Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש דוג' פאוור וואגון שנת 48-50


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש dodge power wagon 1950, הוא לא חייב להניע או ששום דבר בו יפעל.

חשוב לי פשוט שיהיו לו רישיונות.

 

פעם היו הרבה כאלה בישראל, מחפש אחד לשיפוץ לזכר הימים.

 

תמונה שיהיה קל להבין

 

5.jpg

עריכה אחרונה על ידי Aylon
פורסם
בתאריך 16.4.2020 בשעה 06:20, ירחמיאל כתב:

אני חושב שבערך 60% מאוכלוסיית העולם מחפשת כזה...
תבדוק או תחשוב על ייבוא מחו"ל?

 

אני חושב שזאת תהיה בעיה קטנה, לדעתי המשקל הכולל שלהם הוא מעל 4 טון. לא ניתן לבצע יבוא אישי 

ורישיון C1 זאת הבעיה הקטנה. 

 

יש אחת משופצת מדהים אצל חבר מועדון , אשר לעיתים רחוקות גם מגיע איתה למפגשים. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
בתאריך 19.4.2020 בשעה 19:34, YaronNahum כתב:

יש אחת משופצת מדהים אצל חבר מועדון , אשר לעיתים רחוקות גם מגיע איתה למפגשים. 

 

כנראה הכוונה לזו.

Screenshot_20200422-001519(1).png.40b46cb21048612f0a5102705d57c7d0.png

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

לפי המיקום נראה כמו ידיות טרנספר.

אם ככה ידית 4 להנעה אחורית או כפולה

ידית 3 ליחס ההעברה נמוך

ידיות 2 ו-1 לנעילה רוחבית מכאנית של כל ציר?

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

דווקא אני די בטוח ש 1 ו 2 זה שילוב הנעה קידמית ויחס העברה נמוך.

 

 

לא חושב שיש לו נעילות רוחביות.

 

לדעתי 3 זה בלם יד והידית הקטנה שמעליו שגם אפשר לחשוב שהיא בלם יד, זו מצערת יד.

 

מה זה 4 אני לא יודע, יש לה ניצרות בנסילה שלא ברור לי מה תפקידן.

 

Screenshot_20200423-093430(1).thumb.png.12507690c30d98ea537ff5dd89bc8acf.png

 

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש אחת כזו בארה''ב למכירה פומבית היום באתר ברינג א טריילר.

כמו שצוין לעיל, יש לבדוק קודם כי המשקל הכולל מותר ביבוא

Screenshot_20200502-202404_Gmail.jpg

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

1 זו ידית לשילוב היכולות גבוהה או נמוך רק אחרי שמשלבים את ידית 2 שהיא חיבור הנגב קיומית לגלגלים. ידית היא הנדברקס ברקס יד ומרגלית מספר 4 היא להפעיל את הכנת הקדמית שעובדת על PTO  ולכן יש לה נעילה שלא תופעל בטעות בזמן נסיעה. 

יש 2 דואגים פאוור וואון אחת כרגע בשיפוץ השנייה בהמתנה.

6EACD281-5C60-43E9-B935-5CA570C317E2.png

עריכה אחרונה על ידי offir
הוספת תמונה
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...