Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלון: מהי צורת הנהיגה שלכם ומדוע?


green
שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי מעל לחודש שלא נהגתי התשובה שלי זה - מה זה לנהוג?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה מתחלקת ל-2:

 

- בשעות פעילות, בין בעיר ובין שמחוצה לה נוסע כמו סבתא או במילותיו של @discoTD5 כמו אחד מקבוצת סיכון.

-בשעות הריקות והפנויות, החוליגאן בא לבקר ושואל "נו, עכשיו אפשר לנהוג או שעדיין גריאטריה כאן?". סה"כ רכב עממי (208, 1.2 מטורבת), אבל כיף לנהיגה נמרצת.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי מהר שאני יודע בלי לסכן אף אחד.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, kompy כתב:

במקום שהרכב בימני יאט כמעה, הוא מגיע בשיא המהירות ומהבהב לי עם התאורה, מה אתה בכלל עושה פה ומפריע לי בדרך?!

זה היית אתה??? 

  • מצחיק 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורונה לדעתי מדגימה יפה איך חלק מעומסי (הקלים שבניהם) נגרמים בגלל תרבות נהיגה. למשל, כביש בגין בירושלים, בערך חצי מהתנועה בו בשעות הצהוריים ביחס לתקופה נורמאלית אבל התנועה זורמת בערך באותה מהירות. לא מעט נהגים "נרדמים" בתניב האמצעי או השמאלי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

כבישים ישרים עם כמה נתיבים, לא משנה אם עמוסים או ריקים, אין לי עניין בהם למעט הגעה רגועה ליעד ולכן נוהג בסבבה.

הנסועה שלי נמוכה ואני אשכרה מחכה לשיוטים האלה. גם צריכת הדלק לא משחקת תפקיד - כמה שאהיה סבתא, זה לא יביא לי את הדו ספרתי גם ככה.

בכבישים מפותלים ודלילים אני לוחץ ונהנה.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כנראה בזכות העובדה שאת האדרנלין אני מוציא בצורה אחרת.

לפני 30 שנה היתה לי פורד סיירה שבמקרה נכנס לה מנוע 2ליטר גיר 5 הילוכים בקאקס קצר,ברקסים כפולים מאווררים,וכו' -לא ידעתי שקוראים לזה דריפט,קראנו לזה לזרוק זנב ארוך.

כיום נוהג רגוע,נהנה מהמוזיקה/רעש של הילדים. לא ממהר לשום מקום.

כנראה בזכות העובדה שאת האדרנלין אני מוציא בצורה אחרת.

משתעשע4.jpg

DDD_9212.jpg

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב

בערך 95% מהזמן נסיעה רגועה מאוד, משתדל להשתמש בנהג אוטומטי / הגבלת מהירות עפ״י המהירות המותרת + 5מל״ש.

רציונל: לא רוצה לחטוף דו״ח, לא רוצה להלחיץ אף אחד (בתוך או מחוץ לרכב). לרכב יש המון כח והוא מפתח מהירות בקצב מסחרר, וממש לא בא לי לאבד את הרשיון על שטות.

אני גם לעתים רחוקות מאוד מתעצבן על הכביש, באופן שקצת הפוך מרוב האנשים שאני מכיר אני מתעצבן לאט יותר (משמעותית) בתוך הרכב מאשר בתוכו. מישהו חותך? נוהג כמו אדיוט? נצמד מאחור? נותן לו לעקוף ושיהיה לו לבריאות, סטטיסטית הוא כבר ישלם על זה מתישהו...

בנוסף, כיום אני נוהג בכלי חזק משמעותית כמעט מכל דבר אחר על הכביש, ומצאתי שזה גורם לי לנהוג עוד יותר רגוע - אין טעם להכנס לתחרויות כאלו ואחרות כי אני יודע מראש מה התוצאה, זה לא באמת מאתגר.

 

5% מהזמן, כשאני לבד ברכב ולבד בכביש שאינו עירוני, נותן לחיצות פה ושם בשביל לקבל מנת אנדרנלין. 

