Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

ערכתי חיפוש, אבל לא מצאתי את התשובה בנושא הזה ...

 

האם קיים מועדון (אתר) של רכבי סיאט מדגם איביזה (ספורט/טורבו) בישראל ?

 

או כל אתר נוסף ומעניין שקשור לרכבים האלו ?

 

תודה לכל העוזר/מגיב.

מש"ק זרזור

פורסם

יש את מועדון VAG, לא זוכר את הכתובת, חיפוש יתן לך כתובת.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

האמת שאני לא ממש מת על המועדון הזה.

סתם משהו מתוך תנאי הקבלה שלו:

2. רכב ספורטיבי (או משופר)מבית הקונצרן vag

אני חושב שיש מספיק אנשים שאוהבים את מכוניות VAG, כמו שיש אנשים שאוהבים הונדה ואנשי PSI ואנשי חיפושיות שאינם דורשים שאנשי המועדון יהיו בעלי רכב ספורטיבי, אלא רק יאהבו את סוג הרכב.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

לי אין בעיה עם המועדון אבל אני לא רוצה להצטרף אליו בצורה פעילה כי אני לא מרגיש שהוא מייצג אותי, הוא מייצג את פלסווגן ואודי וכל השאר כאילו נדחפים.

מקווה שמישהו ירים את הכפפה ויפתח מועדון סיאט, נראה לי שיש מספיק אנשים שיצטרפו אליו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

לי יש בעיה עם הפלצנות כמו שאמרתי.

אבל מסכים איתך לחלוטין, אני אהיה בטח הראשון (או השני) שיצתרף.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
לי יש בעיה עם הפלצנות כמו שאמרתי.

לגבי מועדון VAG ספורט, אני המקים והיו"ר שלו.

על איזו פלצנות אתה מדבר? על זו שהמועדון קם כדי לאגד בעלי מכוניות ספורט בלבד של הקונצרן?

אם כן, אז ממש אין לי בעיה שתקרא לזה איך שתרצה - פלצנות או כל דבר אחר. לגמרי אין לי שום בעיה עם כל שאר חובבי מכוניות הקונצרן. להיפך, אני בטוח שיש לנו המון במשותף, אבל מה לעשות שהמועדון מיועד למכוניות הספורטיביות של החברה?

אם זה מכעיס אותך אני מצטער. אתה מוזמן בכל זמן להקים מועדון רכב נוסף שעונה על כל הצרכים שלך ושל בעלי מכוניות דומות לשלך - אני מאוד בעד ואם תזדקק לעזרה, אני אפילו אשמח יותר לסייע.

 

אגב, לגבי המתלבט השני, במועדון VAG ספורט יש אחוז עצום של בעלי מכוניות סיאט מתוך הכמות הכוללת. רק כנס לגלריה ותראה כמה איביזות וכמה לאונים יש שם ובכלל אין הרגשה של נספחים. שאל מישהו מהם...

השם VAG אומר volkswagen audi group שזה כולל מותגים רבים כולל סיאט וסקודה וגם למבורגיני :wink: אבל... כמו שאתה יודע, לא בארץ...

×
×
  • תוכן חדש...