Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תושבי באר שבע נהנים משירות הסעות פיראטי בתעריף מוזל - ונהגי המוניות בעיר חסרי אונים


yorng
שימו לב! השרשור הזה בן 1525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה טועה ומטעה.

 

אתה ממש טועה.

חברות הביטוח לא טיפשות ולא תמימות.

 

ייתכן שפה ושם מפספסות אבל הם בדכ מספיק מחוכמים לא לשאול כשלא צריך ולשאול ולברר בדיוק כשצריך.

ברור שסביר שהנהג לא ידווח. אבל זה לא כל כך קשה להלחם בזה.

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 

לא יודע, מה שאני כן יודע זה כשהייתי מעורב בתאונה והייתי צריך לשאת בתוצאות אף אחד לא בא ושאל אותי מה הייתה אופי/מטרת הנסיעה ומי נסע איתי ואיך הוא קשור אליי. שתי תאונות ובאף אחת מהתאונות לא נשאלתי שאלות מהסוג הזה.

 

בעצם, זה מאוד תלוי בסוג התאונה...

ב 90% לא ישאלו כלום.

עריכה אחרונה על ידי yorng
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לצערי זה קורה אבל למה זה קורה ?

א. תחבורה ציבורית גרוע מאוד .

ב . נהגי מוניות גוזרים קופון לא קטן ומחירים גבוהים מאוד.

ג. לא נותנים להכנס לשום הובר או כל חברה אחרת כי רוצים להרוויח הרבה ומהר.

אז אולי מגיעה להם שזה קורה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרנו לששור "סוף ענף המוניות".

 

קודם כל, הובר זה יצרן של שואבי אבק. אתה מתכוון לאובר (Uber). ויש סיבות טובות מאד להלחם בפעולה הפיראטית שלה, וזה מה שקורה בהרבה מדינות - בדומה ל-airbnb. בסופו של דבר מדובר בפלטפורמה שהמודל העסקי שלה הוא העלמת מס (וגיוס כספים שלא ברור לאן יזרמו בסופו של דבר, עם קצב שריפת המזומנים שלה), ועם תקנות הביטוח הישראליות גם הונאת ביטוח.

 

אם רוצים להכניס את החברות האלה צריך לשנות את כל כללי המשחק, מה שיהפוך אותן ללא כדאיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
רק שאף אחד לא מרוויח פה.

ביטוח? אין.

מיסים (שבסופו של דבר מישהו יצטרך לשלם, כי המדינה צריכה לחיות ממשהו)? - אין.

פוטנציאל לעוד מובטלים, שיקחו עוד כסף מהמדינה? יש.

 

אז מחירי הביטוח יעלו כי חברות הביטוח יכניסו שימוש מסחרי כברירת מחדל, המיסים יעלו, והאבטלה תגדל. העיקר שנסיעה במונית תעלה לך חצי. יופי.

 

בקיצור, זה כמו להבריח סיגריות ולמכור אותן בזול. לא יוצא מזה שום דבר חוץ מנזק.

מי שמרוויח פה זה הנוסע והנהג.

ברוב המקרים לא מדובר בנהגים שעובדים בזה למחייתם אלא משלימים הכנסה על הדרך. אם היינו חיים במדינה מתוקנת שבאמת מעודדת קארפול, מי שהיה מרוויח מזה מעבר לסכום שפטור ממס היה משלם מס כמו כל עוסק פטור שהוא גם שכיר וגם המדינה היתה מרוויחה את החלק שלה, מעבר להקלה בגודש התנועה וזיהום האויר. רק שאצלנו אסור אז אי אפשר להצהיר על הכנסה ממקור לא חוקי ולשלם עליה מיסים...

ביטוח? אין בגלל ההגדרה הארכאית של "הסעה בשכר". אם המדינה רוצה לקיים קארפול יעיל שיפחית את הגודש בכבישים ויקטין את זיהום האויר, צריך לשנות את זה. אם לא רוצים, גם בסדר. אבל לפחות שישקיעו בתחבורה ציבורית יעילה במקום להפוך את הרכב הפרטי לצורת התחבורה הכי משתלמת. כרגע יש או תחבורה ציבורית גרועה, או פקקים שרק מתגברים כל שנה ברכב פרטי, או קארפול התנדבותי ללא מטרת רווח. 3 אופציות מעפנות.

