Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני שלושה חודשים רכשתי אופל אינסיגניה 2014 מנוע 1600 טורבו עם 170 כ"ס

לפי צריכת הדלק שמפרסם היצרן הצריכה אמורה להיות 1 ל 15 בנסיעה משולבת.

אני כמובן יודע שפרסומי היצרן הם בתנאי מעבדה וכו וכמובן שלא תואמים מציאות.

אבל, לאחר בדיקה אני במס התדלוקים האחרונים שעשיתי (כמובן עם איפוס ומילוי מחדש כמו שצריך)

מצאתי הרכב שותה 1 ל 7 או 1 ל 8 .

בתדלוק האחרון נסעתי 289 ק"מ ותדלקתי 42.2 ליטר. (1 ל 6.8)

כמובן עם מזגן ונסיעה רגילה (לא נסעתי בעדינות מידי ולא התפרעתי)

למישהו יש רכב כזה ויכול לשפוך אור על הבעיה??

מישהו מכיר??

 

תודה לעונים .

פורסם

מה תוואי הנסיעה? עירוני/ בינעירוני, הררי/ מישורי?

 

צריכת דלק כזאת בהחלט צפויה ברכב עם מנוע טורבו עם הזרקה רגילה ולא ישירה למיטב ידיעתי ועם גיר אוטומטי פלנטרי מיושן, ותואמת נסיעה שהיא בעיקרה עירונית ו/או באזור הררי ועם רגל רגילה על הגז ולא רגל עדינה.

 

לא חושב בכלל שיש בעיה ברכב.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

תוואי הנסיעה ברובו עירוני.

אבל זה לא שמחוץ לעיר הוא משתפר פלאים. אולי 1 ל 9.

אתה צודק לגבי הגיר ולגבי תיבת ההילוכים.

ובכל זאת?! זה נראה לך תקין?

נראה ותר מידי לרכב יחסית חדיש שצריכת הדלק בו " שופרה " לעומת הדגם החליף ב 2013.

פורסם

בתוואי עירוני זה נורמלי לחלוטין.

יש לך רכב כבד ומנוע חזק.

לשם השוואה יש לי פלואנס 2 ליטר, צריכה עירונית סביב ה1ל8

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

פורסם

על פניו, שכן צריכת הדלק תלויה בהרבה פרמטרים ובסגנון הנהיגה במיוחד, צריכת הדלק לא חריגה במיוחד. לעיר, צריכת דלק של ליטר לכל 8-9 ק"מ לרכב כזה היא נורמלית בהחלט.

פורסם

הצריכת דלק נראית הגיונית, הרכב לא חסכוני, מנוע מיושן עם גיר פשוט, משמעותה צריכת הדלק גבוה

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
תוואי הנסיעה ברובו עירוני.

אבל זה לא שמחוץ לעיר הוא משתפר פלאים. אולי 1 ל 9.

אתה צודק לגבי הגיר ולגבי תיבת ההילוכים.

ובכל זאת?! זה נראה לך תקין?

נראה ותר מידי לרכב יחסית חדיש שצריכת הדלק בו " שופרה " לעומת הדגם החליף ב 2013.

1 ל 9 לנסיעה בין עירונית זה נתון גבוה מאוד.

אצלי עם מנוע גדול וחזק יותר, גיר פלנטרי ברכב ששוקל טון וחצי אני מצליח בקלות להגיע ל 1 ל13 בקצב לא רגוע בכלל.

בנסיעה רגועה מגיע ל 1 ל15.

לדעתי יש מה לבדוק או לפחות להשוות לרכב אחר זהה.

S60 Rdesign

פורסם
הצריכת דלק נראית הגיונית, הרכב לא חסכוני, מנוע מיושן עם גיר פשוט, משמעותה צריכת הדלק גבוה

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

למה אתה מתכוון מנוע מיושן? זה מנוע טורבו חדש יחסית.

לפני הרכב הזה היתה לי פוקוס 2012 עם גיר רובוטי ובעייתי והיא היתה צרכנית לא קטנה.

אבל הרבה פחות מהאופל שיש לי היום.

פורסם

זה מנוע עם הזרקת דלק רב נקודתית, זה מנוע ישן של אופל. אם האופל לוקחת לך 30 אחוז יותר מהפורד, לדעתי זה הגיוני. אם יותר לך תבדוק חיישן חמצן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אז זה הגיוני, גיר פלנטרי מול רובוטי, הזרקה ישירה מול רב נקודתית משקל גבוה יותר.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

לדעתי אתם טועים לגבי הזרקה רגילה לסעפת במנוע טורבו שמצליח לעמוד התקני זיהום אוויר החדשים.

 

 

יש למישהו סימוכין?

 

 

פורסם

זה אוטו ישן, הוא מלפני 6 שנים. הייתה לו הזרקה רב נקודתית, עד לסעפת. זה מנוע ישן של אופל אסטרה

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

שוב פעם, יש סימוכין?

 

מנוע ישן של אופל אסטרה לא הפיק 170 כ"ס.

 

אגב גם היום יש מנועים שקיימים בגרסה אטמוספרית עם הזרקה רגילה ובגירסת טורבו עם הזרקה ישריה.

 

כל רכב שנמכר ב 2014 צריך לעמוד בתקנים של 2014, גם אם הדגם עצמו יצא 20 שנה קודם לכן.

 

 

אם מישהו יודע מה קוד מנוע, אפשר למצוא את התשובה די בקלות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...