Jump to content

ליאורטויטה

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ליאורטויטה

  1. מה צריך לתקן לדעתך ? הם הבטיחו לתקן הכל
  2. היי בוקר טוב ״בקרה בלוח השעונים פגומה״ - יש מין סימן של זיעה/מים בפלסטיק של לוח השעונים המחירון של הרכב 72,000 מחיר העסקה 46,000
  3. הייתי בחברת אלבר והם הציעו לי אלנטרה 2016 מהשכרה עם 113,000 ק״מ , מצרף בדיקה ממכון שאני בחרתי. אשמח לחוות דעת
  4. אני מעוניין באחד מהרכבים שנת 2016 מה צריכת הדלק המקורית ? ובכללי מה הרושם שלכם מ2 הרכבים
  5. היי מעדיף רק אוטמט , זה לא סלעים וגובה יותר דרך כורכר וכביש רעועים. לגבי הקאופצ׳ר מה דעתך? אני אומר לאנשים הקרובים אליי רנו והם אומרים אל תיגע בצרפתים,האם זו סטיגמה ?
  6. אני כרגע מתלבט בין רנו קאופצ׳ר אוטמט או רנו קליאו , חשבתי גם על יונדאי i25 כמו שראיתם אני עדין לא יודע בדיוק מה אני מחפש. אני עצמאי שלפעמים נוסע בשטחים של אתרי בניה יש לי תסביך שעד עכשיו לא היה לי רכב ״צעיר״ ולכן אני יותר פוזל לקליאו או קאופצ׳ר , אני נוסע כ15-18 ק״מ לשנה. התקציב הוא 40,000 הקליאו שנת 2016 💙 הקאופצ׳ר שנת 💜2014-2015 יונדאי i25 שנת 2013-2014 🖤
  7. א.תודה על ההתייחסות רכב ידני לא עומד על הפרק. אשמח על רכבי אוטמט שאתה ממליץ
  8. היי אחי,התקציב עד 30,000 בדר״כ אני אסע ברכב וזה גם בדרכים עירוניות וגם בחוץ - אני עצמאי שנוסע לא הרבה,אבל נוסע. בערך 20 - 22 קילומטר לשנה. חשוב לי שיהיה צעיר ואמין מה לגבי ה208 של פגו? ואם היה לך 30,000 על איזה 3 רכבים היית חושב לקנות שהם גם בעל מראה חדש ואמינים,אשמח לעוד המלצות לגבי רכבים
  9. שלום לכולם יש לי תקציב של 30k מתלבט לגבי 2 רכבים ואשמח לעוד חוות דעת לגבי רכבים שיכולים להתאים. רנו קליאו שנת 2014-2016 אוטמט - מאז ימי הפיאט פונטו אני שומע שאין אמונה בצרפתים,האמת שאני משוטט פה,אני עדין רואה אנשים עם חוות דעת שליליות לגבי הרכב. אשמח לשמוע מה דעתכם? 2 . יונדאי i25 שנת 2014 בערך - לגבי יונדאי אני אני משוחד,היו לי כמה כאלה ותמיד הייתי מבסוט,מה דעתכם? אני יודע ששניהם זה סגנון אחר לגמרי והאמת שאני קצת מבולבל כי אני רוצה משהו צעיר ועם מראה חדשני אבל גם רכב שיהיה אמין. אשמח לעזרה ולעוד כלי רכב שיכולים להתאים ולפתוח לי את הראש 🙂
×
×
  • תוכן חדש...