הקידמה תמיד הביאה איתה פוטנציאל למובטלים, וחפרו על זה מספיק בשרשורים המקבילים על מקצועות שנעלמים ומתעדכנים עם הזמן.

לקראפול בתשלום יש המון יתרונות לצרכנים, לנהגים ולמדינה, שזה בעצם כולם. הציבור צריך להידפק בגלל שאיזו קבוצת כח שעד עכשיו קיבלה בלעדיות מהמדינה על תחום ההסעות מתנגדת לקידמה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משלימים הכנסה על הדרך?

1500 שקל בסופ"ש+חלטורים במהלך השבוע אחרי הוצאות כפול 4 שבועות זה באיזור ה6,000 בחודש.

אם הבן אדם מרוויח חוץ מזה,נדרש פה תיאום מס שיעלים לפחות 30% מההכנסה הזו אחרי מס וסוציאליות.

 

YONG,אותך לא שאלו,אבל אם היה עוד נוסע ונזקי גוף יכול להיות שהיו מתחילות לצוץ שאלות.

 

זה בלי לדבר על זה שנפגעות חברות ליסינג ומקומות תעסוקה כי לפי איך שה"דבר" הזה עובד נראה כי חצי מהמחלטרים עם הרכב ליסינג של ההורים/שלהם/קרובי משפחה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ואחרי 30% מס זה כבר לא משתלם? אם תוספת 4200 ש"ח נטו בחודש זה גרושים בשבילך, אני מקנא בך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואחרי 30% מס זה כבר לא משתלם? אם תוספת 4200 ש"ח נטו בחודש זה גרושים בשבילך, אני מקנא בך.

 

כנראה שזה יהיה הרבה יותר מס ותישאר עם איזור ה3.

כי אם אתה עוסק אתה משלם מע"מ שזה 17% ובט"ל וסוציאליות+מתאם עם המשכורת הרגילה.

 

אבל לא שווה לי ה4200 שקל האלה בידיעה שאני עובד סופי שבוע+לוקח על עצמי סיכון ביטוחי גבוה,שאותו אין לי שום דרך להעריך.

מה המשמעות של ביטוח לא תקף?רק החובה וצד ג או גם החובה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שמרוויח פה זה הנוסע והנהג.

ברוב המקרים לא מדובר בנהגים שעובדים בזה למחייתם אלא משלימים הכנסה על הדרך. אם היינו חיים במדינה מתוקנת שבאמת מעודדת קארפול, מי שהיה מרוויח מזה מעבר לסכום שפטור ממס היה משלם מס כמו כל עוסק פטור שהוא גם שכיר וגם המדינה היתה מרוויחה את החלק שלה, מעבר להקלה בגודש התנועה וזיהום האויר. רק שאצלנו אסור אז אי אפשר להצהיר על הכנסה ממקור לא חוקי ולשלם עליה מיסים...

ביטוח? אין בגלל ההגדרה הארכאית של "הסעה בשכר". אם המדינה רוצה לקיים קארפול יעיל שיפחית את הגודש בכבישים ויקטין את זיהום האויר, צריך לשנות את זה. אם לא רוצים, גם בסדר. אבל לפחות שישקיעו בתחבורה ציבורית יעילה במקום להפוך את הרכב הפרטי לצורת התחבורה הכי משתלמת. כרגע יש או תחבורה ציבורית גרועה, או פקקים שרק מתגברים כל שנה ברכב פרטי, או קארפול התנדבותי ללא מטרת רווח. 3 אופציות מעפנות.

הקידמה תמיד הביאה איתה פוטנציאל למובטלים, וחפרו על זה מספיק בשרשורים המקבילים על מקצועות שנעלמים ומתעדכנים עם הזמן.

