Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון מאד.

 

לדוגמא שאנחנו הגענו להשקה, תכננו להחנות את כל רכבי פורד אחד ליד השני.

בעודנו מגיעים אנחנו רואים שמצד ימין חונה לה הקלאסיקה של העתיד ,הלא היא מאזדה לאנטיס ומצד שמאל ליד הפורד מודל A חונה לה מסחרית ענקית חדשה עם פרסומת לקפה.

אכן עצוב מאד .

 

לירון

פורסם

אז כל עוד לא מגבילים את הפגישה רק לענתיקות אי אפשר יהיה להגיד ללאנטיס לא לחנות ולעומת זאת לפורשה חדשה שחלק אוהבים כן.

כנראה שאין פתרון למצב חוץ מלמצוא מקום גדול יותר, אפשרי?

פורסם

דובר רבות בפורום על להחליף את מקום המפגש .

 

בקצרה:המקום צריך להיות צמוד לבית קפה.

המקום חייב להיות גדול.

שלרכבי אספנות לא ייקחו כסף.

שיהיה באזור המרכז .

ניסינו לפני כמה חודשים למצא מקום מפגש אחר אך לא הצלחנו.

אתה מוזמן לנסות.

 

לירון

פורסם

למה חייבים בית קפה?

 

אני חושב שזה יכול להיות רק בונוס ולא חובה

מה הבעיה עם החנייה של איילון? אני חושב שהיא כמעט ריקה ויש ליד הרבה בתי קפה מסעדות וכול טוב (:

פורסם

הרבה מחבריי המועדון באים לא רק על מנת לראות רכבים של אחרים ולהראות את רכבם ,אלא על מנת להיפגש עם חברים על כוס קפה ולשוחח .

 

כמו כן הבית קפה חייב להיות ממש קרוב למפגש על מנת שבעלי הרכב יוכלו לראות את רכבם.

 

לירון

×
×
  • תוכן חדש...