Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אמרתי להתקפל. אמרתי אם להתקפל אז לכרוך את זה עם חידוש החוזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הוא (הבריון) לא רק ייתקפל, הוא יכבד אותך גם בפעם הבאה.

.

 

הזכיר לי את ההערה בתעודה - הנ"ל יעלה כיתה אך לא בבית ספרנו

יענו.. אנו מעריכים, את הכשרונות שלך.. רק בבקשה :wink: .. קח אותם למקום אחר.. לא אצלנו.

 

עופר, בד"כ כאשר אתה עונה בדיונים - אני מסכים עם התגובות.. כאילו המוח שלי חשב וכתב (אתה חוסך לי עייפות מחשבתית)

הפעם אני לא מסכים - ותומך בדעתו של.. :-D האולד & וייז

 

במידה ורוצים להמשיך לגור בדירה, לדעתי אפשר למצוא פשרה - ולא לשרוף קשרים/ את הבית.

 

 

Talking Heads - Burning Down the House

 

[video=youtube_share;_3eC35LoF4U]

 

 

 

אייל.

 

 

 

:-D מוקדש ל ישוקה.. האולד & וייז

 

[video=youtube_share;Xmkl4vgB7zc]

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

לעניות דעתי הלא מלומדת.

אומר למסבלט שהגיעו תלונות על רעש, אתה מארח הרבה אנשים וכו'.

ניגש לבעל הדירה ואומר לו את מה שאמר המסבלט ועל אף זאת מוכן לבוא לקראתו ולשלם לו את ההפרש בשימוש היתר של המים או מה שזה לא יהיה. 20 או 50 שקלים, כמה שזה יהיה עבור החודש ההוא. אם יתעקש שואל כיצד הוא חישב את אלף השקלים הללו ולא משלם עד הסבר משכנע.

 

לגבי השרשור: לעתים, כמו בכל שרשור, חלק מן האנשים יגיבו מהבטן. מי ששוכר יצדד בשוכר ולהפך, לאו דווקא מתוך תועלת, אלא הטיית שייכות או הזדהות אוטומטית. אני במקומך מתייעץ עם איש מקצוע.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו

 

אני בעל בית

 

האם אני מצדד בהתנהלות של בעל הבית. התשובה היא לאו מוחלט אבל הוא מניח סיטואציה מול הדייר פות"ש שבא לבקש עצה.

 

הולך איתך הכי רחוק שאפשר לצורך הדיון

 

הסכים לסבלט כלומר החוק לצידו של פות"ש.

 

האם להיות צודק או להיות חכם

 

בהודעה 4 בדקתי את גובה החמדנות של המשכיר והאם השוכר מבסוט מהנכס ומבעל הבית

 

בהודעה 7 התקבלה התשובה של פות"ש.

 

מכאן נגזרו העצות שלי.

 

לא אגו , לא סמרטוט, לא פילוסופיה , לא מה מגיע, אלא איך להתנהל מול המשכיר ולמקסם את הנכס גם בשנתיים שלוש הבאות בהתנהלות מול המשכיר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה סה"כ אני מסכים איתך עוד מההודעה הראשונה שלך. צריך להתפשר גם אם אני לא אשם לטובת יחס תקין עד סוף החוזה שלא יכלול טינה או עלבון.

אבל, הבן אדם לא עושה את עבודתו באופן מקצועי, היה אוסר לסבלט גם במחיר של ביטול החוזה איתי.

חוץ מאובדן המינוף הוא דפק שוכרים אחרים לא בכוונה. וזה כבר ממש לא בסדר.

אבל הפיתוי היה רב והוא הסכים בלי תנאים ובלי העלאת מחיר.

חוץ מזה בכלל לא רלוונטי מה קורה שנה הבאה,אני יכול למצוא עבודה בעיר אחרת, למצוא דירה טובה יותר, למות במלחמת הצפון הראשונה. זה בכלל לא קשור מה יהיה שנה הבאה אתה אומר שאני צריך לסבול דבר כזה רק על מנת הזכות להישאר. אמרתי לך כבר שזו לא מציאה והוא לא עושה לי טובה בשום דבר. וזה שהייתי מרוצה עד כה לא אומר שאני צריך להסכים לרעיונות חדשים מהבעלים.

