Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלון: מהי צורת הנהיגה שלכם ומדוע?


green
שימו לב! השרשור הזה בן 1466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מהי צורת הנהיגה שלכם? למשל:

רגועה, רגועה משולבת עם רגל בינונית, רגועה משולבת עם רגל כבדה, רגל כבדה על הגז.

 

מדוע? למשל:

חסכון בדלק, רצון לשמור על הרכב, לא יקדם אותי מהר יותר ליעדי, אני לא ממהר לשום מקום, לא מהנה אותי, יקדם אותי מהר יותר ליעדי, מהנה אותי, אין לי סבלנות, לא איכפת לי מצריכת דלק.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי צורת נהיגה רגועה מהסיבה של צריכת רכב דלק, אך בעיקר כי הרכב לא מסוגל לנהיגה נמרצת ומהנה באזור הררי.

כאשר אשתדרג  לרכב שאני רוצה צורת הנהיגה תשתנה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן בסיסי נהיגה רגועה. לא משנה לי אם אגיע הביתה אחרי 22 או אחרי 24 דקות, ומצידי שכולם יעקפו אותי.

 

אבל זה נכון עד שמישהו "מביא לי את הסעיף" - בדרך כלל מדובר במקרה השלישי של גניבת פניה בתוך קילומטר. בהחלט יכול לגרום לי לעשות לו דווקא, ואז, כשהוא תקוע מאחורי, להוריד 10 קמ"ש.

  • רעיון גרוע 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 זה מאוד תלוי.

תלוי בסוג הרכב בו אני נוהג.

תלוי "איך אני מחליט שאנהג" - לפעמים יוצא מהבית כדי לנהוג "כמו סבתא", לעיתים לא (יותר נמרץ).

תלוי במוסיקה המתנגנת ברכב.

 

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגוע, 'נהג-אוטומטי' נעול על 80 קמ"ש בבין-עירוני.

לעומת זאת, אוהב 'לתקוף' פניות/ככרות, לכן נאלץ להחליף צמיגים קדמיים בתכיפות גדולה יותר(כתפיים שחוקות).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהיגה די ״אגרסיבית״.

את מרבית מהיום שלי אני שורף על הכביש וצריכת הדלק לא רלוונטית, אז אין לי בעיה לתת קיק-דאון חופשי. במיוחד כשאני נתקל בהרבה אדישים. 

אני גם די אוהב את זה. יש מנוע טורבו, זה מתבקש. 

Mazda 3 2.0L, 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב רגוע עם חריגות כאשר אני נוסע בשעות לילה,  אבל הקורונה השחיתה אותי- כבשים ריקים, דלק זול ועבודה חיונית.

עריכה אחרונה על ידי Krd
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Krd כתב:

לרוב רגוע עם חריגות כאשר אני נוסע בשעות לילה,  אבל הקורונה השחיתה אותי- כבשים ריקים, דלק זול ועבודה חיונית.

 

SAME SAME.

הצריכה שלי בתוך העיר עברה למספרים בין עירוניים בנסיעה רגועה,אז אני מרשה לעצמי לשחרר קצת וללחוץ על הגז.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגועה ובטוחה.

אני נוסע בעיקר בעיר, ונוהג לרוב על יונדאי גטס משנת 2006 (אז אין כזה דבר נהיגה חסכונית עם השתיין הזה).

אני נוהג רגוע מכמה סיבות עיקריות:

הראשונה והחשובה ביותר, היא להפחית כמה שיותר את הסיכון לתאונה וכדו'. אני נוסע הרבה בשכונות צפופות, בשעות עומס ובמקומות עם הרבה אנשים. אני נוהג כך שאני תמיד מוכן למקרה שאחת המכוניות החונות תפתח עליי את הדלת, ילד פתאום יקפוץ לכביש וכו'. אני נוסע הרבה עם חברים שלי שנוהגים מהר בעיר ועם ביטחון, אבל אני תמיד חושש מכך שמישהו יעבור נתיב בלי להסתכל כמו שצריך במראות, או שאיזה כלב/חתול/חזיר בר יקפוץ להם לנתיב, ואם הם היו נוסעים קצת יותר לאט היו יכולים למנוע סיכונים.

