Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, sperial כתב:

ההגדרה של "פעולת מעיים נרומלית" מאד אישית, ותדירות היציאות שונה מאד בין אנשים שונים. לכן אין ברירה, אלא להוועץ ברופא באופן אישי ולא בגורואים של קארזפורום או כל אתר אחר. אם אינו מקבל תשובה מספקת מרופא המשפחה צריך לשקול ייעוץ של גאסטרואנטרולוג, שיוכל לקבוע שמצבו תקין או שצריך לבצע בירור כזה או אחר. 

שים לב שכתבתי בהודעה שהלכנו איתו לגסטרו וטענו שאין לו כלום (אפילו לא בדקו אותו)

פורסם

יש פה כנראה שילוב של אלמנט מנטלי פיסיולוגי ותזונתי.

מומלץ שהנער יקפיד על תזונה מלאת סיבים, שתיה רבה של נוזלים,  כושר ואולי קצת יוגה\מדיטציה.

 

אני לא רופא אבל אולי זה יכול לעזור. בנוסף אין לי רופא להמליץ עליו.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

סביר להניח שמדובר בתזונה מחורבנת, להבדיל מתזונה מחרבנת.

  • מצחיק 4

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שוקו... תן לנער שוקו.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

יש אבקה ללא טעם וצבע שנקראת פגלקס נוטראל, שים לפי ההוראת ושתה במים או מיץ. אם זה לא עוזר יש חומר שלוקחים כהכנה לקולונוסקופיה - קרא כאן https://www.tasmc.org.il/Articles/Gastro/pages/gastroscopy-preparations.aspx

חשוב לאכול מספיק ירקות ולהוסיף לאוכל בנפייבר שקונים בסופרפארם.

בהצלחה. יש מצב שאם כל זה לא עוזר - שזה פסיכולוגי וצריך ייעוץ.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

לא יודע מה זה הפגלקס, אבל את הפיקולקס בשום אופן לא לקחת בלי הוראת רופא. זו תרופת מרשם לשימוש חד פעמי כהכנה לבדיקות מעי, ויכולה לגרום סיבוכים חמורים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבת שלי שעברה ניתוח חסימת מעיים בגיל חצי שנה השתמשה בפגלקס  יותר משנה, זה מרכך את היציאות. כמובן שהכנה לקולונוסקופיה זה חד פעמי. 

אני ממליץ  רק מנסיון אישי שלי- אני לא רופא

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

וגם בשימוש לד פעמי יש סיבוכים. לכן אין להשתמש אלא לאחר בדיקה על ידי רופא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באמת, 

מי אתם אנשים שיש להם את הרהב להשיא עצות בתחום הרפואה שיכולות ליצור סיכון ממשי לבריאות?

מאיפה אתם באים? למה אתם עושים את זה?

האם אתם סבורים שההערה "הכותב אינו רופא" מרככת את השרלטנות הזו?

(אין כאן כוונה למישהו ספציפי, לכולכם).

מעתה, מי שיגיב, שיגיב רק מנסיון וידע אישי, שיכולים לתת לפות"ש כיוון כלשהו לפתרון. לא מתוך שום דבר אחר.

ידי ההנהלה יהיו קלות על ההדק בכל תגובה בנושא רפואית. 

 

  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 28.5.2020 בשעה 00:47, אלי 12 כתב:

 

מה עושים? יש למישהו המלצה לאיזשהוא טיפול שיעזור?

תודה רבה מראש. 

 

אולי יש לערוך את הכותרת - נא להשיב רק אם אתה רופא.

נתתי את המלצתי מנסיון אישי, כמו שביקש פות״ש, מצידי תמחקו את מה שכתבתי, או שתעבירו לפורום רפואי כלשהוא. בריאות והקלה מהירה לבחור

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, אלי 12 כתב:

שים לב שכתבתי בהודעה שהלכנו איתו לגסטרו וטענו שאין לו כלום (אפילו לא בדקו אותו)

 

אז תלכו לגסטרו אחר. לפעמים התפקיד שלנו בתור מטופלים זה להתעקש מול הרופא או למצוא רופא אחר.

 

זה לא אמור להיות ככה, אבל זה ככה לפעמים.

 

אולי אפילו אם יש לכם מושלם - לחפש גסטרו שמתעסק בעיקר בילדים או צעירים וללכת אליו דרך המושלם או באופן פרטי.

מאיפה אתם בארץ? אולי אוכל להמליץ

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם

הבן שלי סבל מעצירויות כשהיה קטן.

הוא קיבל נורמלקס, שזו תמיסה של סיבים שאינה דורשת מרשם. ניתקלתי גם במבוגרים שנעזרים בה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

גם אני לפעמים סובל מעצירות זמנית, של כמה ימים.
בזמן האחרון סיגלתי לעצמי שינוי בתזונה באופן כללי כגון הימנעות מבצקים ולחם לבן, אורז, פחממות (פסטה וכו׳) ויותר אכילה של סיבים תזונתיים ופירות יבשים (למשל בחביתה בערב אני מוזג כף שיבולת שועל וכף זירעי צ׳יאה), לפני שינה אני שותה מיץ שזיפים ולא נמנע ממאכלים חריפים מאוד (כן עושה קצת כאבי בטן אך נפלא ליציאות) כל זה עם לפחות ליטר מים ביום (המון למי שלא רגיל לשתות מים באופן כללי) ופעילות ספורטיבית של לפחות הליכה למשך בערך חצי שעה-40 דקות ביום נותנים תחושה טובה של התרוקנות והרגשה קלילה באופן כללי, אם אפשר להימנע גם מסוכרים ומטוגנים בכלל מבורך, כמובן שהכל נאמר מנסיון אישי ויכול להיות שלא מתאים למישהו אחר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם הייתי סובל כרוני מעצירות, הייתי משלב שזיף מיובש אחד או שניים ביום. 

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...