Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול (יום שישי 28.3),

חזרתי לאשדוד בערך ב 12 בלילה עם כמה חברים, ונכנסתי מהיצאיה הצפונית למלא דלק,

בקיצור אני עדיין הייתי בכביש המהיר ונסעתי די מהר במסלול השמאלי,

בצומת ליד התחנת מיתוג ראיתי רכב קטן נוסע בנתיב האמצעי, וכבר ממרחק גדול התחלתי להזהיר אותו שאני מאחורה ועומד לעקוף, ע''י היבהוב באורות גבוהים.

ממש מרחק קצר מהרמזור הראשון הרכב פתאום נכנס למסלול השמאלי במהירות, למרות כל הזהרותי, ונאלצתי לעשות בלימת חירום, ועצרתי ממש מטר אחרי הרכב, אחרי שבנס

התחמקתי ממנו והרכב הגיעה לעצירה מלאה ברמזור ירוק!

איך שעצרתי עצירה מלאה לצד הרכב גילית כמה פרטים:

1) לרכב לא היום מראות צד!

2) ברכב היו 4 בנות (מאותגרות שיכלית) בגילאי ה 20+

3) זה היה רנו 5 ישנה מאוד...

 

אחרי העצירה האינטנסיבית שלי שכמעט גרמה נזק לרכבי היקר (איזה מזל שיש לי ABS)

מהרנו הארורה.

עצרתי ירדתי מהרכב ושאלתי את הנהגת אם היא מבינה מה כמעט קרה כרגע.

ומה שהיא ענתה היה: אתה יודע איך מגיעים לשדרות?

ישר כיביתי לה את הרכב, זרקתי לה את המפתח לעבר השוליים, ונכנסתי לרכבי ונסעתי משם,

עצבני אך רגוע...

 

ועכשיו לתגובות...

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

תנסה להעביר את המסר עם חיוך..תראה כמה שזה עובד..

ועוד לא דיברתי על השובינזם שנידף מההודעה שלך

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

כמה דברים:

1. החתימה שלך וההיתנהגות שלך סותרים זה את זה.

2. ABS לא עזרו לך פה אלא רק עבדו לרעתך, משום שהם מאריכים מרחק בלימה ולא מקצרים אותו.

3. העובדה שהם נסעו בלי מראות צד אכן מסוכנת, ואתה יכול להגיש על זה תלונה.

4. למה לעזאזל כיבת את המנוע וזרקת את המפתחות?! לפי העובדה שיש לך רשיון אתה אמור להיות מעבר לגיל 6 לא?

חשבת על תסריט הבא: הבחורה יוצאת מהרכב, ואו... הנה לה משאית בדרכה להעיף אותה אל מוות מהיר. איך היית מרגיש אז?

ואל תחשוב שזה לא קורה. אם זכור לך טוב לפני כחצי שנה דרסה משאית זוג שאפילו לא עמד על הכביש, אלא לצידו, ומחצה אותם למוות.

5. מה הקשר שזו היתה רנו 5?! אם זו היתה מרצדס אז זה היה בסדר?

פורסם

קודם כל אני הייתי כל כך עצבני, שאני ממש התאפקתי לא להביא לה סטירה,

שתסובב לה את הראש ב 180 מעלות.

 

ולתומר:

אם תוכל לפרט קצת יותר, אני ישמח לא לחזור על אותה טעות פעמים.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
קודם כל אני הייתי כל כך עצבני, שאני ממש התאפקתי לא להביא לה סטירה,

שתסובב לה את הראש ב 180 מעלות.

 

זאת בדיוק הבעיה שלנו בארץ

 

אנשים שלא יודעים לשלוט בזעם שלהם :roll:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
קודם כל אני הייתי כל כך עצבני, שאני ממש התאפקתי לא להביא לה סטירה,

שתסובב לה את הראש ב 180 מעלות.

.

 

בגלל אנשים ערסים כמוך המדינה שלנו נראית ככה.

 

אם היית בן אדם מתורבת והגיוני אז היית עושה שני דברים.

 

1. אם זה באמת הפריע וסיכן אותך היית מצלצל למשטרה ומוסר את פרטי הרכב.

 

2. לא מספר את זה בכזאת גאווה ושוביניזם בפורום ועושה מעצמך בדיחה.

 

תתבגר!

פורסם
קודם כל אני הייתי כל כך עצבני, שאני ממש התאפקתי לא להביא לה סטירה,

שתסובב לה את הראש ב 180 מעלות.

