Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מצאתי שתי רכבים יונדאי i25 שנת 2012

אחת בצבע לבן עם 127 אלף קילומטר החשש שלי לגבי הרכב

הרכב של הבת שלו הוא טוען שהיא קבלה רכב חדש מהעבודה והרכב נקנה מלפני חודש האם זה סיפור אמין? לכן מוצע למכירה

אני יכול לנסות להאמת אותו עם דבריו לשאול כמו איזה רכב היא קיבלה וכדומה

הרכב השני בצבע אפור עם 160 אלף קילומטר אך הרכב אצלו כ5 שנים והגיע הזמן להשתדרג לכן הוא מוכר יש קצת צבע דהוי בבגאז' (קצת שולי וגם קצת לא) החשש שלי שזה לא יחמיר עם הזמן וגם 160 אלף זה קצת הרבה לא?

עריכה אחרונה על ידי CAPOBOSS
פורסם

לשניהם יש היסטורית טיפולים?

לגבי הרכב הראשון, על שם מי רישיון הרכב?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לשניהם יש היסטורית טיפולים?

לגבי הרכב הראשון, על שם מי רישיון הרכב?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

שכחתי לשאול אני אצטרך לברר את זה. הרכב הלבן על שם הבת שלו (כי זה שלה) והרכב האפור הבחור הוא הבעליים שתייהם יד 2 מפרטי

פורסם
לגבי הראשון, תבקש תצלום רישיון רכב וספח ת.ז. של האבא. ככה תוכל לוודא שהיא ביתו

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

זה בטוח שאני אבדוק הכל שזה באמת אבא וגם ישים דגש על הנושא של קבלת הרכב מהעבודה (בכל זאת הרכב נקנה לפני חודש וקצת)

פורסם (נערך)

אם הבת מוכרת הרכב קבלה רכב אחר או שזה סתם תירוץ, זה לא ממש מהותי לדעתי, אני לא הייתי משקיע בבירור. מבחינתי הייתי מתרכז רק בעניין הבעלות ועובר לבדיקת הרכב.

אם לא הייתי מזהה הזדמנות טובה ששווה להתקדם מולם עם אחד הרכבים , הייתי נוטש. לא יודע למה, אבל כל העניין נראה לי לא משהו.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

יש קצת צבע דהוי בבגאז' (קצת שולי וגם קצת לא) החשש שלי שזה לא יחמיר עם הזמן

אתה יכול לצבוע את דלת הבגאז'. אם אתה מתכוון להחזיק ברכב כמה שנים אולי זה כדאי לך

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

טוב לאחר שראיתי את שתי המכוניות הלבנה נפסלה במקום רואים שהיא עברה תאונה וכל האוטו צבוע בצורה נוראית ממש אז באותו הרגע וותרתי. לגבי האפורה טוב זה לא רק דלת הבגאז זה יותר מכך אפשר להגיד שחייב צבע לכל האוטו יש דהייה גם בגג גם בטמבון אחורי גם בקורות הראשיות של הרכב. בקיצור חייב צבע מלבד הצבע האוטו במצב פיקס מנוע גיר שילדה כל הדברים הללו מושלם גם בפנים

פורסם

צביעה טובה עולה כמה אלפים לכלל הרכב, ועם הזמן יכולים להיות קילופים או פיצוצי צבע.

תבדוק היסטורית טיפולים, והבעלים יוציא דוח מאתר הסליקה של חברות הביטוח לראות היסטורית תאונות רציניות.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
צביעה טובה עולה כמה אלפים לכלל הרכב, ועם הזמן יכולים להיות קילופים או פיצוצי צבע.

תבדוק היסטורית טיפולים, והבעלים יוציא דוח מאתר הסליקה של חברות הביטוח לראות היסטורית תאונות רציניות.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

המחיר לרכב מצדיק 22 אלף אבל העניין עכשיו לקחת לצביעה לחכות להמתין אולי יש סיכוי ששוב יהיה בעיות בקיצור כאב ראש

פורסם

מסכים, אישית הייתי מעדיף רכב ללא קילופי צבע, במיוחד אם זה כול הרכב שצריך להיות צבוע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מסכים, אישית הייתי מעדיף רכב ללא קילופי צבע, במיוחד אם זה כול הרכב שצריך להיות צבוע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אם לקנות את הרכב במחיר הזה כמובן לא לעשות צבע כי לא שווה. אם לעשות צבע אז המחיר הזה בכלל לא הגיוני. אולי רק ב18 אלף זה יהיה באמת ניתן לשיקול

פורסם

מצאתי עוד אחת יונדאי i25 שנת 2013 מצב מושלם גם חיצונית גם פנימית וכמובן 0 תקלות המחירון לפי יצחק לוי 38 אלף לפני שכלול הוא טוען שהמחירון 42 למרות שאני בדקתי ויצא ההפך לגמרי 34 אלף (הסכים לרדת עד 33) האם זה עסקה שווה? (חשוב לציין הרכב בבעלות פרטית יד ראשונה ליס)

פורסם

תבדוק הצעות ביד2 על מנת לראות האם העיסקה משתלמת.

כמה ק״מ הרכב עבר?

היסטורית טיפולים?

עשית הפחתה במחירון עבור ליסינג?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תבדוק הצעות ביד2 על מנת לראות האם העיסקה משתלמת.

כמה ק״מ הרכב עבר?

היסטורית טיפולים?

עשית הפחתה במחירון עבור ליסינג?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

140 אלף לא מעט אבל סביר בהחלט. יש היסטוריה מלאה לפי החישוב שלו זה ככה מחירון יבש 38 אלף בגלל שהרכב עלה בתאריך 8/13 אז יש הוספה מצד יצחק לוי של בערך 3/4 אלף ואז הפחתה של 17 אחוז ועוד 2 אחוז על הקילומטרים יוצא 34וחצי אלף... ביד 2 רובן 170 אלף קילומטר יד 3 מנוע 1400 רוצים בין 31ל35

×
×
  • תוכן חדש...