Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

ברצוני לקנות את הרדיו דיסק הזה:

http://zap.co.il/model.asp?model_id=36542

 

אך הוא לדעתכם שווה את המחיר?

 

אך סוני בכלליות ברדיו דיסקים?

 

לדעתכם קנייה טובה או שאתם ממליצים על משהו יותר טוב עד 1500 ש"ח.??

 

תודה מראוש שי...

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

בדקתי לך את העניין. הד-יוניט מוצלח, קיבל ביקורות טובות באירופה.

היתרונות בו: 3 יציאות למגבר של 4 ואט, הרבה חיתוכים ופיצ'רים. במחיר כזה זה באמת משתלם.

לא מצאתי עוד הד-יוניטים שמשתווים לו מבחינת תפוקה תמורת מחיר.

ליאור

פורסם

רדיו דיסק מעולה...קצת יקר אבל שווה את זה הדגם של 7705 הוא עם איכות מסך משופר, ה7700 איכות המסך שלו פחות טובה אבל בכללי אין הבדל...אבל הרדיו דיסק מצוין...הסוני הוא מכשיר טוב מבחינת חיתוכים, והאיכות בסדר.. קח אותו

 

עד 1500 שקל יש לך את הפיונר סידרה 7650 או 7750 או פרימייר 760/770 שהם אותו מחיר כמו הסוני ומכשירים מעולים!!! וגם תצוגות ובפרימייר היציאות גם 3v והאיכות מצויינת יש לי תפיונר 7650 אני מרוצה ממנו מאוד!!

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם
בדקתי לך את העניין. הד-יוניט מוצלח, קיבל ביקורות טובות באירופה.

היתרונות בו: 3 יציאות למגבר של 4 ואט, הרבה חיתוכים ופיצ'רים. במחיר כזה זה באמת משתלם.

לא מצאתי עוד הד-יוניטים שמשתווים לו מבחינת תפוקה תמורת מחיר.

ליאור

מה שכן הייתי בודק זה לגביי ההתקעות שלו ולפעמים שהוא לא קורא דיסקים..

יש לי חבר שאצלו באוטו יש את הרדיו הזה ולפעמים לוקח לו זמן להדלק או לקרוא את הדיסק..

 

סה"כ רדיו דיסק באמת טוב... שווה את הכסף אני מאמין.

Race Smart

פורסם

O.K תודה לכם...

 

אני מקווה שאני יקנה אותה השבוע.....

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

טוב מזל שבדקתי בעוד חנות אני יכול לקנות באותו מחיר את הcdxm8800 אבל מיתצוגה (כדיי???):

http://www.caraudiodirect.co.uk/images/b_cdxm8800.jpg

 

או להישאר אם ה7705? (במחיר של 1200 ש"ח)?

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

טוב קניתי את הCDXM8800 ולבנתיים מרוצה עד הגג :)....

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

לר"ד של סוני יש בעיית קפיצות דרך בדגמים הפשוטים.

מסדרת XPLOUD, ומטה הם גם נשמעים זוועה ונמרחים על רמקולים.

 

DECK לבית מתוצרת סוני, זה סיפור אחר לגמרי.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

היה לי גם סוני לפניי ולה היתה לי בעיות אם העיינית...

 

אבל יש לי שנה אחריות ככה שאני לא דואג...

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

אני לא ממליץ על הסוני .

בניגוד לכך אני רואה בפיוניר 770 אופציה מעולה בתקציב שלך , הדגם החדש 2005 , היום ראיתי אותו מותקן בפונטו והוא פשוט מדהים ! הכפתור העיגול באמצע-צד שולט על הכל , טכנולוגיית הכפתור החכם , על ווליום העברת שירים קדימה אחורה ועוד ועוד , תצוגה כחולה מדהיייייייימה ביופייה !!!

אנ לא זוכר כמה יציאות למגברים וכמה וולט אבל.

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40523

 

המצלה חמה ממני ! כדאי מאוד.

 

כפיר

×
×
  • תוכן חדש...