Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבצע האצות קשות על מנוע קר, נוסע רגוע בדקות הראשונות כדי לא ליצור בלאי גדול ולא להרוס את הטורבו (אם מדובר בארונה, במאזדה אין טורבו).

משתדל מאוד לעשות האצות רגועות איפה שאפשר.

איפה שאי אפשר, לוחץ יותר על הגז, אבל לא בהגזמה.

תאוצות הביניים ותאוצות בנתיבי האצה קצרים טובות גם בארונה וגם ב-3. כך גם עקיפות קצרות בכבישים דו סטריים, כשנתקעים מאחוריי איזו משאית או טרקטור שבקושי נוסעים בכביש של 90 קמ"ש.

הנסיעה שלי לעבודה היא בדרך כלל בשעות העומס וכך גם בחזור, כך שאין אפשרות לשייט לאורך זמן.

 

בכל אופן אני משתדל לנהוג רגוע כמה שאפשר, בארונה אני מאוד נזהר כי די קל להגיע למהירויות גבוהות, מאוד מהר אפשר להגיע למהירות החוקית של הכביש גם בלי ללחוץ ובלי להשתולל.

הנהיגה הרגועה נובעת מרצון לחסוך בדלק ולא לגרום נזק לרכב.

בינינו, גם אין הבדל משמעותי ברוב המקרים אם אגיע ב-7 או שאגיע ב-7:05. אין לחץ.

 

 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מאד תלויה ברכב. ברכב חזק אי אפשר לנהוג רגוע לפרק זמן ארוך. תמיד יבוא איזה נהג שידליק ולא תמיד חיובי.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אוהב להיות בימני ובראש שקט בלי שמישהו יעשה לי אורות ושטויות. 

אם פתאום יש מישהו שנוסע בצורה איטית להחריד, אני עוקף אותו בהפגנתיות עם לחיצה טובה על הגז כדי טיפה לשחרר עצבים.

 

פורסם

 ברכב שלי נוהג נוהג יותר אגרסיבי, יותר קטן ויותר חזק, בטנק של אשתי נוהג רגוע.

צריכת דלק לא באמת מעניינת, שתי הרכבים לא הכי חסכוניים ממילא.

פורסם

רגועה בתוך העיר

 

 בבין עירוני וכביש מהיר תוקף קצת עם הגז

לא קיקדאון בירידות אבל כן בדרכ מעל מהירות מירבית

פורסם (נערך)
בתאריך 18.4.2020 בשעה 12:33, doesnotmatter כתב:

נהיגה די ״אגרסיבית״.

את מרבית מהיום שלי אני שורף על הכביש וצריכת הדלק לא רלוונטית, אז אין לי בעיה לתת קיק-דאון חופשי. במיוחד כשאני נתקל בהרבה אדישים. 

אני גם די אוהב את זה. יש מנוע טורבו, זה מתבקש. 

אכן אני דומה לך 😁

הנאה מהנהיגה רוב הזמן, בעיר כמובן זה שונה אבל עדיין כיף

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

לפחות תרשמו איזה מנוע ורכב יש לכם. מנועי טורבו יש גם בנפח 0.9 ליטר וזה לא נשמע מגרה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 53 דקות, 98civic כתב:

לפחות תרשמו איזה מנוע ורכב יש לכם. מנועי טורבו יש גם בנפח 0.9 ליטר וזה לא נשמע מגרה.

מנוע 2.0 מוגדש כמובן 230 כ"ס עם מומנט 37.5

קובי

:-)

פורסם
לפחות תרשמו איזה מנוע ורכב יש לכם. מנועי טורבו יש גם בנפח 0.9 ליטר וזה לא נשמע מגרה.
בס"ד

2 ליטר טורבו, 240 כ"ס עם 36 קג"מ.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

2 ליטר בלי טורבו, 8 שסתומים עם 100 כ"ס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 5 שעות, 98civic כתב:

לפחות תרשמו איזה מנוע ורכב יש לכם. מנועי טורבו יש גם בנפח 0.9 ליטר וזה לא נשמע מגרה.

 

A4 עם בערך 270 סוסים ו45 קג"מ.

CX9 עם 250 סוסים ו43 קג"מ.

×
×
  • תוכן חדש...