הטעות שלי היא שלא שלחתי אותם להתנהל זה מול זה. מילא הייתי מרוויח מזה אבל אני לא ורק חוטף שיט סטורם במקום להתמקד בלימודים ומבחנים.

אפילו להשתלט באופן עויין על הארנק שלי הוא לא עושה טוב, היה צריך להתמקד בסיבה המוצדקת (עדיין אין לו הוכחות לכך שזה מוצדק) ולא להגיד שימוש מוגבר.

אני חושב שהוא לפני מכירה של הנכס ורוצה להציל עוד קצת מטילי כסף מהספינה הטובעת.

נ.ב - מי שיש לו נכס עם קיר הפרדה בבקשה תשקיעו עוד קצת בבידוד. בלי בידוד שומעים בצד אחד את הזבובים על הקיר בצד השני עושים זבוב תינוק.

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

תראה ידידי

 

אני נותן עצות על בסיס נתונים שאתה מספק.

 

אם היית כותב שאתה רוצה לסיים את שנת החוזה וללכת מהנכס הייתי אומר לך שלח אותו לאלף עזאזל.

 

אבל הרושם שקיבלתי ממך היה שונה , ולכן יעצתי את אשר יעצתי בהודעה 20 שתי שורות אחרונות , הודעה 24 והודעה 35.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
.

הטעות שלי היא שלא שלחתי אותם להתנהל זה מול זה. מילא הייתי מרוויח מזה אבל אני לא ורק חוטף שיט סטורם במקום להתמקד בלימודים ומבחנים.

.

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 

פה אתה טועה.

 

שוכר המשנה הוא שלך, האחריות שלך.

לכן כתבתי, תן חלק מהסכום לבעל הבית, ותן לו לטפל בכאב ראש. זה מסחר הוגן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
אני רק שאלה: איך אתה ובמבי כבר שופטים את בעל הדירה? אתה אומר "בעל בית יותר נורמלי" ובמבי קורא לו בריון. האם זו תסמונת אויבי העם שכחלון יצר נגד בעלי הדירות להשקעה? אתם יודעים איזה עצבים זה לקבל טלפונים נזעמים משכנים ביום שבת בגין בלאגן שהשוכרים עושים? (הייתי שם...) ובמקרה הזה זה אפילו לא השוכר הקבוע.

לדעתי הוא לא נורמלי על סמך מה שתיאר פותח השרשור. אתה חותם על חוזה מול בן אדם, מקבל ממנו אישור לעשות משהו ופתאום הוא מתהפך עליך ודורש עוד כסף. זה נראה לך נורמלי?

גם במידה ומתברר שהסבלט הוא פרא אדם שמצייר ממותות על הקירות, מדליק מדורה בסלון, שר ורוקד עוגה בוגה כל הלילה, במקום לבקש על זה עוד כסף, ולא רק את ההפרש בחשבון המים (מה שלא כתוב באף הסכם), אפשר לבטל את ההסכמה לסיבלוט, לשלוח אותו לקיבינימט והבחור ישלם לפי החוזה גם על החודשים בהם הוא לא נמצא בדירה.

אבל אם אפשר לנסות להתקרבן ולנצל את המצב לטובתך כדי להרוויח עוד כמה שקלים דרך התחת אז למה לא? כי ה20% האלה יגרמו לסבלט להיות בשקט ולא להפריע לשאר השכנים, נכון? חוץ מלרפד קצת את הכיס של בעל הבית זה לא מועיל לשאר הדיירים בכלום.

 

אין לי דבר וחצי דבר מול בעלי דירות להשקעה, להורי יש כמה דירות כאלה וגם אני חוסך הון ראשוני לדירה נוספת להשקעה. יש לי בעיה עם אנשים שלא מסוגלים לכבד הסכמים שהם חתומים עליהם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ניקו

 

אני בעל בית

 

האם אני מצדד בהתנהלות של בעל הבית. התשובה היא לאו מוחלט אבל הוא מניח סיטואציה מול הדייר פות"ש שבא לבקש עצה.

 

הולך איתך הכי רחוק שאפשר לצורך הדיון

 

הסכים לסבלט כלומר החוק לצידו של פות"ש.