 

הסיבה השנייה היא שלנסוע מהר בתוך העיר לא יעזור לי להגיע יותר מהר ליעד. כולם מגיעים בסוף לאותו רמזור/צומת ורק לעתים נדירות לנסוע מהר יותר בתוך העיר באמת מסייע לקיצור זמן ההגעה. וגם אם כן, לקיצור דקה-שתיים מזמן ההגעה יש השפעה מאוד קטנה לדעתי.

 

הסיבה השלישית היא אכן שמירה על האוטו. ברוב הזמן אני נוהג על אוטו יחסית ותיק ואני אשמח שימשיך ללוות אותי עוד שנים רבות, ולכן אני מתייחס אליו בהתאם. בנוסף, בדר"כ נסיעה יותר אגרסיבית תגדיל את הבלאי ואת עלויות האחזקה (בלמים, צמיגים, מתלים) ואני אשמח לחסוך איפה שניתן.

 

עם זאת, כאשר אני נוסע ברכבים אחרים, סגנון הנהיגה משתנה טיפה.

לדוגמה כאשר אני נוהג ברכב עם מנוע מוגדש, זה אכן מתבקש ללחוץ קצת יותר בתאוצות וביציאות ממקום למרות שאין באמת צורך. אין מה לעשות, שעוברים מרכב בעל מנוע אטמוספרי לרכב עם טורבו ישנה תקופת "הסתגלות" שבה הרגל קצת יותר כבדה על הדוושה (בהתלוות חיוך על הפנים). 

 

 

Kia Rio 1.0 2019

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתוך העיר - רגוע מאוד ובטוח. יש הרבה הפתעות ועצירות גם ככה, נותן למתחכמים לעקוף מאיפה שהם רוצים (במקומות שאפשר) ומשתדל להשאיר כמה שיותר מקום לתיקון טעויות של אחרים ושלי.

מחוץ לעיר - רגועה משולבת עם רגל כבדה. כבישים מהירים לרוב גם ככה משעממים, ואם אפשר ללחוץ אז זה הזמן, פלוס זה משאיר אותי כך מאוד קשוב לסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשששש....לפי מה שרשמתם אל תצאו מהבית! אתם בקבוצת סיכון. 

  • מצחיק 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי עד כמה אני ממהר ליעד וכמה אני עצבני. לרוב מעדיף האצות רגועות, הרכב לא רכב ספורטיבי. מעביר הילוכים בשנייה שזה מתאפשר ובכך מקרב את נתוני צריכת הדלק לרמה של קטנוע.

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, discoTD5 כתב:

פשששש....לפי מה שרשמתם אל תצאו מהבית! אתם בקבוצת סיכון. 

 

אתה לא מבין(או שכן), עד כמה אתה צודק...

אני  מוצא את עצמי משייט בנתיב הימני, כשאני מבחין במראות בשני רכבים מגיעים במקביל בשני הנתיבים. במקום שהרכב בימני יאט כמעה, הוא מגיע בשיא המהירות ומהבהב לי עם התאורה, מה אתה בכלל עושה פה ומפריע לי בדרך?!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב בבוקר לעבודה(7 ק"מ) אני תוקף כל פנייה אפשרית ומבקש סליחה מהצמיגים והכיס שלי באותו רגע, יציאה מהירה מהמקום ועקיפות של אנשים אדישים בקיצוניות שמעכבים את התנועה.

 

בכבישים מהירים אני אוהב לשייט על מהירות גבוהה עד כמה שאפשר ושאף אחד לא יפריע לי בנתיב.

 בימי הקורונה אני מוצא את עצמי על 90 קמ"ש בנתיב הימני, הכבישים הריקים והמחשבה שאין שום פקק בהמשך מרגיעה.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלון מפליל למדי!

אסכם את זה בהנעה אחורית + כיכרות + פניות + מחלפים = הנאה מנהיגה.

מתזמן את היציאה מהבית בזמנים פחות עמוסים (לפני בואה של גברת קורונה), עכשיו זה רק מושחת יותר...

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...