Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי פיגו 208 2013 והרכב מרגיש מאוד קופצני בנסיעה בעיקר בעיר כמובן.

כל במפר או שיבוש קל בכביש הרכב קופץ באופן שבשבילי מרגיש קצת מוגזם.

לפני כן נהגתי על מאזדה 3.

מה כדאי לבדוק בכדי לשפר את העניין?

 

תודה מראש

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם

צמיגי goodyear מ 2016 , הרכב לא נסע הרבה אז הם לא עברו יותר מדי קמ אבל הם קצת יבשים.

בבדיקת רכב כתוב בלאי יתר

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם

ה208 רכב עם מתלים סופגים בהרבה משל מאזדה 3,ככה שמשהו לא נשמע תקין,הכיוון הראשון שהייתי הולך בגלל הקילומטראז הנמוך זה הצמיגים,הם כבר בני כמעט 4 שנים,זה יותר והותר לכל צמיג,תחליף לצמיגים איכותיים כמו מישלין פראמסי 4 או קונטי,בגדלים האלה הם לא יקרים.

פורסם

המתלים של ה-208 אכן על הצד הרך של הסאקלה ולא כל כך נעים להכנס לתוך בורות ומהמורות בתוך העיר, מניסיון עם דגם 2016.

את הצמיגים תחליף. רביעיית מישלין PRIMACY 4 עלו לי 460 ש״ח לאחד לפני כמה חודשים, במידה של אקטיב פרו 2016.

פורסם
המתלים של ה-208 אכן על הצד הרך של הסאקלה ולא כל כך נעים להכנס לתוך בורות ומהמורות בתוך העיר, מניסיון עם דגם 2016.

את הצמיגים תחליף. רביעיית מישלין PRIMACY 4 עלו לי 460 ש״ח לאחד לפני כמה חודשים, במידה של אקטיב פרו 2016.

 

תודה על ההמלצה.

יש צמיג זול יותר? זה יוצא כמעט 1900 ש"ח לרביעייה וזה קצת מוגזם.

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם

אצלי ב-208 דיזל המידות הן 185/65/15

החלפתי לפני חודש רביעייה - Goodyear Effiecentgeip performance.

המחיר היה 1190 ש"ח.

תחילה הזמנתי את ה-Falken ZE310 בעלות של 1000 ש"ח,אך לא היו במלאי.

פורסם
אצלי ב-208 דיזל המידות הן 185/65/15

החלפתי לפני חודש רביעייה - Goodyear Effiecentgeip performance.

המחיר היה 1190 ש"ח.

תחילה הזמנתי את ה-Falken ZE310 בעלות של 1000 ש"ח,אך לא היו במלאי.

 

המידות אצלי קצת שונות 195/55/16

אבל המחיר ששילמת נשמע די זול, איפה החלפת את הצמיגים?

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם
תודה על ההמלצה.

יש צמיג זול יותר? זה יוצא כמעט 1900 ש"ח לרביעייה וזה קצת מוגזם.

 

כל החכמה שתבחר בצמיגים עם נוחות נסיעה טובה במיוחד,לא כל צמיג יעשה את העבודה,אם המישלין יקר לך תנסה את הקלבר,זה צמיג איכותי מאד וגם בעל נוחות נסיעה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...