Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

אני מעונין לקנות רכב שטח,

אבל לא ברור לי איך אני בודק אותו,

האם במכון רישוי ולצפות לדוח שחור ?

האם המוסכניק שלי זה גם טוב ? 

או שמספיק להסתמך על ׳אמון׳, כשהמוכר נראה אמין.

פורסם
שלום חברים
אני מעונין לקנות רכב שטח,
אבל לא ברור לי איך אני בודק אותו,
האם במכון רישוי ולצפות לדוח שחור ?
האם המוסכניק שלי זה גם טוב ? 
או שמספיק להסתמך על ׳אמון׳, כשהמוכר נראה אמין.
לא מומחה אבל מהכרות עם מצבים דומים
מנסיון1.
במכירה של האקסטרייל 2006 של אשתי, קפצנו למוסך שטיפל.דיבר עם בעל המוסך לבקשת הקונה עלה על ליפט הסתכל לפה ולשם התרשם מהנזילות וכו וקנה.
נסיון 2
בימים אילו מוסר ראב 4 לקרוב משפחה אחרי שהיתה במשפחה הגרעינית 20 שנה....
אם שמים את הרכב על ליפט אלף סמרטוטים לא ינקו את הנזילות (ששוטפים לפני טסט) פרט לכך פנתר.

המלצתי
סע, תתרשם גם מאמינות המוכר, לח למוסך שמכיר מכוניות אילו ותראה מה אתה צריך לעשות ליישור קו.ותראה אם כדאי לך
כמובן שאם היו תאונות תוריד מהפרק.
חבל על בדיקה במכון . למכוניות בגילאים האלו צריך חבילת דפי a4
לסיכום אני ממליץ על המוסכניק שלך , תלוי כמה מכיר את סוג הרכב שתקנה. אם לא לך למוסך שמכיר את המכוניות מהסוג הזה טוב טוב כך שכל דבר ישר יקפוץ לו לעיניים
בהצלחה


Sent from my SM-N960F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...