 

ולתומר:

אם תוכל לפרט קצת יותר, אני ישמח לא לחזור על אותה טעות פעמים.

 

אהלן.

 

תשמע,אני מבין שכעסת,לבריאות.כל אחד היה מתעצבן מדבר כזה,אבל לקחת להן את המפתחות ולזרוק לשדה זה קצת מוגזם.גם אני לפעמים מתעצבן בכביש והרבה פעמים אני יוצא מהאוטו,אבל אני אף פעם לא מעיז לצעוק ואני גם הרבה פעמים מוציא מאנשים את המשפט "סליחה,אני מתנצל"-והרבה פעמים גם אני מתנצל.

 

לפני כמה ימים מישהי עיכבה את כל התנועה ברח' הברזל לידי,כי היא היתה חייבת לחכות לחברה שלה שתביא לה כוס קפה.אז מתוך 10 המכוניות שחיכו לה,אני יצאתי,חייכתי והסברתי לה כמו בן אדם שזו שעת עומס ועוד מעט ידווחו עליה בגלגל"צ-ושאני אשמח להזמין אותה לקפה בעצמי אם היא רק תפנה את הכביש כדי ששמונים אחוז מרמת החייל תוכל להגיע לצהריים.אז היא צחקה והזיזה את האוטו. בלי לצעוק,בלי להעיף סטירה שתסובב לה את הראש במאה שמונים מעלות (זה אפשרי?!?!) -רק עם חיוך והסבר קצר.גם זו דרך.

 

אני לא בא לחנך אף אחד,אבל גם אני היתי ככה.מניסיון-אפשר גם אחרת.

 

אין כל בושה בלבקש סליחה ותאמין לי שאם היה להן שכל והיית מסביר את עצמך בצורה קצת יותר רגועה,הן היו מבינות (ואני מבין שהן היו חבורה של מאותגרות במיוחד,אבל גם עם אלה יש צורה לדבר- תשתמש הרבה במילים "אחי" ו"נשמה" ותראה איך הם נמסים).

 

בסדר,נשמה? :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני דיי חושב שפספסתם את נושא השיחה ... ובגדול !

 

אני לא חושב שהבחור התכוון שתתחילו להנפיץ הנפצות לגבי אמינותו ופעולתו של ה ABS ...

הוא דיי התכוון שתביעו דעה לגבי התנהגותו כלפי אותה נערה חסרת ישע ...

 

תראה מר אונו היקר ... אני דיי מבין אותך והייתי נוהג כמותך רק בתיאוריה ובמחשבה בראש בלבד , כמובן אם הייתי נקלע לסיטואציה כמו שלך ... בפועל , הייתי נוהג כמו תומר , ברוגע ובדרכי נועם , הרי בצורה שבה התנהגת לא חנכת אף אחד ולא העברת מסר (תחשוב אתה ... מה היית מבין אם איזה בחורה הייתה באה אליך לרכב , מתחילה לצעוק עליך,מכבה לך את הרכב ומשליכה את המפתחות ? )

ואני מבין ממך ... שעצם כתיבת ההודעה שלך כאן רוצה להעביר מסר לחנך אנשים לזהירות , צר לי ידידי , הדרך בה נהגת לא היא הפתרון ... בפעם הבאה תנסה את הקטע עם סבלנות ואדיבות ... אתה יודע מה , אם תהיה גם מנומס זה ילך חלק יותר ... בקיצור , תנסה להפנים את מה שתומר ניסה לאמר לך ...

 

שיהיה לך אחלה יום ! 8)

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
קודם כל אני הייתי כל כך עצבני, שאני ממש התאפקתי לא להביא לה סטירה,

שתסובב לה את הראש ב 180 מעלות.

 

ולתומר:

אם תוכל לפרט קצת יותר, אני ישמח לא לחזור על אותה טעות פעמים.

 

אהלן.

 

תשמע,אני מבין שכעסת,לבריאות.כל אחד היה מתעצבן מדבר כזה,אבל לקחת להן את המפתחות ולזרוק לשדה זה קצת מוגזם.גם אני לפעמים מתעצבן בכביש והרבה פעמים אני יוצא מהאוטו,אבל אני אף פעם לא מעיז לצעוק ואני גם הרבה פעמים מוציא מאנשים את המשפט "סליחה,אני מתנצל"-והרבה פעמים גם אני מתנצל.

