם בעל מראה חדש ואמינים,אשמח לעוד המלצות לגבי רכבים

פורסם

בתקציב של עד 30 הייתי לוקח רכב ידני (וזה מה שעשיתי איי שם לפני 4 שנים)

 

עד 30 אלף שקל אין הרבה אופציות באוטומט לפיגו 208 1.6 יש גיר מיושן ולא הכי אמין (אך זול לתיקון) ומנוע שאישית שמעתי עליו הרבה חוות דעת שליליות מאוד. לקליאו יש גם בעיות עם הגיר הרובוטי ולאחרונה נשמעו בעיות אכילת שמן במנוע היפניות בתקציב יחסית מיושנות לסיאט/פולקסוואגן/סקודה יש בעיות גם עם המנועים גם עם הגירים (גרסאות ראשוניות של tsi)

יש אולי את הקיה ריו אבל זה רכב שהצד החזק שלו הוא בעיקר המרחב מאחור ובבגאז והחסרון הגדול הוא צריכת דלק גבוהה במצב שלך שאתה לא צריך את המרחב ותשלם כול חוד כמה מאות שקלים על צריכת הדלק הגבוהה של הריו לא רואה שמשתלם לך לקנות אותה.

 

יש את הספייס סטאר אולי הרבה ממליצים עליה אני פחות אוהב אותה לדעתי היא מאוד פשוטה ונופלת ביותר מידי אספקטים בהשוואה לסופרמיני מודרניות אחרות.

 

אם אתה אוהב את ה208 הייתי ממליץ לך לחפש את ה1.2 ידנית ברמת אבזור אקטיב המנוע נמרץ וגמיש יחסית למנועים אחרים בנפח ובכוח ומרגיש הרבה יותר טוב. בנוסף הרכב מאוד חסכוני דיי אמין מאובזר בעל איכות חומרים הרכבה ונוחות טובות.

הדבר היחיד שיש זה בעיה עם רצועת הטיימינג צריך לוודא שהחליפו לדגם המשופר או להחליף.

פורסם
לפני 2 דקות, Gavrik כתב:

בתקציב של עד 30 הייתי לוקח רכב ידני (וזה מה שעשיתי איי שם לפני 4 שנים)

 

עד 30 אלף שקל אין הרבה אופציות באוטומט לפיגו 208 1.6 יש גיר מיושן ולא הכי אמין (אך זול לתיקון) ומנוע שאישית שמעתי עליו הרבה חוות דעת שליליות מאוד. לקליאו יש גם בעיות עם הגיר הרובוטי ולאחרונה נשמעו בעיות אכילת שמן במנוע היפניות בתקציב יחסית מיושנות לסיאט/פולקסוואגן/סקודה יש בעיות גם עם המנועים גם עם הגירים (גרסאות ראשוניות של tsi)

יש אולי את הקיה ריו אבל זה רכב שהצד החזק שלו הוא בעיקר המרחב מאחור ובבגאז והחסרון הגדול הוא צריכת דלק גבוהה במצב שלך שאתה לא צריך את המרחב ותשלם כול חוד כמה מאות שקלים על צריכת הדלק הגבוהה של הריו לא רואה שמשתלם לך לקנות אותה.

 

יש את הספייס סטאר אולי הרבה ממליצים עליה אני פחות אוהב אותה לדעתי היא מאוד פשוטה ונופלת ביותר מידי אספקטים בהשוואה לסופרמיני מודרניות אחרות.

 

אם אתה אוהב את ה208 הייתי ממליץ לך לחפש את ה1.2 ידנית ברמת אבזור אקטיב המנוע נמרץ וגמיש יחסית למנועים אחרים בנפח ובכוח ומרגיש הרבה יותר טוב. בנוסף הרכב מאוד חסכוני דיי אמין מאובזר בעל איכות חומרים הרכבה ונוחות טובות.

הדבר היחיד שיש זה בעיה עם רצועת הטיימינג צריך לוודא שהחליפו לדגם המשופר או להחליף.

א.תודה על ההתייחסות

רכב ידני לא עומד על הפרק.

אשמח על רכבי אוטמט שאתה ממליץ

פורסם

בתקציב שלך תיכנס 208 עם מנוע 1.6, לקראת סוף 2015 הפיגו נמכרה עם מנוע 1.2 טורבו.

 

הקליאו תהיה חזקה יותר בצורה מורגשת, אך ההפיגו נוחה יותר, כדי לחפש רמת אבזור אקטיב ולא אקסס העירומה מאבזור.

לחבר יש 208 כבר 6 שנים ומעל 100 אלף ק״מ ללא תקלות למעט משאבת מים לפני כמה שנים.

 

אם אתה רוצה צעיר וזריז אז קליאו כאשר לוקח בחשבון את עניין הגיר.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם תוכל להגדיל מעט את התקציב תוכל לקחת את ה208 בגרסאת 1.2 טורבו שמגיעה עם מנוע הרבה יותר חזק וחסכוני 

ולדעתי גם אמין יותר בנוסף לגיר עדיף וגם אמין יותר.

לדעתי חבילה עדיפה משמעותית בהשוואה ל1.6 או לקליאו.

העניין היחיד הוא רצועת הטיימינג שצריכה החלפה כמו בגרסה הידנית.

 

@itamarg תוכל לחלוק קצת יותר מידע על התקלות בI20 וגם האם זה משותף גם לריו?

 

 

פורסם

זה הסיכום שלו עם היונדאי שהייתה בבעלותו:

יונדאי i20

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...