Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 40 דקות, Amired כתב:

קצת על המעבר ל 4680: אני מקווה שהמודל Y שאמורה להגיע לארץ לקראת סוף השנה תהיה עם 4680 (מאסק כבר הודיע שמודל Y שיתחילו ייצור בטקסס יקבלו ישר 4680), 2 שאלות:

1. האם הצפי הוא שהטווח יגדל או שהטווח יישאר בערך זהה אבל עם כמות קטנה יותר של סוללות?

2. האם יש סיכוי בעתיד הקרוב שמוסכים או נותני שירות מקומיים ידעו לתת שירות לסוללות האלה ואפילו להחליף תאים תקולים במידת הצורך או שזה רק כובל יותר את הצרכן לשירות רשמי של טסלה? ברור שבארץ בינתיים אין אלטרנטיבה אחרת אבל תמיד אומרים "עד שיהיו תקלות בסוללות כבר יהיו אנשים נוספים שידעו לשפץ אותן" וכו', האם זה עדיין נכון עם 4680?

1. מפעל בטקסס לא יהיה מוכן לייצור השנה לכן לא הייתי בונה על זה.

2. כל עוד יש אחריות מלאה על סוללה גם ואם יהיה צורך בהחלפה זה יוחלף בגדר אחריות יצרן למה לבצע איזה שהוא תיקון ברמת המודול? ועד שיהיה צורך בטיפול ללא אחריות יש עוד זמן והרבה דברים יכולים להשתנות

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 דקות, Johnik כתב:

1. מפעל בטקסס לא יהיה מוכן לייצור השנה לכן לא הייתי בונה על זה.

2. כל עוד יש אחריות מלאה על סוללה גם ואם יהיה צורך בהחלפה זה יוחלף בגדר אחריות יצרן למה לבצע איזה שהוא תיקון ברמת המודול? ועד שיהיה צורך בטיפול ללא אחריות יש עוד זמן והרבה דברים יכולים להשתנות

 

לגבי 1 אומרים שאלינו יגיעו מודל Y מברלין לא מטקסס

טסלה ישראל אומרים שהשיווק יתחיל "לקראת 2022"

 

אחריות אפשר להפעיל רק במקרים מסוימים, אם הרכב ידווח 85% תקינות סוללה מבחינת טסלה הכל סבבה ואין צורך בתיקון אבל מבאס לדעת ש15% מהסוללה שלך לא מתפקדים

עריכה אחרונה על ידי Amired
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Amired כתב:

 

לגבי 1 אומרים שאלינו יגיעו מודל Y מברלין לא מטקסס

טסלה ישראל אומרים שהשיווק יתחיל "לקראת 2022"

 

אחריות אפשר להפעיל רק במקרים מסוימים, אם הרכב ידווח 85% תקינות סוללה מבחינת טסלה הכל סבבה ואין צורך בתיקון אבל מבאס לדעת ש15% מהסוללה שלך לא מתפקדים

לא דיברתי על מודל Y אלא על רכב עם סוג סוללות 4680. זה לא יהיה השנה גם אם מודל Y יגיעו השנה ממפעל חדש בגרמניה או מסין. לגבי אחריות מאיפה המידע הזה שאם חלק "תקול חלקית" לא מחליפים את כולו אלה רק מתקנים את החלק הפגום ברכב אשר באחריות עדיין?

לפני 12 שעות, me5000 כתב:

כמה יעלה הY לעומת ה3?

מדול Y יהיה ב-2 דגמים ככל הנראה LR ו Performance ויעלה כ-3000$ יותר ממודל 3 דגם LR (במידה ורוצים את הדגם LR כמובן). את החישוב המס המדויק יהיה ניתן לראות באתר החברה בזמן שרכב יהיה זמין בארץ. הערכה שלי יעלה יותר ב-15000-20000אל"ש (דגם LR)

עריכה אחרונה על ידי Johnik
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מלהיות רכב חסכוני כי אובייסלי הוא חשמלי ולא צורך דלק, איזה עוד יתרונות יש לטסלה? 

