Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם, ברשותי רנו קליאו 2002 ידנית ,ובשבוע האחרון שמתי לב שאין לי אורות ברקס.. בהתחלה חשבתי שאולי רק האור האמצעי לא עובד אבל מתברר ששלושת האורות ברקס בלבד לא עובדים.. לכן בדקתי מנורות והכל תקין אז עברתי לחיישן אורות ברקס שעל הפדל והחלפתי אותו לחדש ועדיין אין אורות ברקס. כמו כן בדקתי את כל הפיוזים והכל תקין,מה יכולה להיות התקלה ומה אתם מציעים לי לעשות? יש לי ידע טכני וכלים.. תודה!

פורסם

האם בדקת מתחים , קצר על גבי הצמה של הפנסים או יוניט אור בלם?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

תקלה בחיישן על הברקס בדרך כלל משאירה את האורות ברקס דולקים כל הזמן ולא ההפך.

מעבר למה שאמרו לך, בדקת פיוזים? לא יודע אם יש פיוז שקשור לזה אבל תבדוק בכל מקרה.

Miata ND2

 

פורסם

ברכב כזה היוניט מעביר מתח חיובי או מאפשר חיבור הגוף הרכב.

תתחיל משימוש בנורית ביקורת. חבר אותה לשני צידי היוניט וודא שמגיע מתח לאחד החוטים. כמובן שהקצה השני של הנורית מקבל חיבור לגוף.

אם זה לא פועל תן מתח לנורית הביקורת ונסה להדליק אותה דרך שני החוטים שמגיעים ליוניט, כמובן אחד בכל פעם.

שים לב - אם הצמה מהיוניט לנוריות הבלם תקינה, חיבור הנורית לחוט המתאים כשבצד השני של הנורית יש מתח (מהמצבר ישירות או מנקודה נוחה אחרת) ידליק בוודאות את הנורית, כי 3 נורות בלם כשלפחות 2 מהן הן בעלות הספק של 21 וואט ומעלה יוצרות מסלול נוח לזרם והתנגדות הנורית גבוהה מספיק כך שמבחינתה 3 נורות הבלם הן קצר לגוף. באותה הזדמנות אתה בודק שחיבור ההארקה של הפנסים תקין, לפחות חלקית.

אם הצמה תקינה ואין מתח ליוניט חפש בכל זאת נתיך שנשרף או שנסה זמנית לתת מתח חי לצד הרלוונטי ביוניט וכך תוודא שאכן הבעיה בחוסר מתח.

 

יוסי

פורסם
תקלה בחיישן על הברקס בדרך כלל משאירה את האורות ברקס דולקים כל הזמן ולא ההפך.

 

לא מסכים.

 

לפחות בשני מקרים שקרו אצלי בעבר בשני כלי רכב שונים אורות הבלם פשוט לא נדלקו כשהיוניט כשל.

 

יוסי

פורסם
לא מסכים.

 

לפחות בשני מקרים שקרו אצלי בעבר בשני כלי רכב שונים אורות הבלם פשוט לא נדלקו כשהיוניט כשל.

 

יוסי

אצלי הוא כשל בקליאו לכן אני רשמתי.

מעבר לזה, לא יודע איך זה עובד ברכבים אחרים, אבל בקליאו כברירת מחדל היוניט לחוץ על ידי דוושת הבלם, מאמין שגם ברכביך אחרים זה עובד בצורה דומה.

Miata ND2

 

פורסם
בקליאו כברירת מחדל היוניט לחוץ על ידי דוושת הבלם.

 

מה שאומר שלוגיקת המיתוג היא של מתג כרגיל סגור (N.C.) - כשאין כוח חיצוני על המתג הוא מקצר את הפינים שלו. במצב של דוושת בלם משוחררת יש כוח המופעל על המתג ופותח את המגע.

ועדיין זה לא קשור לכך שציינת 'במרבית המקרים'. קרה אצלך וזה לגמרי בסדר, אבל זה לא מרבית המקרים.

יש בעייה גורפת של התנסחות בפורום. אני לא מדבר על טעויות גסות באיות, וזאת בעולם שבו תיקוני איות קלים ופשוטים לביצוע. אתה מקליד בחופזה ולא יודע לאיית, אז אל תקליד. העולם ימשיך להקיף את השמש גם כך. אני מדבר על הכללות, תיאורים חסרים, הגזמות ואגדות אורבניות.

'אני חושב', 'נדמה לי', 'ראיתי פעם', 'קרה אצלי' וכך הלאה הם ביטויים שמפחיתים את הנחרצות ומעוררים כבוד כלפי הכותב.

זו הסיבה שחלקתי על דבריך.

 

יוסי

פורסם
מה שאומר שלוגיקת המיתוג היא של מתג כרגיל סגור (N.C.) - כשאין כוח חיצוני על המתג הוא מקצר את הפינים שלו. במצב של דוושת בלם משוחררת יש כוח המופעל על המתג ופותח את המגע.

ועדיין זה לא קשור לכך שציינת 'במרבית המקרים'. קרה אצלך וזה לגמרי בסדר, אבל זה לא מרבית המקרים.

יש בעייה גורפת של התנסחות בפורום. אני לא מדבר על טעויות גסות באיות, וזאת בעולם שבו תיקוני איות קלים ופשוטים לביצוע. אתה מקליד בחופזה ולא יודע לאיית, אז אל תקליד. העולם ימשיך להקיף את השמש גם כך. אני מדבר על הכללות, תיאורים חסרים, הגזמות ואגדות אורבניות.

'אני חושב', 'נדמה לי', 'ראיתי פעם', 'קרה אצלי' וכך הלאה הם ביטויים שמפחיתים את הנחרצות ומעוררים כבוד כלפי הכותב.

זו הסיבה שחלקתי על דבריך.

 

יוסי

שים לב שהסיבה שהגבתי לו כי יש לי רכב זהה, והייתה לי תקלה דומה.

אני מבין מה אתה רושם, אבל לא זה המקרה.

מעבר לזה, לא הייתי מגיב אם לפות"ש לא היה רכב זהה כמו שלי ואתה יכול לראות שאני ממעט להגיב בפורום הטכני מכיוון שאני לא אוהב לזרוק כיוונים סתם ומניסיוני גורמים לתקלות משתנים מרכב לרכב.

תודה בכל מקרה.

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...