לקראפול בתשלום יש המון יתרונות לצרכנים, לנהגים ולמדינה, שזה בעצם כולם. הציבור צריך להידפק בגלל שאיזו קבוצת כח שעד עכשיו קיבלה בלעדיות מהמדינה על תחום ההסעות מתנגדת לקידמה?

נתחיל מזה שמה שמתואר בשרשור הוא לא קארפול. זאת הסעה בתשלום על כל המשתמע מכך.

 

וכך או כך לא דיברתי על כל מיני אלטרנטיבות למוניות, חקיקה ויתרונות וחסרונות. זה נושא לדיון אחר שכבר קיים פה.

הסעות פירטיות זה משהו שלא צריך לקחת בו חלק. זה טוב ויפה עד שזה יתפוצץ למישהו בפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בטח שזה קארפול, רק אחד שבאמת עובד כי הנהג מקבל תגמול ויש לו מוטיבציה לאסוף נוסעים בדרך.

כנראה שזה יהיה הרבה יותר מס ותישאר עם איזור ה3.

כי אם אתה עוסק אתה משלם מע"מ שזה 17% ובט"ל וסוציאליות+מתאם עם המשכורת הרגילה.

 

אבל לא שווה לי ה4200 שקל האלה בידיעה שאני עובד סופי שבוע+לוקח על עצמי סיכון ביטוחי גבוה,שאותו אין לי שום דרך להעריך.

מה המשמעות של ביטוח לא תקף?רק החובה וצד ג או גם החובה?

כשזה לא חוקי בגלל הסיכון הביטוחי ברור שזה לא באמת שווה.

כעוסק פטור אתה לא משלם מע"מ על ההכנסות האלה אם לא עברת 90,000 ש"ח בשנה מההכנסה הנוספת. רק מס הכנסה ותוספת לביטוח לאומי. מהמספרים שהבאת זה יוצא משתלם מאד.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

על איזה מס אתם מדברים? זאת אם כל החלטורות, נראה לכם שמישהו מהם מצהיר על משהו? כסף שחור קלאסי.

והמיסים האלה הם בדיוק ההבדל במחירים בינם לבין נהג מונית אמיתי, לכל אלה שבטוחים שנהגי מונית הם גזלנים ועשירים מופלגים.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

גם אם הם רוצים, הם לא יכולים לשלם מס כי זה לא חוקי.

הנקודה היא ובמידה ויהפכו את זה לחוקי, זה עדיין יהיה משתלם כהכנסה צדדית על הדרך וזו הדרך היחידה לעודד קארפול - לתגמל את הנהג.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם כבר חאפרים בבאר שבע.

מספיק לעבור כבר שנים באיזור קניון הנגב או בית חולים סורוקה, כדי לגלות מי כבר שנים עושים הסעות חאפריות ברכבי טרנספורטר.

 

למרות שיצאו קווים של החברות מטרופולין וגלים לכפרים הבדואים עדין אפשר לראות את ההסעות החאפריות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, מה שאני כן יודע זה כשהייתי מעורב בתאונה והייתי צריך לשאת בתוצאות אף אחד לא בא ושאל אותי מה הייתה אופי/מטרת הנסיעה ומי נסע איתי ואיך הוא קשור אליי. שתי תאונות ובאף אחת מהתאונות לא נשאלתי שאלות מהסוג הזה.

 

בעצם, זה מאוד תלוי בסוג התאונה...

ב 90% לא ישאלו כלום.

באתי לכתוב משהו דומה, אותי לא שאלו עם כמה אנשים נסעתי וזה, אבל מאמין שזה קרה כי לא היה צורך לאמבוםנס ודברים כאלה, אולי במקרה שתאונה יותר רצינית עם פינוי לבית חולים וזה, הסיפור משתנה.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכחו שמחיר של מונית מגלם בתוכו גם את עלות המספר + עמלות לאפליקציה \ תחנה

העלויות האלה נחסכות כשאנשים יוכלו לבצע הסעות באופן חוקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...