Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קולנוע ביתי 5.1 של SONY במחיר סמלי


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היה בשימוש מועט מאוד

דגם TZ230

5 רמקולים + סאב.

אין שלט - יש אצל הסיניים בשפע בכמה דולרים ויש מצב שאני אמצא בהמשך ואתן.

המחיר - 150 ש"ח.

יש שלל תמונות ברשת SONY TZ230 - המצב חדש לגמריי.

הקאץ' שהוא לא בדיוק קאץ' זה שהמערכת עצמה מוגבלת להשמעת מוסיקה רק מהנגן ולא ממקור שמע חיצוני.

עם זאת, קראתי שיש אופציה לחבר ל TV, אבל אני לא בטוח בעניין,

אז עדיף מישהו שמבין בזה קצת וידע להגדיר, או לחילופין מישהו שרוצה לנגן סרטי DVD או מוזיקה מדיסקים.

05-2-47-939-34

איסוף מחולון

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז עשיתי בדיקה והמערכת לא תקינה, נדלקת תקלה push power protector שניתנת לפתרון למי שיודע אלקטרוניקה מעט (יש הסברים לתיקון ביוטיוב )

 

אבל- יש חמישה רמקולים + סאב (5.1).

הרמקולים עם חוטים מאוד ארוכים והם מתחברים בחיבור מסורתי, בצד השני יש קונקטור שניתן לחתוך ולחבר אותם לכל מערכת אחרת שיודעת לקבל פלוס ומינוס מסורתיים מהרמקולים.

צילמתי את הרמקולים ואת החיבור שלהם.

המחיר כפי שהיה.38d2e1892c386f74d0ffae3f91e3a19d.jpg24f674d9f29b68d33f88c2cd9d019cc0.jpg8057d98c6632bb585f29ab01e823055d.jpg

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...