Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה חברים ,ניסיתי עם מברשת שיניים וסבון .

נראה שהחלק המחוספס יורד, זה פלסטיק שנמס ? או שניקיתי בצורה לא טובה ?

 

איך אתם מציעים לנקות את פנים האוטו שרובו סוג של דמוי עור שכזה כמו על הידיות ובאיזה תדירות?

המון תודה מראש

20200321_151401.jpg

  • מעניין 1
פורסם
לפני 10 דקות, Oren87 כתב:

תודה חברים ,ניסיתי עם מברשת שיניים וסבון .

 

 

 

שמע נראה שזה סיפור לא כ״כ יקר להחליף את זה קבל:

https://www.aliexpress.com/item/4000742643166.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4ba16db2RM57RO&algo_pvid=eebcc3d5-30a0-4799-ad29-864349b33246&algo_expid=eebcc3d5-30a0-4799-ad29-864349b33246-1&btsid=0ab6fa8115848050929495665e858a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

לדעתי החלק תפוס עם קליפסים  ( לא בעיה לפרק אותו ) 

לדוגמא :

 

 

 

פורסם

תודה ,

יש לך מושג האם הניקוי שלי הוביל לשינוי בגוון ?

איך כדאי לנקות את פנים האוטו שרובו סוג של דמוי עור שכזה כמו על הידיות ובאיזה תדירות?

פורסם
לפני 41 דקות, Oren87 כתב:

תודה ,

יש לך מושג האם הניקוי שלי הוביל לשינוי בגוון ?

איך כדאי לנקות את פנים האוטו שרובו סוג של דמוי עור שכזה כמו על הידיות ובאיזה תדירות?

תקנה APC איכותי של מגווירס , תדלל ביחס של 1 ל 10 או יותר , ותנסה לנקות תמיד בפינה נסתרת לפני שאתה מרסס על כל הרכב.

 

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם
לפני 7 שעות, Oren87 כתב:

תודה חברים ,ניסיתי עם מברשת שיניים וסבון .

נראה שהחלק המחוספס יורד, זה פלסטיק שנמס ? או שניקיתי בצורה לא טובה ?

 

איך אתם מציעים לנקות את פנים האוטו שרובו סוג של דמוי עור שכזה כמו על הידיות ובאיזה תדירות?

המון תודה מראש

20200321_151401.jpg

ספוילר
ספוילר

יש לך הרבה דרכים לנקות, יש מליון סרטוני יוטיוב בערך בנושא. תדירות? לפי ההרגשה שלך, אפשר פעם בשבוע, שבועיים, שלושה, חודש. תלוי בך, כמה אבק הצטבר. אצלי מספיק פעם בחודש כי בקושי יש אבק, אבל מדי פעם כן עושה עבודות נקודתיות על אזור כזה או אחר.
מריחה של חומר הגנה כלשהו לגומי/פלסטיק/סקאי תעזור, פחות לכלוך ואבק יידבקו. 

 

 

פורסם

כמו ששיערתי הפלסטיק עבר צריבה ואינו ניתן לתיקון. 

ניקוי, רשום לך איך. שמור על הפלסטיקים מחומרים אגרסיביים.( יש שרשור שלם על שמירת דשבורד בנעוץ)

 

הצלחה

×
×
  • תוכן חדש...