Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

לאחי יש רשיון למונית ולרכב פרטי ,כמעט 30 שנה , לפני כמעט שנתיים קיבל מכתב רשום ממשרד הרישוי לגשת למרב"ד ולבצע בדיקה עקב מידע שהתקבל מבית חולים פסיכיאטרי שבו היה מאושפז תקופה קצרה, הוא לא רצה לבצע בדיקה בעלות 930 שקל , ואז קיבל מכתב שגם הרשיון הפרטי וגם של המונית "מותלים" ...מה הוא יכול לעשות ? האם הוא חייב לבצע בחינה ? האם צריך לקחת עורך דין ולגשת איתו למשרד התחבורה?

פורסם

דבר ראשון להפסיק לנהוג ברכב!!!

 

דבר שני לבצע את הבחינה ולקוות לעבור אותה.

 

בנהיגה כעת אין לו גם ביטוח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אהלן ישה ,מאז שהוא קיבל את המכתב ,בערך שנה ועשרה חודשים הוא לא נוהג.

-----------------------------

בקשר לבחינה במרב"ד : כשהוא עשה רשיון למונית ,היה אז בחור צעיר בגיל 28 בשיא כוחו ,עבר את המבחן בקלילות, עכשיו בגיל 58 ,הוא לא אותו אחד מלפני 30 שנה ,התגובות שלו יותר איטיות ,התנועות שלו יותר איטיות ..זה לא פייר שהוא צריך לעבור מבחן כאילו רק עכשיו הוא מבקש רשיון נהיגה עכשיו,לשים אותו באותה הקבוצה של כל כל אלה שמוציאים רשיון עכשיו

פורסם

אין עניין של "פייריות". יש עניין של סיכון לעצמו ולשאר משתמשי הדרך.

 

המרב"ד פועל לפי קריטריונים ברורים, עם הבחנה בין נהיגת רכב פרטי לנהיגה רכב כבד או ציבורי. רופאים וצוסגות רפואיים מחוייבים, לפי חוק, לדווח על מצבים רפואיים העלולים לגרום לנהג לסכן את עצמו וסביבתו.

 

אנשים יכולים להיות כשירים לנהיגה גם בגיל 90 ויותר. אבל אם קיים חשש לסוכנות הוא צריך להבדק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אהלן ישה ,מאז שהוא קיבל את המכתב ,בערך שנה ועשרה חודשים הוא לא נוהג.

-----------------------------

בקשר לבחינה במרב"ד : כשהוא עשה רשיון למונית ,היה אז בחור צעיר בגיל 28 בשיא כוחו ,עבר את המבחן בקלילות, עכשיו בגיל 58 ,הוא לא אותו אחד מלפני 30 שנה ,התגובות שלו יותר איטיות ,התנועות שלו יותר איטיות ..זה לא פייר שהוא צריך לעבור מבחן כאילו רק עכשיו הוא מבקש רשיון נהיגה עכשיו,לשים אותו באותה הקבוצה של כל כל אלה שמוציאים רשיון עכשיו

 

מה עדיף

 

לא לנהוג בכלל או לנסות לעבור את הבדיקה בהצלחה ולהמשיך לנהוג.

 

לי ברור כי האפשרות השניה עדיפה.

 

הדרישות מנהג מונית הם לא של טייס קרב ולכן לא רואה בעיה לעבור אותם.

 

אם לא עבר , סימן שאכן נהיגתו מסכנת אותו ואת שאר משתמשי הכביש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין מה להפסיד מלנסות, גם ככה הרישיון מותלה

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...