Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

היום ראיתי סיוויק האצ'בק שאני רוצה לקנות, שנת 2014, להלן כמה פרטים חשובים שיעזרו לכם בתשובתכם.

1. הרכב יד שניה, בעלות פרטית בשתי הידיים.
2.כיום 67,000 קילומטר, שנת 2014.

3. טופס הבדיקה המצורף אינו שלי, בעל הרכב הראה לי אותו היום, הטופס שייך לאדם אחר שרצה לקנות את הרכב לפני שבועיים(התאריך למטה) ואלה התוצאות שקיבל.

4. הוא הראה לי ספר טיפולים שבוצעו, לפני שנה הוחלפו רפידות ודיסקים לבלמים, אך עדיין בטופס רשמו שהם שחוקים, לטענתו הבוחן לא אמר שיש ליקוי אלא אמר שכדאי לפתוח את האוטו ולבדוק את הבלמים.

5. הוא ציין שיש לעשות כיוון פרונט. 

6. חבר הזהיר אותי לגבי מה שרשמו על הגיר ועל ההיגוי, שאולי יש מסרק הגה שצריך להחליף ושיש בעיה בהילוכים של הגיר, משיטוטי בפורום ראיתי שזה כסתח של המכונים, דעתכם?

6B. הרכב בלי טסט, מחר הוא נוסע לעשות לו טסט.

7 - שאלה אחרונה - האם כדאי לי לקחת את הרכב לבדיקה בכל מקרה? בעל הרכב נראה לי אמין, אך האם שווה להתבסס לפי טופס הבדיקה הזה שבוצע לפני שבועיים או לקחת לבדיקה משלי?

Car Check.png

פורסם
לפני 1 דקה, noknok כתב:

תעשה בדיקה משלך במכון אחר.

 

ספר הטיפולים מלא?, תבקש היסטוריה של חברות הביטוח במקביל.

אוקיי, אך איך יש להתייחס לדברים שנכתבו בבדיקה הזו?

 

ספר הטיפולים מלא, יש את הטיפולים של היד הראשונה ברכב ובנפרד הוא הראה לי את הטיפולים שהוא עשה.

לבקש מבעל הרכב היסטוריה של חברות הביטוח? איך מתבצע דבר כזה?

פורסם

הייתי לוקח לבדיקה מטעמי בכול מקרה אתה משקיע פו 50 אלף שקל על רכב חבל יהיה ליפול בגלל שחסכת 500 שקל.

 

תבקש מבעל הרכב את הרישיון ותבדוק במאגר הסליקה את הנתונים.

 

http://www.slika-ins.co.il/

 

נקישות/השהייה בהילוכים זה לרוב כסת"ח היד הראשונה הייתה ליסינג או פרטית?

 

סה"כ לפי הבדיקה צריך להחליף צמיגים לבדוק את עניין הכיוון של המתלים (לא ברור מה זה אם עשו כיוון או צריך לעשות כיוון ואיזה כיוון בדיוק צריך) וכנראה שתצתרך להחליף מצבר.

על פניו נראית כמו בדיקה טובה מאוד.

פורסם
לפני 8 דקות, Gavrik כתב:

הייתי לוקח לבדיקה מטעמי בכול מקרה אתה משקיע פו 50 אלף שקל על רכב חבל יהיה ליפול בגלל שחסכת 500 שקל.

 

תבקש מבעל הרכב את הרישיון ותבדוק במאגר הסליקה את הנתונים.

 

http://www.slika-ins.co.il/

 

נקישות/השהייה בהילוכים זה לרוב כסת"ח היד הראשונה הייתה ליסינג או פרטית?

 

סה"כ לפי הבדיקה צריך להחליף צמיגים לבדוק את עניין הכיוון של המתלים (לא ברור מה זה אם עשו כיוון או צריך לעשות כיוון ואיזה כיוון בדיוק צריך) וכנראה שתצתרך להחליף מצבר.

על פניו נראית כמו בדיקה טובה מאוד.

בדקתי כעת ויש רק תביעה אחת על סכום של 0 בתגמולי ביטוח.

שאלתי אותו לגבי זה, תגובתו: זה היה צביעה של הטמבון עקב שפשוף של מישהי על חשבון הביטוח, לא החליפו אותו רק צבעו.

 

בנוסף, ברישיון הרכב רשום בעלים קודמים: 01, כאילו הוא יד שלישית.
שאלתי אותו על זה, הבעלים אומר כך: הבן אדם שהוא קנה ממנו את הרכב שהיה יד ראשונה, קנה את הרכב מהסוכנות. הוא אומר שהוא עדיין יד שניה. האם זה הגיוני?

פורסם

אם רשום 00 זה יד ראשונה אם רשום 01 זה יד שניה 02 שלישית וכן הלאה....

 

אם הרישיון רכב על שמו ורשום 01 אז הוא יד שניה.

 

נראה שהכול טוב כך לבדיקה ובמידה והכל נקי תתחדש.

