Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
 
A4 עם בערך 270 סוסים ו45 קג"מ.
CX9 עם 250 סוסים ו43 קג"מ.
בס"ד

דיזלים?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

לא דיזל, הA4 לא סטנדרטית, 211 סוסונים במקור, 2.0 טורבו.

הCX9 סטנדרטית, 2.5 טורבו סקייאקטיב מתודלק בדלק פרימיום.

  • מעניין 1
פורסם

עכשיו נהיה תרד מעניין. אי אפשר לנסוע עם הספקים כאלה רגוע.
ומצטרף לרשימה , 3.0 ליטר טורבו n55 עם כ 370 סוסים וכ 55 קגמ.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

ותכתבו גם איפה. יש הבדל בין נהיגה מחדרה לנתניה לבין נהיגה בכביש מהיר אירופי, ושוב לכביש אמריקאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 1 שעה, 98civic כתב:

עכשיו נהיה תרד מעניין. אי אפשר לנסוע עם הספקים כאלה רגוע.
ומצטרף לרשימה , 3.0 ליטר טורבו n55 עם כ 370 סוסים וכ 55 קגמ.

בטח שאפשר. אתה פשוט מחליט לא להיות במוד מלחמה כל הזמן.

B58 סטוק (51 קג"מ, 340 סוס וסוסה).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מצטרף עם נתונים קצת יותר צנועים :)

מאזדה 3 מנוע 2.0 אטמסופרי, 165 כ"ס, ככל הנראה 21 קג"מ. אוטומט פלנטרי 6 הילוכים.

סיאט ארונה מנוע 1.0TSI, 115 כ"ס, 20.4 קג"מ. DSG7.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כשאני ברכב שלי (1.4 טורבו, 160 ומשהו כ"ס) אני דואג לנהוג בדרך כלל (כשאני לא חולם) בערך ב-10-15% יותר מהר מהתנועה. מאפשר לי לפנות יותר קשב לרכבים שלפני כי אני כמעט ולא צריך לחשוב על הרכבים שמאחורי. אבל לא מנסה לנסוע מהר לשם הנסיעה המהירה, בטח שלא בתוך העיר. כל זה נכון לגבי כבישים סתמיים - רחובות או כבישים בינעירוניים ישרים. בכבישים מפותלים הקצב - בלי באמת שליטה מודעת - עולה ומפסיק לעלות כשהמהירות מגיעה לכזו בה אני עדיין רואה את נקודת הבלימה שלי בכל רגע נתון (כלומר מהירות כזו שאם אני בולם עכשיו, אני יודע איפה אני עוצר).

פה ושם מתפלק לי איזה 150-180 בלי לשים לב, אבל זה מאוד נדיר, זה נגמר מהר מאוד, וזה בכלל מעולם לא קרה אדוני השוטר.

 

ברכבי מבחן שמתי לב למשהו מאוד מעניין - לכל רכב יש אופי אחר ומחוץ לנקודות בהן אני בוחן משהו ספציפי שמתי לב שאני נוהג בכל אחד אחרת. ואני לא מדבר על סיטרואן C5 איירקרוס המאוד רגועה מול C63 הברוטלית, אלא גם על מכוניות שלא הייתי מצפה. שתי דוגמאות שאני זוכר מאוד בבירור היו לקסוס LC שבתוכה מצאתי את עצמי משייט הרבה מאוד שעות על 85 קמ"ש בנתיב הימני, ומולה את מאזדה 3 שגרמה לי לנהוג הרבה יותר מהר ממה שאני רוצה להודות.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
בטח שאפשר. אתה פשוט מחליט לא להיות במוד מלחמה כל הזמן.
B58 סטוק (51 קג"מ, 340 סוס וסוסה).
נכון לכמה דק ראשונות עד שאיזו קורולה עם פנסיאונר חוסמת נתיב ב 40 קמש או נהג מונית שדופק פניה ימינה מנתיב שמאל ללא איתות. להמשיך למה מוד מלחמה?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, 98civic כתב:

אי אפשר לנסוע עם הספקים כאלה רגוע.

זה בתגובה לזה. 

שלא ישתמע שאני רגוע כל הזמן, מאוד כיף לשחרר לחיצה מדי פעם ולהיעלם לאיזה עגלה עם סוסה שמעכבת אותי. אבל כשהכביש סתמי וישר, אני לרוב פשוט מוריד טורים תרתי משמע. 

משאיר את הריכוז המיוחד לכבישים המעניינים.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 2 שעות, itaysamurai כתב:

בטח שאפשר. אתה פשוט מחליט לא להיות במוד מלחמה כל הזמן.

B58 סטוק (51 קג"מ, 340 סוס וסוסה).

 

ועל זה נאמר 

 

Any man who must say, "I am the King", is no true king

 

זה שיש לך רכב חזק לא אומר שצריך להוכיח את זה לכולם כל הזמן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כעיקרון נוהג בדרך כלל רגוע. לא לאט אבל לא פראי. הסיבה היא שאני נוסע לא מעט ןפשוט ככה מגיעים פחות עייפים.

 

בתוך העיר משתדל לא לנסוע מהר מידי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רגוע אבל לא איטי, זה בעיקר מתבטא בהאצות מתונות וחכסחוניות או הורדת הרגל מהגז שרואים אדום מרחוק.
באופנוע זה משתנה, איתו לפעמים כיף להאיץ מהר ולנסוע אגרסיבי אבל גם בו רוב הפעמים חסכוני ורגוע בעיקר כי יש יותר מידי מכוניות על הכביש.
פניות תמיד נהנה(באופנוע)

פורסם
 

ועל זה נאמר 

 

Any man who must say, "I am the King", is no true king

 

זה שיש לך רכב חזק לא אומר שצריך להוכיח את זה לכולם כל הזמן.

תדע לך כשיש רכב חזק אתה ממש לא רוצה להוכיח לאף אחד שום דבר כי מראש התוצאה ידועה. עם זאת כשנוסע לידך איזו amg או איזו אמריקאית עם v8 (כי על v6 אטמוספרי אתה פשוט לא מסתכל) אז כיף לתת בראש. מעבר לזה בעיר אין מה לעשות עם הכוח הזה אז נוסעים יחסית רגוע , לכמה דקות. [emoji4]

 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...