 

לפני כמה ימים מישהי עיכבה את כל התנועה ברח' הברזל לידי,כי היא היתה חייבת לחכות לחברה שלה שתביא לה כוס קפה.אז מתוך 10 המכוניות שחיכו לה,אני יצאתי,חייכתי והסברתי לה כמו בן אדם שזו שעת עומס ועוד מעט ידווחו עליה בגלגל"צ-ושאני אשמח להזמין אותה לקפה בעצמי אם היא רק תפנה את הכביש כדי ששמונים אחוז מרמת החייל תוכל להגיע לצהריים.אז היא צחקה והזיזה את האוטו. בלי לצעוק,בלי להעיף סטירה שתסובב לה את הראש במאה שמונים מעלות (זה אפשרי?!?!) -רק עם חיוך והסבר קצר.גם זו דרך.

 

אני לא בא לחנך אף אחד,אבל גם אני היתי ככה.מניסיון-אפשר גם אחרת.

 

אין כל בושה בלבקש סליחה ותאמין לי שאם היה להן שכל והיית מסביר את עצמך בצורה קצת יותר רגועה,הן היו מבינות (ואני מבין שהן היו חבורה של מאותגרות במיוחד,אבל גם עם אלה יש צורה לדבר- תשתמש הרבה במילים "אחי" ו"נשמה" ותראה איך הם נמסים).

 

בסדר,נשמה? :lol:

 

במחשבה שניה אתה צודק,

אבל הקטע שחזרתי מנסיעה ארוכה, והייתי קצת עייף ודבר אחד הוביל למשנהו,

וכנראה שהייתי קצת עצבני ושיחררתי עליה את הלחץ.

מה שכן באמת הרגשתי הקלה עצומה אחרי שצעקתי עליה.

פעם הבאה אני ינסה את הגישה שלך,

אחרי הכל תסתכל מה רשום לי בחתימה...

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

לתוך האוטו בחיים.....

 

 

ובאמת יצאת גבר... 4 בנות והנה ארנולד שלנו מכניס יד ומעיף לה את המפתחות....

 

 

יש לך זיין קטן או שאתה סתם חסר בטחון???

 

 

מה היית עושה אם היית נתקל ב4 חברה גברים \ בנים???

 

אני לרגע אחד לא מצדיק את ההתנהלות של חבורת בנות \ בנים \ נהגים טפשים על הכביש שמסכנים נהגים אחרים.... אבל מפה ועד מה שעשית??

 

 

אני חושב שיותר מהכל יצאת פארש.

יכולת להסביר להן, לדבר, אולי ללמד... במקום זה התנהגת כמו אדיוט.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אף אחד לא הזכיר פה שלכל מצב בכביש יש "סימנים מעידים", ומה שהיה במקרה הנ"ל היה יכול להמנע אם "אונו" היה מאיט קצת למראה רכב ישן ללא מראות צד שנוסע באופן תמוה וחסר בטחון לגבי כוון הנסיעה שלו. צריך לפקוח עיניים כשנוהגים.

 

עכשיו, קצת בסטירה עצמית: איך לעזאזל מתמודדים עם אנשים שנוהגים כמו אוטיסטים? מה יהיה הסוף? למה הם רוצים להרוג אותנו עם הנהיגה הזוועתית שלהם? איך מלמדים פוסטמות לפתוח מפה ולקרוא שלטים? די כבר אם האפטיה המוטורית הזאת! שמישהו יעשה משהו!!!

:puzzled:
פורסם
אף אחד לא הזכיר פה שלכל מצב בכביש יש "סימנים מעידים", ומה שהיה במקרה הנ"ל היה יכול להמנע אם "אונו" היה מאיט קצת למראה רכב ישן ללא מראות צד שנוסע באופן תמוה וחסר בטחון לגבי כוון הנסיעה שלו. צריך לפקוח עיניים כשנוהגים.

 

עכשיו, קצת בסטירה עצמית: איך לעזאזל מתמודדים עם אנשים שנוהגים כמו אוטיסטים? מה יהיה הסוף? למה הם רוצים להרוג אותנו עם הנהיגה הזוועתית שלהם? איך מלמדים פוסטמות לפתוח מפה ולקרוא שלטים? די כבר אם האפטיה המוטורית הזאת! שמישהו יעשה משהו!!!

 

פשוט נוהגים חכם, למרות כל העצבים.

:mad:

×
×
  • תוכן חדש...