 

האם להיות צודק או להיות חכם

 

בהודעה 4 בדקתי את גובה החמדנות של המשכיר והאם השוכר מבסוט מהנכס ומבעל הבית

 

בהודעה 7 התקבלה התשובה של פות"ש.

 

מכאן נגזרו העצות שלי.

 

לא אגו , לא סמרטוט, לא פילוסופיה , לא מה מגיע, אלא איך להתנהל מול המשכיר ולמקסם את הנכס גם בשנתיים שלוש הבאות בהתנהלות מול המשכיר.

לא אמרתי עליך שום דבר. לא אמרתי ש*כל* בעלי הדירות/שוכרים. אמרתי שחלק.

לכן, עזרה מקצועית.

דעתי.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יא אללה.

 

מישהו פה קורא לפעמים את השרשור לפני שהוא חוזר על עצמו?!

 

זה הוסכם כבר.

 

לגבי זה שאתה מרשה לעצמך להניח שפות"ש מסתיר... סבבה. תרשה.

אני אתייחס בעצה למה שאני יודע שנאמר, לא למה שנאי מדמיין שנראה לי.

 

מה גם, שוב, שזה בכלל לא משנה, מותר לו לסאבלט, כי בעל הנכס הסכים.

 

אתה צודק, השרשור היה פתוח על המסך אצלי איזה שעה - שעתיים לפני שעניתי, לא ראיתי שהתווספו תגובות.

 

בכל אופן, לא מניח שהוא מסתיר, מניח שהוא לא מבין שהסעיף שאומר שרק השוכר ולא אף אחד אחר רשאים לגור בנכס סותם לו את הגולל על הסאבלט.

שלא יובן חו"ח שאני מצדיק את התנהלותו של המשכיר. מלכתחילה לא מסכים לשום סאבלט, וגם אם הייתי על סמי הזיה כשפנה אלי והסכמתי משום מה, מושך את הסכמתי לאור המתרחש ולא מבקש עוד כסף.

 

אבל גם במצב של פות"ש, בעל הדירה יכול למשוך את הסכמתו לסאבלט (בתלות בחוזה שנחתם עבור הסאבלט ועל ההסתמכות של הדייר הנוסף), או לחלופין טוען להפרת חוזה עקב הפרעה לשכנים ומבקש פינוי, גם כן לאחר התרעה ובתלות באמור בחוזה.

פורסם
אתם יודעים איזה עצבים זה לקבל טלפונים נזעמים משכנים ביום שבת בגין בלאגן שהשוכרים עושים? (הייתי שם...) ובמקרה הזה זה אפילו לא השוכר הקבוע.

 

ולכן החכם לא נכנס לבעיות שהפיקח מצליח לצאת מהן (או הפוך, זה לא משנה).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
פה אתה טועה.

 

שוכר המשנה הוא שלך, האחריות שלך.

לכן כתבתי, תן חלק מהסכום לבעל הבית, ותן לו לטפל בכאב ראש. זה מסחר הוגן.

 

שויין

 

ממדיניות אף שעל היישר מבט לבריון ועוד פניני לשון , לבוא, נשב נמצא פתרון אלגנטי.

 

העיקר שהתעשתת על עצמך לבסוף.

 

וכן זה לא פעם ראשונה שהצעת דבר דומה אבל בהצנעה לעומת ההתנהלות הכוחנית שהמלצת לפות"ש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ולכן החכם לא נכנס לבעיות שהפיקח מצליח לצאת מהן (או הפוך, זה לא משנה).

בסדר שכתבת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שויין

 

ממדיניות אף שעל היישר מבט לבריון ועוד פניני לשון , לבוא, נשב נמצא פתרון אלגנטי.

 

העיקר שהתעשתת על עצמך לבסוף.

 

וכן זה לא פעם ראשונה שהצעת דבר דומה אבל בהצנעה לעומת ההתנהלות הכוחנית שהמלצת לפות"ש

 

אני הצעתי לפות"ש להתנהל באופן "כוחני"?

 

איפה?!

 

להגיד "לא", למי שדורש ממך כסף, זה לא "כוחני".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני חושב שיש הבדל בין להיות חכם לבין להיות פראייר, ואף אחד לא צריך לתת שיידרכו עליו. זה הרגל רע לחיים, ועדיף ללמוד שלא ינצלו אותך.

זה תרגול טוב לחיים.

