Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני סבלתי מעצירות במשך שנים רבות וארוכות מגיל של הבחור,

בואכה צבא והמשיך למילואים ולחיים האזרחיים עד לפני כ 12 שנים.

לפעמים הייתי מחכה 5 ימים עד יציאה, מדובר בסבל בלתי יתואר,

מחוץ לבית המצב רק החמיר, אפילו בבית מלון או בנופש.

היתי אצל כל רופא מצוי ולקחתי תרופות שונות שחלקן הוזכרו כאן כולל

סיבים תזונתיים וכו'.

 

הישועה הגיעה מאשה אחת ששוחחה עמי בקופ''ח, מסתבר שהגורם לעצירות

היה פשוט חוסר מים, מאז אני מתעורר בבוקר עם שתי כוסות מים פושרים ומקפיד

לשתות מים במשך היום גם. הבעיה נפתרה לאלתר תודה לאל ולאשה החכמה הזו.

 

יתכן מאד שהבעיה לא רפואית גם אצלו, סטרס של נוער מלווה עם חוסר בשתיה

בעיקר בבוקר עם היקיצה, אצלי כנער מתבגר היו גם כל מיני תופעות כגון נשירת שיער,

מתח רב ונטיה לשבור כילים (כעס)

הכל עבר כמובן.

 

מאידך בלי קשר עם נסיבות החיים וכל מיני ת''ל של כדורים שנטלתי יש לי בעיות עיכול אחרות

לא פשוטות (נטיה לריפולוקס ומעי רגיז לעיתים) ואני מטופל אצל דיאטנית קבוע.

 

בהצלחה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

פורסם

חסר קצת רקע.

האם זה מילדות או החל פתאום? האם היה שינוי בשגרת החיים כשזה החל?

האם חקרתם את התזונה ווידאתם שהוא אוכל נכון ושותה מספיק?

האם ניהלת יומן אוכל כדי לראות האם מאכלים מסויימים גורמים או מחריפים את הבעיה?

האם הנורמלקס/פגלקס עוזר? למיטב ידיעתי אין בעיה לקחת לתקופה ארוכה, זה בסך הכל סיבים לריכוך היציאות.

אם התזונה תקינה והנורמלקס לא עוזר, יתכן ואין ברירה אלא להתחיל לעשות רעש בקופת החולים שיתייחסו ברצינות, או ללכת למומחה באופן פרטי ואם יגלו משהו, לתבוע את הקופה להחזר על האבחון והטיפול. (יש למשל תסמונת מעי רגיז שיכולה להתפרץ בגיל ההתבגרות ועצירות היא אחד הסימפטומים, גם צליאק יכול להתרפץ בגיל מאוחר ולגרום לכך), בקיצור, להפוך שולחנות.

 

יש מרפאות לטיפול בעצירות כרונית, בחיפוש קצר מצאתי את זו של אסותא:
https://www.assuta.co.il/?catid={E0BA7108-107C-45CB-86E9-3ABBDCCA5AA3}

פורסם

קח אותו לסיבוב על פרארי.

באיטליה זה פתח לי סתימה של 4 ימים.

 

בכל אופן כדאי לבדוק רופא פרטי ולא מהקופה, פתאום מוצאים דברים.

 

בינתיים מיץ שזיפים יכול לעזור ועל מנת שלא יהיה כואב מידי בהתחלה אפשר לעזר בנר גליצרין.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם (נערך)
בתאריך 31.5.2020 בשעה 13:53, NTL83 כתב:

בינתיים מיץ שזיפים יכול לעזור ועל מנת שלא יהיה כואב מידי בהתחלה אפשר לעזר בנר גליצרין.

 

גן העצמאות נפתח ! לא חבל על הנר.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...