Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי פוקוס סטיישן 2016 שרכשתי לא מזמן.

אני מרגיש שהרכב לא סופג טוב שיבושי כביש קטנים מבחינת הקפיצים ובולמי הזעזועים.

4 הצמיגים (מישלין פרמסי 4) חדשים לפי המידה ברשיון הרכב.

2 בולמים קדמיים חדשים מקוריים.

 

ב 2 מוסכים אמרו לי שזו התכונה של הרכב ואין מה לעשות.

 

מבקש חוו"ד מבעלי רכב דומה

ו/או מקצוענים שיכולים להמליץ על פתרונות.

 

תודה

פורסם

תתחדש על המכונית וסטיישן זה רכב מאוד שימושי.

בולמי זעזועים ניתן לבדוק באופן ידני ומקצועני הרכב יודעים

להרגיש אם הם תקינים או לא.

אפשרות מדויקת יותר (ופחות נפוצה) היא ב"מיני ליין" כמו במכוני הרישוי

ובמכוני בדיקת רכב לקנייה שבהם גם נבדקת יעילות פעולת בולמי הזעזועים.

מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין

פורסם
תתחדש על המכונית וסטיישן זה רכב מאוד שימושי.

בולמי זעזועים ניתן לבדוק באופן ידני ומקצועני הרכב יודעים

להרגיש אם הם תקינים או לא.

אפשרות מדויקת יותר (ופחות נפוצה) היא ב"מיני ליין" כמו במכוני הרישוי

ובמכוני בדיקת רכב לקנייה שבהם גם נבדקת יעילות פעולת בולמי הזעזועים.

מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין

 

 

היי,

תודה.

נמצא בירושלים.

פורסם

אין לך מה לבדוק את הקפיצים או הבולמים.

זה הכיול של האוטו.

בזמנו החלפתי באוקטביה שלי את כל הקפיצים והבולמים לאלו של הגולף מאותה שנה.

שמיים וארץ.

נסה לראות אם למונדאו מכלול תואם פיזית לפוקוס.

המונדאו מכונית נוחה מאוד.

פורסם

זה אולי טריוויאלי, אבל לחץ אוויר בדקת? נסעתי רק על החמש דלתות ולא על הסטיישן, שסביר להניח מכויל קצת אחרת, ושם לא זכורה לי תופעה כזה. לרוב המוסכים אין שמץ של מושג איך לאבחן בולמים, אצלם זה פחות או יותר נוזל או לא נוזל.

×
×
  • תוכן חדש...