 

אם אין לבעל הדירה איך לגבות עוד 20 אחוז, שיילך לחפש. אל תענה לו בכלל. הוא את השכירות שלו מקבל.

ברגע שהסכים לסאבלט - נגמר.

תרים טלפון למסאבלט ותגיד לו שאם השכנים ימשיכו להתלונן, הוא בחוץ, ושאי אפשר לאפשר לאחרים לישון בנכס.

תודיע לבעל הדירה שטיפלת במטרד הרעש. לגבי השימוש המוגבר, תגיד לו שאתה לא מסכים לגבייה נוספת. זהו. אין מה לדבר. שיילך לשתות את המים של עזה.

הרי הנכס לא מעניין אותו, סתם מצא בחור צעיר להתלבש עליו.

 

עדיף לחפש דירה אחרת מלגדול להיות חסר חוליות.

 

אני אשלח לך הודעה מחר, שאו שאתה מעביר לי מאה ש"ח, או שאני חוסם אותך מהפורום.

 

מה תהיה, חכם ותשלם לי ולמה לך לריב?

 

יש הבדל בין להיות חכם לבין להיות סמרטוט.

 

אין לבעל הבית שום צידוק לדרוש כסף. לא נגרם לו נזק או הוצאה.

סתם מתחשמק לו על כסף שאיננו שלו בדין.

 

שלא יסכים.

שגם לא יחדש את החוזה.

 

לתרגל סמרטותיות זו דרך מצויינת להיות פוש-אובר ממורמר כל החיים.

כן, זה חשוב לדעת לעמוד שלך. כשאנשים מולך, בייחוד ביריונים, מודדים אותך, הם רואים אם אתה מישהו שכדאי להם לנסות לנער אותו או לא. אם אתה יודע שאתה לא, גם הם לא ייתעסקו איתך.

זו תחושה פנימית, שנובעת מההכרה שלך בעצמך שאתה מוכן להתעמת, מתי שצריך.

 

אין פה סיטואציה (שוב, בהנחה שכל מה שנאמר זה כל האמת ורק אמת) שבה יש לבעל הבית שביב של סיבה או צידוק ענייני או משפטי לדרוש עוד כסף (בניגוד לכל מה שכתבת בפוסט הקודם שלך).

זה בדיוק כמו שמישהו ייגש וייקח לך כסף מהארנק, ואתה תיתן לו, כי יותר פשוט לוותר על כסף מלעמוד על שלך.

 

אם יש נזקים מהסאבלט, ייתכבד פות"ש וישלם לבעל הדירה את נזקיו, עד הגרוש האחרון.

 

ודרך אגב, אם בעל הדירה שותף לסיבלוט, אז שיילך ויישבור את הראש את המסאבלט בעצמו, בכל הקשור לרעש.

שזה גם מוצא, במחשבה שנייה.

שפות"ש השרשור ייתן לו חלק ותגיד לו שיטפל הוא במפגע... מעכשיו זה על בעל הבית. ככה ייצא לו מזה משהו.

 

אבל ככה, סתם, בלי סיבה, לתת לבעל הנכס להכניס לו יד לכיס.

למה מי מת?!

 

הסעיף שהעלה לא רלוונטי. מסכימים

 

והוא כתב את זה:

 

 

 

 

מה לא ברור?

למה לחזור לטחון את אותן נקודות לא רלוונטיות?

 

מה גם, אם לחזור לרלוונטיות ולא לויכוח עקרוני, ברגע שבעל הנכס הסכים לשוכר משנה, זהו. הוא הסכים.

ואין לבעל הנכס שום עילה לדרוש השתתפות בשכירות המשנה. זה לגמרי מצוץ מה...

 

בגישה שלי פות"ש הרוויח את היכולת להיות בעל עמוד שדרה, להמשך חייו.

גם לא לתת שיידרכו עליך, יש בזה ערך.

וברב המקרים, שתסתכל לביריון ובעיניים ותבהיר לו מה הגבול, הוא לא רק ייתקפל, הוא יכבד אותך גם בפעם הבאה.

 

מספר דוגמאות יש עוד עמוס משום מה לא מרשה לי להעלות את כולם

 

 

ילדים תצבעו לגננת את ההתנהלות "המפוייסת" של במבי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...