רציונל: זה כיף, סיכון נמוך. הרכב מגיע ל100 קמ״ש בקצת פחות מ3 שניות וזו תחושה משכרת.

 

אופנוע

לאחר שראיתי שלנהוג לאט באופנוע זריז זה הרבה יותר מאתגר לעומת רכב (אין איתך נוסעים, האופנוע ״מבקש״ את זה, התחושה הרבה יותר מתגמלת לעומת רכב), החלפתי לאופנוע שפשוט... לא נרכב מהר. ההארלי שלי מרגיש בנוח באזור ה70 מל״ש, ומתחיל להחנק באזור ה100 מל״ש. לכן גם בו אני נוהג באופן רגוע מאוד - לעתים אזנק בזריזות בשביל הפיצוצים והדרמה, אבל מעט מאוד פעמים ארכב מעל המהירות המותרת בהפרש ששווה אזכור.

אני רוכב עם מיגון מלא (קסדת פול פייל, מעיל עם שריון, מגפי רכיבה גבוהים, כפפות מלאות עם מיגון למפרקים, ברכיבות ארוכות לוקח ג׳ינס עם קוולאר.

רציונל: מעדיף לא למות / להפצע באופן חמור.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שעלתי על רכב, אני נוהג רגוע ומחושב, אך כן אוהב לנהוג במהירות ( עולה במתינות) בכבישים שזה אפשרי. ( לא בהגזמה או במהירות מופרזת כמובן) החיסכון בדלק זה בונוס לא המטרה. 

 

אבל היו שנים שלזוגתי היו כל תקופה מסוימת רכבים חדישים ( חליפיים) ובתור חובב נהיגה הייתה חייב לבדוק את גבול היכולת/התנהגות/דינמיות/נוחות של כל רכב, וגם כדי לחוות רכבים שנים. כלומר, כן הייתי מדביק את דוושת הגז עד הרצפה.

( היה דלקן אז דלק לא היה רלוונטי) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתוך העיר רגוע (למעט כיכרות).

מחוץ לעיר מהירות גבוהה מאוד בהאצה מבוקרת (שימוש באופציה הידנית באאוטלנדר).

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Krd כתב:

הקורונה לדעתי מדגימה יפה איך חלק מעומסי (הקלים שבניהם) נגרמים בגלל תרבות נהיגה. למשל, כביש בגין בירושלים, בערך חצי מהתנועה בו בשעות הצהוריים ביחס לתקופה נורמאלית אבל התנועה זורמת בערך באותה מהירות. לא מעט נהגים "נרדמים" בתניב האמצעי או השמאלי.

 

מזל שיש שול רחב לעקוף בו 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי באנשים שנוסעים אותי, מצב הרוח, וכמובן המוזיקה המתנגנת ברכב.

באופן כללי ולצערי אני מוכרח למשוך את רוב ההילוכים בשביל להישאר בקצב התנועה ולמנוע כמה שיותר צפצופים,
שזה אגב נורא לא נוח לעמוד ראשון ברמזור עם 75 כוח סוס, כאשר מאחוריי מצפצפים לי כאילו אני מינימום GTI.

בהחלט כמות כוח של 120-150 היו משרים עליי יותר רוגע בנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Krd כתב:

הקורונה לדעתי מדגימה יפה איך חלק מעומסי (הקלים שבניהם) נגרמים בגלל תרבות נהיגה. למשל, כביש בגין בירושלים, בערך חצי מהתנועה בו בשעות הצהוריים ביחס לתקופה נורמאלית אבל התנועה זורמת בערך באותה מהירות. לא מעט נהגים "נרדמים" בתניב האמצעי או השמאלי.

 

יש לי חבר אופנוען שרוכב הרבה שנים ורואה את ראש הטור של הפקקים שהרבה פעמים נוצרים והוא טוען בדיוק את זה, רובם יכלו להחסך אם היו פחות טמבלים על הכביש לטענתו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...