למשל אפשר לקנות SUV די גדול באותו מחיר(כמובן לא חשמלי) 

אז אני תוהה אם זה עניין של נטו חסכון. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Amired כתב:

קצת על המעבר ל 4680: אני מקווה שהמודל Y שאמורה להגיע לארץ לקראת סוף השנה תהיה עם 4680 (מאסק כבר הודיע שמודל Y שיתחילו ייצור בטקסס יקבלו ישר 4680), 2 שאלות:

1. האם הצפי הוא שהטווח יגדל או שהטווח יישאר בערך זהה אבל עם כמות קטנה יותר של סוללות?

2. האם יש סיכוי בעתיד הקרוב שמוסכים או נותני שירות מקומיים ידעו לתת שירות לסוללות האלה ואפילו להחליף תאים תקולים במידת הצורך או שזה רק כובל יותר את הצרכן לשירות רשמי של טסלה? ברור שבארץ בינתיים אין אלטרנטיבה אחרת אבל תמיד אומרים "עד שיהיו תקלות בסוללות כבר יהיו אנשים נוספים שידעו לשפץ אותן" וכו', האם זה עדיין נכון עם 4680?

 

האם טסלה תצליח לייצר את הסוללות האלה בייצור סדרתי? הם הבטיחו בעבר הרבה דברים שלא קיימו, ככה שיש לי ספק.

פאנאסוניק, היצרן האמיתי של כל הסוללות של טסלה עד היום, לא מתכוונת לייצר אותם כי הם צופים יותר מדי בעיות ייצור עם סוללות הגדולות האלה.

לדעתי, לעולם אין סיכוי שמוסכים בארץ יהיו מסוגלים לתקן שום דבר הקשור לסוללות, מחשבים או למערכות חשמל ברכבים חשמליים, משתי סיבות עיקריות:

- טסלה לא חולקת מידע עם מוסכים חיצוניים

- בכל מקרה, רמת ההשכלה ורמה המקצועית של המוסכניקים בארץ, נמוכים מדי, בצורה גורפת, כדי להבין או ללמוד את המערכות האלה.

גם טסלה עצמה ויבואנים אחרים מתקשים לגייס אנשי מקצוע מתאימים.

לדוגמה, רכבים היברידיים נמכרים כבר קרוב ל-15 שנים בארץ ובמוסכים עדיין לא יודעים לתקן את הסוללות היותר פשוטות שלהם (במדינות אחרות כן יודעים לתקן אותם)

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, me5000 כתב:

חוץ מלהיות רכב חסכוני כי אובייסלי הוא חשמלי ולא צורך דלק, איזה עוד יתרונות יש לטסלה? 

למשל אפשר לקנות SUV די גדול באותו מחיר(כמובן לא חשמלי) 

אז אני תוהה אם זה עניין של נטו חסכון. 

 

תמורה לכסף נמדדת אצלך בפח לשקל?

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק הרכב המקומי כל כולו הוא סביב תמורה לשקל. אנשים יהיו מוכנים לשבת על כיסאות פקירים כאשר הנתון המוביל הוא שמירה על ערך, אחר כך אמינות, ואפס הוצאות תחזוקה ודלק.

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, עידן. כתב:

ואיך זה קשור למה ששאלתי את הבחור?

שאלתי אם הוא מודד תמורה לכסף לפי גודל הרכב a.k.a פח לשקל

שמע זה כמו וילה לעומת דירת חדר

הכל נמדד בחיים כX לשקל

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, זה הכלל המוביל  בשוק המקומי 😏 מקס' פח לשקל 😒

 

ועוד משהו -

לא ירחק היום שנראה חשמליות עומדות עם סוללה מרוקנת כי לנהג/נהגת לא היה זמן/מקום לטעון. 😉 וזה לא משנה אם זו תהיה טסלה או כל חשמלית אחרת. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, עידן. כתב:

הבנתי, אז בהינתן תקציב מסוים, אדם צריך לשאוף לרכוש את הרכב הגדול ביותר שנכנס בתקציב?

כל מי שנסע רק ברכבים קטנים כל חייו וסובל מחסך בקטע הזה, אז דפנטלי כן. 

עריכה אחרונה על ידי me5000
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני כשעה, me5000 כתב:

שמע זה כמו וילה לעומת דירת חדר

הכל נמדד בחיים כX לשקל

 

לא נכון, דירת חדר בתל אביב תעלה לך דומה או יותר מווילה באיזה חור בשטחים.

אם אתה רוצה לקנות את הרכב הכי גדול שאפשר ב5000 שקל, תחפש איזה ביואיק לה סייבר משנת 2000.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...