Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי לאחרונה יונדאי i30CW שנת 2013, לאחר הרכישה ומספר נסיעות אני חש בבואי להאיץ ברמזור או או ממהירות נמוכה האצה נורא כבדה כלומר לוחץ על הגז והאוטו מרגיש כבד ( יחסית לרכבים אחרים) לתחושתי לא מדובר במשהו שמאפיין את הרכב הזה אלא בבעיה אצלי ברכב, יש לציין כי בבדיקה גילו כי המנוע מספק 106 כוחות סוס במקום 135 במקור.

תודה לעוזרים.

מיד לאחר הקניה עשיתי טיפול גדול ברכב כולל פלאגים

כמו כן שמתי תוסף k44.

תודה

פורסם (נערך)

הבדיקה בסדר גמור מבחינת כוחות הסוס,אלא אם יש הפרשים גדולים בין הצילינדרים (קשה לי להאמין).

יש הפסד של כוחות הסוס בגלל,שבדיקת ההספק היא דרך הגלגלים ולא בדיקת מנוע כמו שמבצעים במוסך.

האם אתה מרגיש שהרכב מושך הילוכים בתחילת הנסיעה או שמבחינת אספקת הדלק משהו לקוי והנסיעה לא חלקה ?

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ההילוכים לא מושכים , מרגיש כמו בעיה באספקת הדלק ונסיעה לא חלקה ויש צורך בלחיצה ״כבדה״ על דוושת הגז

פורסם

יש הפסד של כוחות הסוס בגלל,שבדיקת ההספק היא דרך הגלגלים ולא בדיקת מנוע כמו שמבצעים במוסך.

כיצד במוסך מודדים הספק במנוע?

יום טוב גם לך

פורסם
ההילוכים לא מושכים , מרגיש כמו בעיה באספקת הדלק ונסיעה לא חלקה ויש צורך בלחיצה ״כבדה״ על דוושת הגז

כמה ק"מ עבר הרכב ומתי הוחלף לאחרונה מסנן הדלק ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

91 אלף קמ

אם מחליפים פילטר דלק בטיפול 120k אז הוחלף

אם לא אז צריך לבדוק.

האם ההשפעה של פילטר דלק כה מורגשת?

פורסם

לא מכיר את השנתון הזה.

בדור ראשון כמו שהיה לי עד 2012,החליפו מסנן דלק פעם ב 3 שנים או 45000 קמ.

אישיתי,החלפתי פעמיים עד שהרכב נמכר ב 104000 קמ.

מציע לך לבדוק את ספר הרכב ולראות מה הוראות ההחלפה.

יש רכבים בהם המסנן בתוך הטנק בנפרד מהמשאבה כמו שהיה אצלי ויש כאלו בהם המסנן הוא חלק ממשאבת הדלק (יש למשל פורדים כאלו).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הי מאור

הבדיקה לפני קניה מצאה את הירידה בכוחות סוס

לא בדקתי מעבר לזה

מה דעתך מוביל לזה

תיתכן בעיית קומפרסיה באחד הצילינדרים כדאי לגשת לבדיקה בעניין.

×
×
  • תוכן חדש...