Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלג לא יוצא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

א- עזוב אותו, אל תחליף אותו!

אני מהמר שהפלג נמצא בראש ימני, מתחת למדחס מזגן ואלטרנטור, יתכן והפלג הורכב עקום,

ניסיון להוציא אותו בכח יגרום למשיכת ההברגה הקימת, ומכיוון שהראש מאלומיניום ניסיון להרכיב פלג חדש, יתקל בקשיים ומכיוון שההברגה נתלשה חלקית, הפלג החדש יעוף, ואז תצטרך להחליף / לתקן ראש מנוע!

בשלב זה עזוב את הפלג ולך לצפות במשחק ישראל- אירלנד!

בהצלחה לנבחרת ישראל !

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
להוצי את הפלג ועשית עבר 20 אלף
קרא את כללי הפורום, בקשר לנקוד, תגובתך איננה מובנת , אנא נסח זאת בברור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש גישה לפלאג ?

האם הצלחת לסובב אותו ? (אפילו מעט)

מי הרכיב את הפלאג קודם לכן ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום.

 

אוי צביקה מה יהיה איתך???

 

 

"האלטרנטור והמדחס מזגן בסוברו מורכבים

 

 

בצד שמאל (צד נהג) ולא בצד ימין"

 

מה זה על תחליף פלג כול מה שניכנס גם יוצא "רק צריך לדעת"

תפנה אלי בפרטי ואני יעזור לך.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אולי צביקה פשוט התכוון מצד ימין עם מסתכלים למכסה המנוע מכיוון הפנסים של הרכב...

אני הייתי ממליץ לך לפנות למישהו מוסמך,חבל לקחת סיכונים במידה ויקרה מה שצביקה אמר

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

נראה לי שבכלל צביקה התכוון לפלאג הימני ביותר ולא לאיפה שנמצאים האלטרנטור והמדחס.

אבל למה שננחש? אני בטוח שצביקה יגיע ויגיד לנו למה הוא התכוון.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

בני ל. ידידי היקר!

הרי ברור שתתיחס לטפל ולא לעיקר!

הרי ברור לכל בר דעת, שהתכוונתי לראש ימני, כשאתה עומד עם פניך מול הרכב!

ושם נמצא גם תושבת המזגן והאלטרנטור, אשר מחייבים שימוש זהיר מאד בהרכבה ידנית

של הפלג, ניסיון להרכיב את הפלג בזוית לא נכונה, יגרום להברגה עקומה של הפלג,

וההמשך ידוע!

את הפלג העקום , אני מוכן להמר הרכיב השואל המקורי, שנוהג לכתוב בעברית

עלגת, ובצורה לא ברורה ומובנת!

בברכה לבניל. ולכל חברי הפורום!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מוזר, צביקה, שאתה מהמר בצורה כה נחרצת שאת הפלאג העקום הבריג השואל המקורי רק בכלל שנוהג לכתוב בעברית עילגת ובצורה לא ברורה.

 

לפי מה שאתה אומר אני אמור להסיק שבעלי המקצוע הגולשים והפעילים בפורום הזה, בעלי תעודת מכונאי, לא יודעים להבריג פלאג בצורה נכונה והם למעשה כל-כך גרועים ולא מקצועיים רק בגלל שהם נוהגים לכתוב בצורה עילגת או בלתי מתורבתת בעליל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אל דאגה הבנתי את המסר , הנמצא ב" עקיצה "שבדברייך!

ולעצם העניין אני שם את הדגש בכתיבה עילגת, לקשר בהבנת הנקרא, וכיש קושי בהבנת הנקרא,

יש גם קושי לתת אבחנה מדוייקת , ומכיוון שזה פורום מקצועי, יש לשים את הדגש , בפרוט

ברור של הבעייה, כתיבה בעברית עילגת גורמת לנחושים, ונחושים ברכב, עלול לגרום לנזק

לשואל, לכן שמתי דגש על חשיבות כתיבה נכונה וברורה, על מנת לתת מענה נכון וברור,

וזאת בלי לפגוע אישית בשואל, ואם לא הובנתי כראוי , אני מתנצל בפניו!

נ.ב- אני לא שמשנה את ההמור שלי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לצביקה ולכל באי הפורום הנכבדים.

 

למי שלא ידע או הספיק לשכוח :

 

שמתייחסים לצד מסויים ברכב, תמיד ההתייחסות היא לכוון הנסיעה בלבד.

 

לדוגמא הפנס השמאלי : עם נעמוד מול תא המנוע הוא יהיה בצד ימין שלנו.

אם נזמין, מחנות חלקי חילוף, פנס ימני לרכב, נקבל את הפנס הימני לכוון הנסיעה (או את הפנס השמאלי - מול תא המנוע).


×
×
  • תוכן חדש...