פורסם
לפני 1 דקה, Gavrik כתב:

אם רשום 00 זה יד ראשונה אם רשום 01 זה יד שניה 02 שלישית וכן הלאה....

 

אם הרישיון רכב על שמו ורשום 01 אז הוא יד שניה.

 

נראה שהכול טוב כך לבדיקה ובמידה והכל נקי תתחדש.

רשום 01 בבעלים קודמים, זה קצת מבלבל, זה כאילו הבעלים הקודמים היה 01 שזה יד שניה.

אם אתה אומר שה01 מדבר על הבעלים הנוכחי, אז כן הוא יד שניה. 

פורסם

לרכב בן 6 בדיקה די טובה.

את עניין הנקישות בהגה אפשר לבדוק במוסך.

לגבי הגיר האם הרגשת משהו חריג?

לגבי המתלים יכולי להיות שצריך לבצע כיוון מתלה, מכון פרונט ידע מה לעשות.

גם אני הייתי מבצע בדיקה מטעמי.

אם הוא מעביר את הרכב טסט מצוין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 3 דקות, yulianx כתב:

לרכב בן 6 בדיקה די טובה.

את עניין הנקישות בהגה אפשר לבדוק במוסך.

לגבי הגיר האם הרגשת משהו חריג?

לגבי המתלים יכולי להיות שצריך לבצע כיוון מתלה, מכון פרונט ידע מה לעשות.

גם אני הייתי מבצע בדיקה מטעמי.

אם הוא מעביר את הרכב טסט מצוין.

לא לקחתי את האוטו סיבוב כי אין עליי ביטוח כרגע.
כיוון מתלה וכיוון פרונט זה אותו דבר? או שצריך לבצע אותם יחד? מה העלות של הסיפור?
הוא מעביר את הרכב טסט מחר ואם הוא עובר, ישר ניסע למכון בדיקה. שמעתי המלצות כאן על "המעבדה" בחולון. 

פורסם

כיוון פרונט ומתלה אלו דברים שונים.

בספייס למשל כיוון מתלה עלה כ 500 שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 2 דקות, yulianx כתב:

כיוון פרונט ומתלה אלו דברים שונים.

בספייס למשל כיוון מתלה עלה כ 500 שקל.

אלו דברים שעליהם בדרך כלל מבקשים עוד הוזלה במחיר מהבעלים?

פורסם

אתה בטוח שהמוכר הוא בעל הרכב ולא סוחר שמספר סיפור? 

למה הקונה מלפני שבועיים לא קנה? הרי הבדיקה טובה והנתונים מצויינים. 

מה המחירון ומה המחיר המבוקש? 

למה הוא מחזיק ברכב בלי טסט? 

האם הוא יחליף צמיגים לפני הטסט? 

בסופו של דבר, אם החלטת לקנות, קח בחשבון טיפול שנתי שחובה לעשות, זוג צמיגים וכיוון פרונט (אם לא יתוקן כדי לעבור טסט). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, markb205 כתב:

אתה בטוח שהמוכר הוא בעל הרכב ולא סוחר שמספר סיפור? 

למה הקונה מלפני שבועיים לא קנה? הרי הבדיקה טובה והנתונים מצויינים. 

מה המחירון ומה המחיר המבוקש? 

למה הוא מחזיק ברכב בלי טסט? 

האם הוא יחליף צמיגים לפני הטסט? 

בסופו של דבר, אם החלטת לקנות, קח בחשבון טיפול שנתי שחובה לעשות, זוג צמיגים וכיוון פרונט (אם לא יתוקן כדי לעבור טסט). 

 המוכר הוא בעל הרכב, הראה לי את תעודת הזהות שלו ואת רישיון הרכב.

אין לי מושג למה הקונה לא קנה, שלחתי לו הודעה בפייסבוק לגבי זה ואני מקווה שהוא יענה.

המחירון המשוקלל הוא 60,000, הרגיל הוא 58,000, לפחות לפי הבדיקה שלי בלוי יצחק. המחיר שסגרנו הוא 55,000.

הוא לא מחזיק ברכב בלי טסט, הטסט הוא עד ה9 ליולי, לפני יומיים הוא קיבל את הטופס ללכת לעשות את הטסט, והוא עושה אותו מחר בבוקר.

הוא לא מחליף צמיגים לפני הטסט, אם יבקשו ממנו אני אחליף.

לגבי הטיפול והצמיגים לקחתי בחשבון, המחיר המקורי שהוא רצה זה 56,000 ועל זה הורדתי אותו.

עריכה אחרונה על ידי Wedeguy
פורסם
לפני 1 דקה, markb205 כתב:

נשמע טוב. 

מקווה שיסגר מחר. 

תודה רבה.
שילמתי כעת 11 ש"ח כדי לבדוק משכון על הרכב באתר המשכונים, קיבלתי מייל מהם עם אישור תשלום אך שום מידע לאם הרכב ממושכן או לא, מה אפשר לעשות בעניין? זה אמור להגיע מאוחר יותר?

×
×
  • תוכן חדש...